TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pendolino zastąpione składem wagonowym. Bo nie było zainteresowania
InfoRail.pl - Opublikowano: 08.10.2018 14:11:57 4 komentarze
Pendolino zastąpione składem wagonowym. Bo nie było zainteresowania

W ramach obecnego rozkładu jazdy edycji 2017/2018 na trasie Warszawa - Wrocław PKP Intercity zaplanowały uruchomienie trzech pociągów kategorii EIP obsługiwanych elektrycznymi zespołami trakcyjnymi ED250 (Pendolino). Ale jeżdżą tylko dwa.

Na sprawę tę uwagę zwrócił poseł Ryszard Petru, pytając i nią ministra Andrzeja Adamczyka. Z odpowiedzi resortu dowiadujemy się, że jeden ED250 został na stałe zastąpiony składem wagonowym (chodzi mianowicie o pociąg EIP nr 1600/1 relacji Warszawa Wsch. – Wrocław Gł.). Jak wyjaśnia wiceminister Andrzej Bittel decyzja ta została podjęta przez spółkę ze względu na niezadawalające wyniki ekonomiczne, wynikające z niskiego zainteresowania podróżnych. Kursowanie pozostałych dwóch składów Pendolino do stacji Wrocław Główny zostało utrzymane. Jednocześnie Bittel podkreślił, że pociągi "Pendolino" nie są dofinansowywane przez Ministra w ramach Umowy ramowej i są uruchamiane są na zasadach komercyjnych. Z uwagi na to oraz szereg czynników formalnych i techniczno-eksploatacyjnych, jakie należy rozważyć przy wprowadzaniu zmian w kursowaniu tych pociągów, ostateczną decyzję w takich sprawach podejmuje Spółka. W tej sytuacji, Minister ma ograniczone możliwości wpływu na decyzje przewoźnika – stwierdził Bittel.

Jak wiadomo PKP Intercity ma cały czas problemy eksploatacyjne, wynikające z bieżącego utrzymania jednostek ED250 przez Alstom. Dodatkowo nadal dwa składy są wyłączone po wypadkach. Naprawa jednostki rozbitej pod Opolem może potrwać nawet dwa lata, jeśli uda się podpisać umowę z producentem na wykonanie prac naprawczych. 



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
ED250
Pendolino
Alstom
Wrocław
  • Tomasz Żakowski – 08.10.2018

    Andrzej

  • Jakub Żywno – 08.10.2018

    W końcu logiczne myślenie.

  • Wuzel Grzegorz – 08.10.2018

    Przerzucić Pendolino na rozkład z Gdyni GL o 18:15 godzinie do Krakowa! Brakuje strasznie! Przy okazji byłby pendolino około 21:30 z Warszawy do Krakowa!

  • Lech Malinowski – 08.10.2018

    Nie dziwota, jak bilety po 150. W takiej cenie odechciewa się wychodzić z domu

  • Michał Pawłowski – 08.10.2018

    Leszek, już wiesz czemu jechałeś taniej ;)

  • Krystian Boj – 08.10.2018

    Całe szczęście !!! Weźcie sobie w pizdu to pierdolino na inne trasy i dajcie normalne składy wagonowe na trasę Warszawa-Wrocław-Warszawa, nie będzie trzeba jeździć przez Poznań lub Katowice.

  • Kuba Brunka – 08.10.2018

    No cóż, S8 od Łodzi do samego Wroca zrobiona, a LPG drogie nie jest

  • PauloBusiak – 08.10.2018

    A w reklamie takie ładne :-)

  • Marek Gumowski – 09.10.2018

    Nie jest żadną tajemnicą, że w ramach obserwowanej eksploatacji na obiegu 1601 - 6100 jeździ lokomotywa Gryfin. Ot cała tejemnica

  • Don D'amianzoo – 09.10.2018

    Kłamstwo, obecny EIC 1601/6100 nie grzeszy frekwencja nawet w tygodniu 😠.

  • Edi666 – 09.10.2018

    Dlaczego do tej pory nie podpisano umowy na remont tego rozbitego?

  • jatal – 09.10.2018

    Gdyby między pendolinami jeździły "TLKi" to pewnie i na resztę nie byłoby wystarczająco dużo chętnych.

  • kolejFAN – 10.10.2018

    to pendolino to zakała rozkładu i portfela. Najlepiej było gdy były tylko Ex-EIC np. dwa na dobę (dla kasiastych i delegacyj), max. 3 a reszta to TLKi dla normalnych ludzi w przyzwoitych cenach.Przy tak chorych cenach EIC-P nie da się podróżować tym bublem.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....