Pasażerowie Kolei Dolnośląskich dostaną info o utrudnieniach. Przez aplikację

inforail
30.07.2018 08:50
0 Komentarzy

Od 1 sierpniapasażerowie Kolei Dolnośląskich będą mogli korzystać z aplikacji „MobilnyPasażer”, która poinformuje ich o wszelkich utrudnieniach występujących naliniach kolejowych obsługiwanych przez regionalnego przewoźnika.

Wprowadzenie aplikacji “Mobilny Pasażer” zastąpi dotychczasfunkcjonujący system, jakim jest iSMS, który działał już od kilku lat.Pasażerowie otrzymają nowoczesne narzędzie, dzięki czemu codzienne podróżowaniepociągami stanie się jeszcze łatwiejsze.

System, z któregokorzystaliśmy do niedawna wysyłał informację o utrudnieniach występujących nawszystkich liniach obsługiwanych przez Koleje Dolnośląskie. Nowa aplikacjapozwala spersonalizować alerty, pod kątem preferencji pasażera — mówi PiotrRachwalski, prezes Kolei Dolnośląskich. Wszystkieinformacje będą dostosowane do wybranej trasy, zakresu godzinowego, a takżekonkretnych dni tygodnia – dodaje.

Nowa aplikacja informuje podróżnych o niespodziewanychopóźnieniach pociągów, zmianach w rozkładach jazdy, a także o utrudnieniach natrasie i komunikacji zastępczej. Wszystkie udostępniane informacje pochodząbezpośrednio od przewoźnika. Oznacza to, że każdy pasażer otrzyma bieżąceinformacje, odpowiednio przefiltrowane dla konkretnych, interesujących go dni,godzin i tras. Aplikacja jest bezpłatna, dostępna w systemach iOS, Android orazWindows.


Komentarze