TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PCC Intermodal ponownie szuka zmodernizowanych manewrówek
InfoRail.pl - Opublikowano: 29.07.2020 08:45:21
PCC Intermodal ponownie szuka zmodernizowanych manewrówek (screen YT)

 

PCC Intermodal ponawia przetarg na dostawę zmodernizowanych, spalinowych manewrowych lokomotyw.

Realizacja zamówienia ma przyczynić się do poprawy ograniczonego potencjału operacyjnego terminali intermodalnych w Kutnie, Brzegu Dolnym i Gliwicach poprzez zwiększenie ich zdolności przeładunkowej w wyniku wyposażenie wskazanych terminali w niezbędne lokomotywy manewrowe.

Przedmiotem zamówienia są trzy lokomotywy zmodernizowane w oparciu o wsad (elementy konstrukcyjne) lokomotyw SM42 (obecnie już nieprodukowanych), lub w oparciu o wsad innych lokomotyw, które po modernizacji uzyskują parametry eksploatacyjne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego i które zostaną poddane gruntownej przebudowie. Zaoferowane lokomotywy po wykonaniu ich modernizacji oraz po przeprowadzeniu niezbędnych prób i testów nie powinny być przed odbiorem przez Zamawiającego nigdzie eksploatowane. Zamawiający nie dopuszcza ofert na lokomotywy fabrycznie nowe, ani ofert na lokomotywy staroużyteczne, które nie zostały zmodernizowane tak, aby spełniać wymagania.

Oferent w ramach oferty winien uwzględnić, iż lokomotywy będące przedmiotem zamówienia powinny spełniać m.in. niżej wymienione warunki:

- wsad (elementy konstrukcyjne) do modernizacji lokomotywy, zostanie zapewniony przez Dostawcę w ramach zryczałtowanej oferty przedstawionej w przetargu. Wszelkie elementy wchodzące w skład wsadu do modernizacji lokomotywy zostaną sprawdzone i doprowadzone do parametrów właściwych dla dokonania modernizacji lokomotywy nie gorszych niż parametry właściwe dla naprawy poziomu P5 lokomotywy SM42 lub lokomotyw, które po modernizacji uzyskują parametry eksploatacyjne nie gorsze niż wymagane w Specyfikacji;

- lokomotywa powinna posiadać dokument dopuszczający w zakresie manewrów w obsadzie jednoosobowej oraz dokument określający obsadę w przypadku pracy liniowej na infrastrukturze PKP PLK S.A.;

- budowa lokomotywy: czteroosiowa, jednokabinowa lokomotywa spalinowa, z jednym silnikiem spalinowym oraz z przekładnią: elektryczną AC/DC – układ osi Bo' Bo'. Typ wózka 1 LN. Nie dopuszczamy rozwiązań z dwoma agregatami prądotwórczymi służącymi do napędu lokomotywy;

- lokomotywa powinna zostać wyposażona w jedną kabinę maszynisty umożliwiającą równorzędną jazdę w obydwu kierunkach;

- Oferent winien dokonać dodatkowej wyceny wyposażenia opcjonalnego;

- w lokomotywie należy zabudować system antypoślizgowy;

- nadwozie lokomotywy będzie wyposażone w obustronne pomosty inspekcyjne;

- lokomotywy będą wyposażone w system zasilania napięciem zewnętrznym 3 x 400V AC umożliwiającym ładowanie akumulatorów i podgrzewanie płynu chłodzącego silnik spalinowy podczas postoju w warunkach niskich temperatur;

- konstrukcja lokomotywy musi umożliwiać jej podniesienie za pomocą podnośników śrubowych, dźwigu lub żurawia;

- należy wyposażyć lokomotywę w hamulec mechaniczny, postojowy, sprężynowy sterowany elektronicznie z pulpitu maszynisty. Zamawiający nie dopuszcza hamulca typu hydraulicznego;

- fabrycznie nowe podzespoły muszą zostać wyprodukowane w całości z użyciem części i materiałów, które spełniają aktualnie obowiązujące przepisy lub normy i przepisy obowiązujące na dzień uzyskania zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji typu pojazdu kolejowego w zakresie palności, toksyczności, dymienia;

- dopuszcza się, aby silnik spalinowy lokomotywy spełniał wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa na dzień ostatecznego odbioru lokomotywy bądź Oferent dostarczy dokument potwierdzający uzyskane odstępstwo od powyższego warunku;

- lokomotywy powinny spełniać obowiązujące na dzień odbioru lokomotyw normy lub normy i przepisy obowiązujące na dzień uzyskania zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji typu pojazdu kolejowego, w tym w szczególności hałasu, wibracji i innych czynników uznanych za szkodliwe;

W związku z dofinansowaniem projektu ze środków UE każda dostarczana w ramach zamówienia lokomotywa musi być oznakowana stosowną naklejką informacyjną (jedna naklejka na lokomotywę).

Oferty można składać do 31 sierpnia 2020 roku.

Odbiór kompletnych lokomotyw dokonany zostanie w zakładzie dostawcy. Transport lokomotyw na własne terminale odbiorcy, tj.: terminal kontenerowy Gliwice (przy stacji Gliwice Port), terminal kontenerowy Kutno (przy Stacji Stara Wieś) oraz terminal kontenerowy Brzeg Dolny, zostanie zorganizowany przez odbiorcę. Miejsce odbioru lokomotywy winno być skomunikowane z ogólnodostępną infrastrukturą kolejową umożliwiającą transport lokomotywy do Polski na terminale własne odbiorcy. Transport lokomotywy winien być możliwy do zrealizowania kolejowo torem o rozstawie 1435 mm, tj. takim, po którym może poruszać się lokomotywa będąca przedmiotem zamówienia.

W poprzednim zamówieniu na takie lokomotywy nie wpłynęła żadna oferta.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
lokomotywa
SM42
PCC Intermodal

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....