TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pasażerowie zostaną zmuszeni do korzystania z linii lotniskowej?
INFORAIL Karol Wach - Opublikowano: 22.03.2013 09:20:59 2 komentarze
Pasażerowie zostaną zmuszeni do korzystania z linii lotniskowej?

Od momentu uruchomienia kolejowego połączenia na warszawskie Lotnisko Chopina wiele mówi się o braku zainteresowania pociągami lotniskowymi ze strony pasażerów. I chyba stołeczny ZTM wpadł wreszcie na pomysł jak zapewnić frekwencję na linii lotniskowej. Metoda jest prosta i jeżeli zostanie wcielona w życie może okazać się skuteczna. Likwidacja linii autobusowej 175, bo o niej mowa ma, i tu trzeba użyć tego słowa, zmusić pasażerów do korzystania z pociągów. Będą one bowiem jedynym połączeniem lotniska z centrum stolicy i dworcem Warszawa Centralna. Pomysł wydaje się być bardzo kontrowersyjny i już dziś można śmiało zaryzykować stwierdzenie, że ewentualna likwidacja linii 175 spotka się z protestami pasażerów. Decyzji ZTM będzie bronił zapewne powołując się na zapisy strategii transportowej miasta, która zakłada, że kręgosłupem transportu publicznego ma być transport szynowy i w pierwszej kolejności do „wycięcia”nadają się linie autobusowe, dublujące się koleją, tramwajami czy metrem. A 175 spełnia to kryterium, na sporym odcinku swojej obecnej trasy. Przypomnijmy, że dziś na warszawskie Lotnisko im. F. Chopina można dojechać pociągami dwóch przewoźników –Kolei Mazowieckich i SKM Warszawa. Jak dotychczas połączenia lotniskowe nie znalazły jednak swoich zwolenników i do podziemnej stacji końcowej docierają praktycznie puste. Dla tych, którzy będą jednak chcieli skorzystać na trasie lotnisko –Centrum z transportu drogowego mamy jednak dobrą wiadomość. Da się. Taksówką. Wszystko jest tylko kwestią ceny.    


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
lonisko
Warszawa
ZTM Warszawa
  • cezari – 22.03.2013

    Znajoma pracuje na lotnisku. Kiedy po zmianie rozkładu spóźniła się do pracy trzy dni z rzędu, przesiadła się do 175. Pociągi, mimo że nie stoją w korkach, kursują z opóźnieniami, nawet do 12 minut. Barak jest informacji pasażerskiej. Stojąc na peronie nie wiadomo, czy przyjedzie z minutę, czy za 10 i lepiej iść do autobusu. Jeżeli to ma być kolej aglomeracyjna, to nieporozumieniem jest skierowanie większości kursów linią dalekobieżną z pominięciem czterech przystanków i dogodnej przesiadki z metra. Ten wielki "sukces" w postaci Euro 2012 wychodzi nam teraz bokiem, bo na nic nie ma pieniędzy (z wyjątkiem nagród dla urzędników).

  • elekt – 23.03.2013

    Droga z przystanku kolejowego Lotnisko Chopina do terminala, dla podróżnych z bagażem, to "droga przez mękę". Zbyt duża odległość do pokonania, brak czytelnej informacji o kierunku marszu, konieczność "manewrowania" między autobusami i taksówkami i pokonywania krawężników skutecznie odstrasza ludzi. A swoją drogą, dlaczego nie usytuowano przystanku pod samym terminalem?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....