TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pasażer nabity w pół-Sprintera
InfoRail.pl - Opublikowano: 02.03.2017 09:04:26 8 komentarzy
Pasażer nabity w pół-Sprintera

Sytuacja jest zabawna. Ale tylko, gdy patrzy się na nią z boku. Gdy się jest pasażerem i uczestniczy w podróży pociągami Przewozów Regionalnych do Słupska już tak wesoło nie jest.

Akcja dzieje się na Pomorzu, konkretniej na stacji Gdynia Główna. O godzinie 19:50 planowo powinien przyjechać do stacji docelowej REGIO Łyna z Olsztyna. Zwykle zestawiony z dwóch zmodernizowanych jednostek EN57AL. O godzinie 20:00 do Słupska odjeżdżać powinien Sprinter do Słupska. Zwykle nie odjeżdża. Bo w najlepsze trwa zabawa w kotka i myszkę z pasażerami. Sprinter zestawiony jest zwykle z jednej zmodernizowanej jednostki EN57AL.

Jeszcze w zeszłym roku, zanim połączenia do Słupska przejęły Przewozy Regionalne szumnie zapowiadano bezpośrednie połączenia z Olsztyna do Słupska. Dziś trudno takie znaleźć w rozkładzie jazdy. Niby jest ale nie ma. Bo jak wspomnieliśmy skład przyjeżdżający z Olsztyna, a raczej pół składu, jedzie dalej do Słupska. Przy odrobinie szczęścia można zatem tym samym pociągiem kontynuować podróż.

Zwykle spóźniony Regio wjeżdża na stację Gdynia Główna kilka minut przed 20. Zwykle też czekają już pasażerowie. Wsiadają. Do pierwszej i do drugiej jednostki. Czy trafią? Oto jest pytanie. Jak już wspominaliśmy do Słupska jedzie tylko jedna jednostka. A zatem trafia tylko połowa. Połowa jest szybko przepędzana nieważne czy do tej drugiej jadącej, ważne, że z tej pierwszej niejadącej jednostki. Jest zabawnie. Ale tylko wtedy, gdy patrzy się na to z boku. Gdy dotyczy to rodziny z wózkiem i z dwójką małych dzieci, a taka sytuacja miała miejsce w ostatnią sobotę, już nie. Perony na stacji Gdynia Główna, mimo, że po remoncie, współgrają z EN57 jak pięść z nosem? W międzyczasie jeszcze mechanik z kierownikiem w pośpiechu rozłączają obie jednostki. Odjazd 15 minut po czasie?

Czy nie można tej sytuacji rozwiązać inaczej? Pewnie można, wyświetlając chociażby wzorem niemiecki, że tylko jedna jednostka pojedzie do Słupska.

Do Przewozów Regionalnych i do Pomorskiego ich Oddziału wysłaliśmy zapytania czy tę sytuację da się jakoś rozwiązać. Czekamy.



Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
Sprinter
Słupsk
  • Sprinter – 02.03.2017

    Swego czasu działo się również na niedzielnym poc. 85838 ze Słupska do Gdyni Głównej - 10 minut przed odjazdem ze stacji początkowej, nie było już miejsc siedzących! Obecnie jeżdżą już 2 EZT-y, a właściwie rozpadające się graty, w których albo nie działa oświetlenie, albo trzęsie na wszystkie strony (albo wszystko na raz). Z resztą na poc. 85824 (dawny Super Sprinter), czy 58831, też "dzieje się", bo przed zmianą RJ w grudniu były do ich obsługi dedykowane 2x EN57AKM, teraz oczywiście pojedyncza jednostka (szczęście w nieszczęściu zmodernizowana). A opóźnienia... to już chyba codzienność w wykonaniu PR na tej trasie. SKMko wróć!

  • pszemek – 02.03.2017

    Całe pomorskie, zabawa w jakieś przepinanie i rozpinanie kibli, dzielenie relacji itp.

  • www – 02.03.2017

    Wygląda na to, że marudzenie o wejściu PR na linię do Słupska sprawdza się z nadwyżką. Dlaczego? Czy niektórzy nie potrafią dobrze wykonać swojej pracy? To całkiem nienormalne.
    I co powie na to prezes PR-ów? Jakieś wyjaśnienie dlaczego nie może być normalnie?

  • PTf – 03.03.2017

    Burdel panie, burdel na kółkach! W PZPR zawsze był, jest i będzie, ale UMarsz woli tego nie widzieć.

  • Wiesław – 03.03.2017

    Ale mamiński ze swojego ciepłego kurwidołka w stolicy tego nie widzi

  • Zetes – 03.03.2017

    Ciekawa jest również sprawa, związana z biletami. Jeżeli ktoś chciałby podróżować np. ze Słupska do Tczewa to na odcinku Słupsk - Gdynia Gł powinien posiadać bilet SKM Trójmiasto zaś dalej osobny bilet Przewozów Regionalnych.

  • DarekP – 05.03.2017

    A propos prezesa, to aktualnie zmienił stołek na większy. A więc już nie spojrzy na ten, jakże ciekawy problem.

  • Jarek K – 05.03.2017

    Czyli jest szansa na poprawę.

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...