TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Odbiory Flirtów na ostatniej prostej
INFORAIL - Opublikowano: 20.11.2015 17:21:04 9 komentarzy
Odbiory Flirtów na ostatniej prostej

Już tylko cztery Flirty3 pozostały do przekazania PKP Intrercity. Jak poinformowała nas Marta Jarosińska, Kierownik ds. Komunikacji Stadlera trzy z nich przeszły już odbiory fabryczne, odbiór ostatniego jest zaplanowany na przyszły tydzień. W dniu dzisiejszym nastąpiło oficjalne przekazanie PKP Intercity kolejnych dwóch elektrycznych zespołów trakcyjnych typu Flirt3 wraz z zezwoleniem do eksploatacji. Przewoźnik posiada już 16 pojazdów gotowych do pracy przewozowej. Przypomnijmy, że zamówienie obejmuje dostawę 20 jednostek wraz z usługą serwisową.

PKP Intercity zapowiedziały, że wszystkie pociągi zostaną włączone do ruchu z pasażerami do końca marca 2016 roku. Równocześnie przewoźnik ma skierować do liniowej eksploatacji 20 Dartów, które produkuje bydgoska PESA. Łącznie zatem, do końca I kwartału przyszłego roku, na polskich szlakach kolejowych kursować ma 40 nowych ezt-ów. To ma być nowa jakość w ofercie ekonomicznej PKP Intercity.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
Stadler
Flirt3
  • Ernest – 20.11.2015

    Pokazać wybudowana hale! Bez tego nie można zakonczyc całego kontraktu!

  • trainguru – 20.11.2015

    Owszem można, Hala nie była wymagana w umowie. To na producencie leży odpowiedzialność za serwisowanie pojazdów przez 15 lat i jak będzie to robił to ich sprawa. Także idź spać i nie wstawaj póki nie zmadrzejesz

  • ja lol – 21.11.2015

    Niestety Pesa dala ciala i zakrzykiwanie hala nie pomoze i nie odwroci uwagi!

  • Tyuoip – 23.11.2015

    Odbiory dartow na pierwszym zakręcie. ....

  • Tomek – 23.11.2015

    Przeglądam portal konkurencji i w komentarzach pod artykułem związanych z filtrami dla PKP IC natrafiłem na interesującą, również moją osobę kwestię, o którą dopytuje się jeden z komentujących.Grzecznościowo pozwolę sobie tutaj zadać swoje/jego pytanie, licząc na pomoc/odpowiedź ludzi bardziej zorientowanych w temacie.Cytuję:[...] jeżelimoja wiedza jest poprawna Flirty dla PKP IC mają 8 członów. Czy jest możliwość wyprodukowaniaEZT z jeszcze większą ilością członów, czy też:1. zabraniają tego jakieś przepisy2. lepiej łączyć ze sobą np. 2 EZT w jeden skład.Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź. "Pozdrawiam również :) Tomek

  • Waszku – 23.11.2015

    @Tomek- max to 300m, po spełnieniu dodatkowych wymogów- 400m. Składy robisz krótsze, żeby zachować jakąś elastyczność przy kompletowaniu w zależności od obłożenia.

  • Tomek – 23.11.2015

    @Waszku,dziękuję za wyczerpującą odpowiedź i korzystając z okazji dopytam jeszcze o jedną rzecz. Czy prawnie/technicznie jest możliwe np. połączyć skład 4-członowy z 2-członowym? Jeżeli dobrze rozumiem to co piszesz długość danego składu musi się zmieścić w granicy 300 m.

  • Waszku – 24.11.2015

    @Tomek- nie kojarzę takich ograniczeń trakcji ukrotnionej- w praktyce ograniczeniem będzie wymóg, by był to ten sam producent (musisz mieć kompatybilne interfejsy itd., a różni producenci mogą mieć różne) i żeby dany EZT miał możliwość łączenia.

  • Tomwaw – 24.11.2015

    @Tomek, Waszku. nie wiem jak z długościami, ale np. wiem że w praktyce jeździły gdzieś bodaj w Niemczech zespoły FLIRT+KISS, tak że nie powinno to być problemem. Oczywiście producent nadal ten sam

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....