Pasażerowie przekonują się do biletów internetowych i płatności kartami
Z końcem marca br.Koleje Mazowieckie wprowadziły możliwość zakupu biletu przez internet orazpłatności za bilety za pośrednictwem karty płatniczej w pociągu. Klienciprzewoźnika coraz chętniej korzystają z nowych udogodnień.
Przewoźnik poinformował, że od chwili wprowadzenia opcjizakupu biletu przez internet, tj. od 30 marca 2017 r., sprzedano już ponad 15tysięcy biletów. Nie mniejszą popularnością cieszy się sprzedaż bezgotówkowa -od 30 marca podróżni Kolei Mazowieckich mogą zapłacić za bilet w pociągu kartąpłatniczą. To duża wygoda zarówno dla nich, jak i dla obsługi pociągu. W sumie,od chwili wprowadzenia tej formy płatności, dokonano ponad 12,4 tys. tegorodzaju transakcji.
Cieszymy się, że obaudogodnienia spotkały się z popularnością wśród naszych klientów. Chciałbympodkreślić, że wychodzą one nie tylko naprzeciw ich oczekiwaniom, ale są takżewygodnym rozwiązaniem dla naszych pracowników. Jesteśmy zadowoleni zdotychczasowych statystyk dotyczących sprzedaży, a jest to przecież dopieropoczątek funkcjonowania nowego kanału sprzedaży oraz nowej opcji płatności zabilet – powiedział Dariusz Grajda, członek zarządu, dyrektor handlowy KoleiMazowieckich.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze