TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PESA: Chcemy awansować do Ligi Mistrzów
InfoRail - Opublikowano: 14.03.2016 15:00:26 11 komentarzy
PESA: Chcemy awansować do Ligi Mistrzów

Chcemy awansować do Ligi Mistrzów ? powiedział nam Marcin Jędryczka, członek Zarządu PESY. Na razie jesteśmy w Lidze Europejskiej ? dodał. Jak dużo zatem brakuje do tego awansu? Potrzebujemy trzech goli ? mówił dalej Jędryczka.

Pozostając w tematyce piłkarskiej trzeba stwierdzić, że zwykle najtrudniejszy do zdobycia jest pierwszy z nich. Bez wątpienia w przypadku PESY takim pierwszym krokiem milowym w kierunku wspomnianej Ligi Mistrzów będzie wejście na rynek niemiecki. Potwierdził to także Marcin Jędryczka. Na pewno będzie to dla nas bardzo ważny moment ? mówił. Przypomnijmy, że przed PESĄ realizacja m.in. zamówienia dla Deutsche Bahn. W Bydgoszczy powstają też Linki dla NEB. Rynek niemiecki jest przez polskiego producenta traktowany priorytetowo. Mimo niepowodzenia, związanego z utratą zamówienia dla Regentalbahn, firma nie poddaje się. Trzeba wziąć się jeszcze mocniej do pracy ? mówił nam kilka tygodni temu Tomasz Zabokilicki, szef PESY.

W tym roku będziemy chcieli skoncentrować się na zamówieniach z Europy ? zaznacza Marcin Jędryczka. W Polsce PESA ma do zrealizowania zaledwie kilka kontraktów, część z nich obejmuje naprawy i modernizacje pojazdów. Stąd też nie dziwi poszukiwanie zamówień z innych rynków. Nie tyko z zachodu, ale także z południa, wschodu czy Skandynawii.

Paryż ? to jest moje marzenie ? mówił nam Tomasz Zaboklicki. PESA nadal interesuje się dostawą tramwajów do francuskiej stolicy. Potwierdził to w ubiegłym tygodniu Marcin Jędryczka. Wejście na rynek francuski może być zatem tym kolejnym krokiem milowym w kierunku wspomnianej na wstępie Ligi Mistrzów. Tym bardziej, że to właśnie z Francji pojawiło się swego czasu zainteresowanie Dartem.

Marcin Jedryczka nie ukrywa też, że tramwaje mają stanowić około 60% produkcji. Czy oznacza to wycofywanie się z rynku pojazdów kolejowych? Nic z tych rzeczy. To bardziej realna ocena potrzeb operatorów.

Na celowniku PESY są również bardziej egzotyczne rynki. Na razie jednak nie możemy przedstawić szczegółów tych planów.

I wreszcie metro. PESA planuje budowę składu dla podziemnych kolejek. Wspominaliśmy już o tym na łamach InfoTram, do tematu wrócimy.  



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Deutsche Bahn
Niemcy
  • fontanna – 14.03.2016

    Życzę tylko powodzenia ! :)

  • advisor – 14.03.2016

    Niestety, w Europie i na świecie ciężko dostać się do ligi mistrzów załatwiając sobie kontrakty wyłącznie przez zaprzyjaźnionych polityków jak u nas w kraju :-)

  • JPII – 14.03.2016

    Skandynawie mogą wziąć na celownik. Tam nie ma poważnych producentów taboru a kraje bogate wiec stać ich na kupowanie pociągów.

  • longin – 14.03.2016

    Fajne te piłkarskie porównania i tak jak zawsze kibicuje polskim klubom w eliminacjach do Ligi Mistrzów tak i za Pesę będę trzymał kciuki. Pesa to wciąż młody klub i nie będzie im łatwo w starciu ze starymi wygami, ale mają tego jakże istotnego sportowego ducha i ambicję, bez której ciężko o sukcesy.

  • fan kolei – 14.03.2016

    Pesa i jej nierzetelne podejście do klienta, nieterminowość, słaba jakość i wysoka awaryjność... Pesa ma dobry marketing, czarny PR obwiniający innych o wszelkie wpadki oraz wydział propagandy który tylko mówi o superlatywach a o wpadkach cisza!

  • XWJ – 14.03.2016

    Może głupie porównanie, ale Pesa przypomina raczej Wisłę Kraków (ze starym trenerem) czy Górnika Zabrze, niż Legię czy Piasta Gliwice. Wyczuwam drugą albo trzecią ligę.

  • slavko – 14.03.2016

    piękne plany, marzenia trzeba mieć, ale jeszcze baardzo długa droga

  • Rysiokk – 15.03.2016

    Z obecnym podejściem do pracownikow (zawodników) Pesa nie nadaje sie do ligi podwórkowej. Ludzie z doświadczeniem od nich odchodzą a zmiany zupełnie bezsensowne.Zdegradowanie Członka zarządu na stanowisko specjalisty ds marketingu jest poprostu niesmaczne.

  • hjhj – 15.03.2016

    niby kogo zdegradowali?

  • lwowiak – 15.03.2016

    Zrozumiała jest chęć dążenie ku górze, chęć bycia wśród najlepszych. Każda firma coś takiego powinna mieć, wraz ze świadomością długich lat ciężkiej pracy, które są do tego niezbędne.

  • ga – 15.03.2016

    Najpierw niech uporzadkuja sprawe lokomotyw SU160, bo to raczej nie jest I liga

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....