Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Pasażerowie zadowoleni z usług PKP Intercity

inforail
10.05.2017 11:17
0 Komentarzy

PKP Intercityprzedstawiły wyniki badania satysfakcji klienta. Pasażerowie ocenili podróżepociągami przewoźnika na 5,8 w skali siedmiostopniowej.

Najwyższą notę otrzymały pociągi Express InterCity Premium -Pendolino. Blisko 85 procent podróżnych dobrze ocenia pracę drużynkonduktorskich a 8 na 10 pasażerów chwali Strefy Ciszy. Badania satysfakcjiprowadzone są cyklicznie przez Grupę PKP. Ostatnia edycja odbyła się pod koniec2016 roku. Wzięło w niej udział ponad 1600 pasażerów z całej Polski.

Pasażerowie najlepiej oceniają czas przejazdu na trasachWarszawa – Sosnowiec, Warszawa – Katowice i Warszawa – Kraków. Czterech napięciu pasażerów pozytywie ocenia możliwość skorzystania ze stref ciszy. Coczwarty pasażer odwiedził w czasie podróży WARS. 75% pasażerów jest zadowolonychz wygody zakupu biletów, 78% z poziomu bezpieczeństwa na pokładach pociągów,zaś 83% z uprzejmości i pomocy drużyny konduktorskiej.

86% pociągów kursowało bez opóźnień, 9% pociągów zanotowałoopóźnienia do 15 minut, zaś 5% powyżej 15 minut.

Według PKP Intercity główne czynniki wpływające na satysfakcjęz podróży wpływają:

– czas przejazdu,

– punktualność pociągu,

– komfort przejazdu,

– czystość w pociągu,

– informacja podczas podróży.

Pozostałe czynniki wpływające na komfort podróży to:

– wygodne fotele,

– frekwencja w pociągu,

– dostępność gniazdek elektrycznych,

– gwarancja miejsca siedzącego,

– regulacja temperatury.

Komentarze