Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Pasażerowie przekonują się do biletów internetowych i płatności kartami

inforail
15.05.2017 11:26
0 Komentarzy

Z końcem marca br.Koleje Mazowieckie wprowadziły możliwość zakupu biletu przez internet orazpłatności za bilety za pośrednictwem karty płatniczej w pociągu. Klienciprzewoźnika coraz chętniej korzystają z nowych udogodnień.

Przewoźnik poinformował, że od chwili wprowadzenia opcjizakupu biletu przez internet, tj. od 30 marca 2017 r., sprzedano już ponad 15tysięcy biletów. Nie mniejszą popularnością cieszy się sprzedaż bezgotówkowa -od 30 marca podróżni Kolei Mazowieckich mogą zapłacić za bilet w pociągu kartąpłatniczą. To duża wygoda zarówno dla nich, jak i dla obsługi pociągu. W sumie,od chwili wprowadzenia tej formy płatności, dokonano ponad 12,4 tys. tegorodzaju transakcji.

Cieszymy się, że obaudogodnienia spotkały się z popularnością wśród naszych klientów. Chciałbympodkreślić, że wychodzą one nie tylko naprzeciw ich oczekiwaniom, ale są takżewygodnym rozwiązaniem dla naszych pracowników. Jesteśmy zadowoleni zdotychczasowych statystyk dotyczących sprzedaży, a jest to przecież dopieropoczątek funkcjonowania nowego kanału sprzedaży oraz nowej opcji płatności zabilet – powiedział Dariusz Grajda, członek zarządu, dyrektor handlowy KoleiMazowieckich.


Komentarze