TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Opole: Województwo opolskie zakupi pięć SZT
InfoRail - Opublikowano: 17.03.2008 13:08:28
Opole: Województwo opolskie zakupi pięć SZT
Województwo Opolskie w imieniu którego działa Zarząd Województwa Opolskiego reprezentowany przez Marszałka Województwa Opolskiego oraz Członka Zarządu Województwa Opolskiego ogłasza przetarg na wykonanie i dostawę 5 sztuk pojazdów szynowych z napędem spalinowym. Będą one przeznaczone do obsługi kolejowych przewozów pasażerskich w ruchu regionalnym o dziennym przebiegu około 700 km. Pojazdy mają być objęte gwarancją na 36 miesięcy licząc od daty odbioru każdego pojazdu. Do ośmiu miesięcy od podpisania zamówienia ma zostać dostarczony jeden pojazd. Między styczniem 2009, a 30.11.2009 mają zostać dostarczone kolejne dwa pojazdy, natomiast między styczniem 2010, a 30.11.2010 pozostałe dwa pojazdy. Oferty można składać do dnia 15.04.2008. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena zamówienia - 80%, oraz długość terminu gwarancji - 20%. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych. Konstrukcja, parametry techniczne i eksploatacyjne autobusów szynowych powinny spełniać wymagania odpowiednich norm PN, ISO, IEC, CEN/CENELEC, kart UIC, zaleceń ERRI (ORE). Autobusy szynowe muszą przejść próby zgodnie z wymaganiami: karty UIC 610, Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru oraz inne przewidziane odpowiednimi polskimi i europejskimi normami. Autobusy szynowe muszą spełniać warunki techniczne i wymagania zapewniające bezpieczeństwo ruchu, bezpieczny przewóz osób i rzeczy oraz ochronę środowiska zgodnie z ustawą z dnia 28 marca 2003r. o transporcie kolejowym (Dz. U. Nr 86 poz. 789 z późn. zm.), a w szczególności: uzyskać Świadectwa dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu szynowego wydane przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego, uzyskać Świadectwo sprawności technicznej pojazdu szynowego. Każdy zamówiony autobus szynowy powinien posiadać minimum 130 miejsc siedzących (układ 2+2, odstępy między siedzeniami 750mm), w tym nie więcej niż 8% miejsc składanych - uchylnych i nie więcej niż 14 % miejsc siedzących umieszczonych w układzie naprzeciwległym. Liczba miejsc stojących powinna być równa co najmniej ilości miejsc do siedzenia. SZT ma mieć miejsce dla niepełnosprawnych oraz WC przystosowane dla tej grupy podróżnych. Kabina maszynisty na obu krańcach pojazdu. Konfiguracja powinna umożliwiać łączenie pojazdów ze sobą i dzielenie zestawu na stacjach, gdzie nie ma lokomotywowni, oraz prowadzenie zestawu w trakcji wielokrotnej do trzech pojazdów. Maksymalny nacisk na oś 17t. Pojazd ma zapewnić dogodne wysiadanie i wsiadanie przez wszystkie drzwi pojazdu z peronów o wysokości od 250 mm do 550 mm nad poziomem główki szyny przy użyciu dodatkowego stopnia lub stopni. Wymaga się, aby co najmniej 40% części powierzchni podłogi była obniżona do wysokości 600 mm od główki szyny z dopuszczalną tolerancją ±50mm. Wymaga się, aby wszystkie drzwi wejściowe znajdowały się w obszarze niskiej podłogi. Maksymalna prędkość eksploatacyjna 120km/h. Największe wzniesienie przy którym pojazd powinien ruszyć przy pełnym obciążeniu to minimum 30 ‰. Skrajnia ma być wykona według karty UIC 505-1. Pojazdy mają zostać wyposażone w klimatyzację.
Źródło: Opracowane na podstawie: umwo.opole.pl

Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Opole
SZT
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....