TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Odbiory Flirtów na ostatniej prostej
INFORAIL - Opublikowano: 20.11.2015 17:21:04 9 komentarzy
Odbiory Flirtów na ostatniej prostej

Już tylko cztery Flirty3 pozostały do przekazania PKP Intrercity. Jak poinformowała nas Marta Jarosińska, Kierownik ds. Komunikacji Stadlera trzy z nich przeszły już odbiory fabryczne, odbiór ostatniego jest zaplanowany na przyszły tydzień. W dniu dzisiejszym nastąpiło oficjalne przekazanie PKP Intercity kolejnych dwóch elektrycznych zespołów trakcyjnych typu Flirt3 wraz z zezwoleniem do eksploatacji. Przewoźnik posiada już 16 pojazdów gotowych do pracy przewozowej. Przypomnijmy, że zamówienie obejmuje dostawę 20 jednostek wraz z usługą serwisową.

PKP Intercity zapowiedziały, że wszystkie pociągi zostaną włączone do ruchu z pasażerami do końca marca 2016 roku. Równocześnie przewoźnik ma skierować do liniowej eksploatacji 20 Dartów, które produkuje bydgoska PESA. Łącznie zatem, do końca I kwartału przyszłego roku, na polskich szlakach kolejowych kursować ma 40 nowych ezt-ów. To ma być nowa jakość w ofercie ekonomicznej PKP Intercity.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
Stadler
Flirt3
  • Ernest – 20.11.2015

    Pokazać wybudowana hale! Bez tego nie można zakonczyc całego kontraktu!

  • trainguru – 20.11.2015

    Owszem można, Hala nie była wymagana w umowie. To na producencie leży odpowiedzialność za serwisowanie pojazdów przez 15 lat i jak będzie to robił to ich sprawa. Także idź spać i nie wstawaj póki nie zmadrzejesz

  • ja lol – 21.11.2015

    Niestety Pesa dala ciala i zakrzykiwanie hala nie pomoze i nie odwroci uwagi!

  • Tyuoip – 23.11.2015

    Odbiory dartow na pierwszym zakręcie. ....

  • Tomek – 23.11.2015

    Przeglądam portal konkurencji i w komentarzach pod artykułem związanych z filtrami dla PKP IC natrafiłem na interesującą, również moją osobę kwestię, o którą dopytuje się jeden z komentujących.Grzecznościowo pozwolę sobie tutaj zadać swoje/jego pytanie, licząc na pomoc/odpowiedź ludzi bardziej zorientowanych w temacie.Cytuję:[...] jeżelimoja wiedza jest poprawna Flirty dla PKP IC mają 8 członów. Czy jest możliwość wyprodukowaniaEZT z jeszcze większą ilością członów, czy też:1. zabraniają tego jakieś przepisy2. lepiej łączyć ze sobą np. 2 EZT w jeden skład.Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź. "Pozdrawiam również :) Tomek

  • Waszku – 23.11.2015

    @Tomek- max to 300m, po spełnieniu dodatkowych wymogów- 400m. Składy robisz krótsze, żeby zachować jakąś elastyczność przy kompletowaniu w zależności od obłożenia.

  • Tomek – 23.11.2015

    @Waszku,dziękuję za wyczerpującą odpowiedź i korzystając z okazji dopytam jeszcze o jedną rzecz. Czy prawnie/technicznie jest możliwe np. połączyć skład 4-członowy z 2-członowym? Jeżeli dobrze rozumiem to co piszesz długość danego składu musi się zmieścić w granicy 300 m.

  • Waszku – 24.11.2015

    @Tomek- nie kojarzę takich ograniczeń trakcji ukrotnionej- w praktyce ograniczeniem będzie wymóg, by był to ten sam producent (musisz mieć kompatybilne interfejsy itd., a różni producenci mogą mieć różne) i żeby dany EZT miał możliwość łączenia.

  • Tomwaw – 24.11.2015

    @Tomek, Waszku. nie wiem jak z długościami, ale np. wiem że w praktyce jeździły gdzieś bodaj w Niemczech zespoły FLIRT+KISS, tak że nie powinno to być problemem. Oczywiście producent nadal ten sam

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....