Pasażerka Słonecznego: Już nigdy nie skorzystam z tego połączenia!

inforail
20.08.2019 08:01
0 Komentarzy

Wczoraj na łamachInfoRail.pl pisaliśmy o gigantycznych problemach pasażerów Słonecznego, którzyna zakończenie długiego weekendu nie zmieścili się do pociągu.

Koleje Mazowieckie nie znalazły czasu, aby odpowiedzieć na naszepytania dotyczące biletów, które mimo olbrzymiego tłoku można było kupowaćnadal na kilka minut przed odjazdem pociągu.

Udało nam się natomiast dotrzeć do jednej ze „szczęśliwych”pasażerek Słonecznego, której udało się wsiąść do pociągu w Gdyni. Dalej byłoto już niewykonalne. Jej relacja potwierdza nasze wcześniejsze doniesienia.

Ludzie w Gdańsku próbowali ostatkiem sił dostać się dopociągu. W znacznej części przypadków bezskutecznie. Podróż z Gdyni doWarszawy, trwająca ponad cztery godziny to był koszmar. Zaduch, smród, brakjakichkolwiek szans na dostanie się do toalety, niedziałająca klimatyzacja.Prawie mdleliśmy. Konduktor zamiast próbować łagodzić sytuację bredził coś odrzeczy. Już nigdy nie skorzystam z tego pociągu – tak podróż Słonecznym opisujejedna z jego pasażerek.

Niestety przewoźnik nie pokusił się o wydanie żadnegokomunikatu w tej sprawie. Nie padło słowo „przepraszam”. Szkoda. Wydawało namsię, że standardy w Kolejach Mazowieckich są wyższe…

Dodatkowo wyszło na jaw, że nikt nie kontroluje liczbysprzedawanych biletów na połączenie z Ustki. Wszyscy chętni mogą je nabyć. Nie wszyscyjednak mogą zmieścić się do pociągu. Wydaje się, że skoro Koleje Mazowieckienie są w stanie same poradzić sobie z tym problemem do akcji powinien wkroczyćUTK, na reakcję którego czekamy.


Komentarze