TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PESA dogadała się z Deutsche Bahn, koncentruje się na produkcji Linków
InfoRail.pl - Opublikowano: 24.01.2019 10:37:59 3 komentarze
PESA dogadała się z Deutsche Bahn, koncentruje się na produkcji Linków

Zawarliśmy porozumienie z Deutsche Bahn. Dotyczy ono nie tylko kwestii finansowych, ale także technicznych – powiedział nam Krzysztof Sędzikowski, szef bydgoskiego producenta.

Porozumienie obejmuje też kary za opóźnienia w dostawach Linków, ale takie, które zadowalają obie strony. To może być początek dalszej współpracy z Deutsche Bahn i to nie tylko w zakresie pojazdów spalinowych, ale także ezt-ów. Wiadomo, że PESA będzie brała udział w dialogu technicznym, dotyczącym właśnie takich pojazdów.

Do końca 2018 roku PESA dostarczyła 25 Linków dla DB, w tym 21 BR632 i 4 BR633. Teraz koncentrujemy się na produkcji kolejnych składów – zapewnia Krzysztof Sędzikowski. Kolejne pociągi wyjadą z bydgoskiej fabryki do Niemiec w najbliższych tygodniach. Będą to trzy pojazdy – jeden BR632 i dwa BR633. Do końca października ma zakończyć się realizacja całości zamówienia.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Deutsche Bahn
Link
  • Artur Bratuś – 24.01.2019

    Super, ale by było jakby DB zamówili Darty 😀

  • mechanik – 24.01.2019

    I tak trzymać.

  • Maciek Wu – 24.01.2019

    Ech.. tylko że dostawa "EZT dla DB" oznacza ni mniej, ni więcej, jak budowa "od zera" nowego EZT stricte pod normy niemieckie i kolejne bujanie się przez lata z homologacją tychże... Plus jest taki, że mają już doświadczenie i ludzi z odpowiednimi kwalifikacjami, więc być może teraz poszłoby nieco szybciej?

  • Combino – 25.01.2019

    @Maciek Wu: po pierwsze, wszystko poza zamówionymi Linkami to nie jest jeszcze nawet palcem na wodzie pisane. Po drugie,mają doświadczenie z przebojami z EBA przy Linkach (a tu wszyscy zaliczali wtopy,łącznie z Bombardierem i to W LATACH),więc wiedzą już dokładnie czego się spodziewać i powinno być łatwiej. Po trzecie, to w takim wypadku (gdyby dostali zamówienie) należy się spodziewać od razu ściągnięcia wiadomych gości z Niemiec żeby szybko na bieżąco sprawdzili czy wszystko gra. Licho wie,może DB uznało że odpowiednio "wytresowana" Pesa może się jeszcze przydać?A jeśli nawet nie,to dobrze że uda się wyjść w miarę obronną ręką z tego co już jest uzgodnione.

  • jatal – 25.01.2019

    @ Combino - Jest jeszcze jedna możliwość. Zanim te EZTy się ewentualnie pojawią, to niewykluczone jest że zmienią się również przepisy homologacyjne do tego stopnia że "dopuszczenie" będzie można robić wręcz w jednym kraju z ważnością na całą Europę. === Poza tym, może się mylę, ale fejsbukowcy to chyba nie widzą "tutejszych" odpowiedzi.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....