TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Opolskie kupuje 5 ezt-ów z opcją na 2
- Opublikowano: 21.07.2015 09:37:06 14 komentarzy
Opolskie kupuje 5 ezt-ów z opcją na 2

Mamy przetarg na dostawę pociągów w ramach nowej unijnej perspektywy. Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ogłosił przetarg na wykonanie i dostawę 5 sztuk fabrycznie nowych, trzyczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych, stanowiących zakres zamówienia gwarantowanego oraz zakres zamówienia objęty prawem opcji na kolejne 2 sztuki. Zamówienie opcjonalne zostało podzielone na dwie części, z których każda obejmuje dostawę jednego ezt-a. To pierwsze fabrycznie nowe pociągi elektryczne, kupowane przez samorząd województwa opolskiego.

Szacunkowa wartość zamówienia bez VAT to 86 694 992,03 PLN. Wszystkie składu trzeba będzie dostarczyć w ciągu 37 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia.

Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 650 000,00 zł.

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują co najmniej dwa elektryczne zespoły trakcyjne o wartości nie mniejszej niż 13 000 000,00 zł brutto każdy.

Dość ciekawie zostały zakreślone kryteria przetargowe. Wybrana bowiem zostanie oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów:

1. Cena oferty ? 60%,

2. Kryterium funkcjonalności ? wskaźnik długości niskiej podłogi ? 20%,

3. Kryterium funkcjonalności ? ilość miejsc siedzących ? 10%,

4. Kryterium jakości ? sposób podparcia nadwozia za pośrednictwem usprężynowania drugiego stopnia na wózku ? 10%.

Jak widać już nie tylko cena, ale także funkcjonalność i jakość będą decydować o wyborze producenta. PESA, Newag, kto jeszcze? Czy dość długi termin dostawy i wspomniane kryteria przetargowe mogą zachęcić innych producentów do startu w przetargu? Na pewno będzie ciekawie. Oferty można składać do 26 sierpnia 2015 roku.

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach: RPO WO na lata 2014-2020 pn. ?Opolskie mobilne!-usprawnienie transportu zbiorowego regionu i aglomeracji opolskiej?.

Postępowanie przetargowe może zostać unieważnione w przypadku nieprzyznania środków unijnych.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Opolskie
  • MFM – 21.07.2015

    15,2 mln brutto za skład to tak trochę bidnie jak na zagranicznych graczy. Natomiast 20% za udział niskiej podłogi premiuje konstrukcje zbliżone do starego Flirta czy Impulsa.

  • sebi – 21.07.2015

    No ale jak taki Stadler chce coś jeszcze w Polsce ugrać to musi coś spuścić z ceny. Inaczej nic nie ugra. A jak zrobią PKP IC to na nadmiar pracy raczej nie będą narzekać.

  • grubas z Bydgoszczy – 21.07.2015

    Damy cenę na poziomie 11mln brutto, niższa niż w Podkarpaciu i zamieciemy newag pod dywan. Specjalnie nie damy im nic wygrać i będziemy czekać aż padną wykorzystują nadwyżki kapitału z zamówień zagranicznych i tramwajowych :] buahhahahahaha

  • Żmija – 21.07.2015

    Tylko jaszczury! Niech we Wrocławiu mylą je z KD!

  • hhhh – 21.07.2015

    [komentarz usunięty, powód: komentarz niezgodny z regulaminem]

  • Elf – 21.07.2015

    I tak malowanie będzie inne, to nie pomylą.

  • MFM – 21.07.2015

    @ grubas z Bydgoszczy: Daj znać jak sprzedacie do Reichu za 11 mln zł brutto jakieś elektryki i zarobicie na tym. Dożyjesz?

  • grubas z Bydgoszczy – 21.07.2015

    Do reichu będziemy sprzedawać drożej. W Polsce gramy przeciw newagowi. Ostatnio 1 sztukę szt ich zabilismy cena. Tutaj też tak będzie. W Polsce nie ma miejsca na newag. Zmusiły ich do kapitulacji bo mamy więcej forsy. Zanim my schludniemy to newag padnie. Odbija my to sobie na eksporcie i tramwajach. Buehehehehehehh Konieczek mógł nie podskakiwac w poprzednich latach.

  • grubas z Bydgoszczy – 21.07.2015

    przepraszam ale poniosło mój bezmózg w poprzednim poście. oczywiście nie myślę tak, ponieważ bardzo lubie jeździć impulsami i elfami. rzyczę jak najlepiej polskim producentom taboru kolejowego i tramwajowego i bardzo bym chciał, żeby solaris tez robił EZety ale na razie isę na to nie zanosi. ale ważne jest że polscy producenci tacy jak solaris czy newag czy pesa wypuszczają nowe produkty i są one coraz lepsze i doruwnują światowym potęgom. tak trzymać. pozdrawiam

  • grubas z Bydgoszczy – 21.07.2015

    @MFM przecież dobrze wiesz, że nie jestem ani z Bydgozsczy a Pesy na oczy w życiu nie widzałem. Straciłem robote na kasie w biedronie to teraz sobie pisze różne rzeczy. Poza tym, uważam że Newag może dac niższą cenę. Ale to się okaże, bardzo dobre pojazdy robią obaj producenci. Który zostani wybrany, nie wiadomo. Jest przetarg trzeba czekać. pozdrawiam

  • elizabef – 21.07.2015

    Pomijając wszystkie ferle merle grubasa to jest przetarg dla PESY. Spore zamówienie, dobre terminy, PESA nie może sobie odpuścić takiego kontraktu. Dobrze wiadomo, że idą cienkie miesiące i trzeba jakoś przetrwać. To jest właśnie takie zamówienie na przetrwanie.

  • grubas z Bydgoszczy – 21.07.2015

    Pewnie że jest dla nas a dla kogo ma być? Buahhahaha. Newag w nowej perspektywie nic nie weźmie. Wszystko my wykosimy nawet jeśli będzie trzeba dołożyć do biznesu. Buahhahaha na dłuższą metę zyskamy na tym i dużo będziemy brali na przeglądach

  • grubas z Bydgoszczy – 21.07.2015

    [komentarz usunięty, powód: komentarz nic nie wnosi. Każdy taki następny będzie od teraz kasowany.]

  • grubas z Bydgoszczy – 23.07.2015

    Newag i tak zrobi dobry pojazd i będzie jeździł. z reszta wiadomo, że w przetargu ktoś wygra, albo pesa albo newag ewentualnie stadler. ale ten ostatni raczej nie bedzie zainteresowany.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....