TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PESA dostarczy Elfy do Włoch!
INFORAIL - Opublikowano: 11.08.2015 16:05:38 16 komentarzy
Elf dla Sycylii (wiz. PESA)

Tak jak sygnalizowaliśmy przed południem na łamach InfoRail PESA najlepsza w przetargu na Sycylii. Jak poinformował bydgoski producent władze Regionu Sycylia zaprosiły na 7 sierpnia br. trzech oferentów (PESĘ, Newag i Stadlera) na otwarcie ofert cenowych i przekazanie informacji o wynikach oceny ofert technicznych oraz rozstrzygnięcie przetargu na dostawę 5 Elektrycznych Zespołów Trakcyjnych. Najwyższą ocenę otrzymała oferta złożona przez PESĘ Bydgoszcz, a kolejne były propozycje Newagu i Stadlera.

Ocena poszczególnych ocen wyglądała następująco:

PESA - 92,25 pkt

Parametry techniczne - 47,25 pkt

Cena ? 45,00 pkt

Newag - 76,93 pkt

Parametry techniczne - 41,44 pkt

Cena - 35,49 pkt

Stadler - 73,37 pkt

Parametry techniczne - 42,65 pkt

Cena - 30,72 pkt

Za pięć Elfów PESA chce dostać 23 mln euro.

I kilka słów na temat samych składów. Przedmiot zamówienia określono następująco:

5 dwukierunkowych ezt-ów, jedno lub dwupiętrowych do ruchu regionalnego i aglomeracyjnego, z usługą utrzymania na okres 5 lat, z opcją zakupu kolejnych pojazdów w przyszłości. Jednostki mają być zasilane napięciem 3kV DC, ich długość nie powinna przekraczać 110 m, założona prędkość do 140 km/h. Minimalna liczbę siedzeń to 180, a całkowita pojemnością 370 pasażerów.

Podpisanie umowy zaplanowane jest na grudzień 2015 roku, a termin dostawy nie może przekroczyć 36 miesięcy od daty zawarcia kontraktu.

PESA zaproponowała pojazdy czteroczłonowe, zaprojektowane na bazie sprawdzonego w polskich regionach Elektrycznego Zespołu Trakcyjnego Elf , wykorzystywanego m.in. przez SKM Warszawa, Koleje Mazowieckie, Wielkopolskie czy Śląskie.

To kolejny przetarg wygrany przez PESA we Włoszech. W tej chwili firma dostarcza spalinowe zespoły trakcyjne ATR 220 dla włoskich kolei Trenitalia, które jeżdżą już po torach Toskanii. Do końca roku we Włoszech jeździć będzie 70 pojazdów ATR, nowszej i starszej generacji.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Włochy
ezt
  • minci@ – 11.08.2015

    gratulacje

  • dll – 11.08.2015

    ciekawe kiedy Wlosi zaczna zalowac ze nie wygral Newag

  • Grubas – 11.08.2015

    Buhahahahaah gratuluję sobie sam. Świetna robota. Newag zmiazdzony dalej po za nowy sącz nosa nie wychyli. Świetna robotę zrobiliśmy. Klient skakał z radości ze to jednak pesa dostarczy im pociągi a nie stadler. Pesa działa ku chwale ojczyzny. Idziemy jak burza a nasze pociągi podbijają świat. Huehuehue

  • Grubas – 11.08.2015

    Do końca roku będzie jeździć ponad 80 atrow. ...a eztow im sprzedamy 500 bo tyle włosi zgłaszają popytu. Newag sprzeda 0 zresztą w Polsce już też nic nie wygrają. Buhahahahah

  • GN – 11.08.2015

    Jak Włosi lubią szrot na torach to kto zabroni im kupić..

  • sphinx – 11.08.2015

    @dll Już żałują bo ATRy się sypią. Wbrew temu co twierdzą nasi krzykacze, że ATRy są dobre bo Włosi je kupili to sami Włosi mają o nich nie najlepszą opinię.

  • zeus04 – 11.08.2015

    @sphinx: Alstomy się "sypią" itd. Ci sami ludzie narzekają na Coradie Italy Disco ;) A kto ma narzekać na wszystko jak nie krzykacze? W Polsce, we Włoszech itd....

  • portalcudia – 11.08.2015

    gratulacjegrubasa w kaftan wpiac i do wariatkowa z gościem

  • ga – 11.08.2015

    Wspolczuje tego zlomu. A moze i dobrze. Niech Newag wygrywa w Polsce

  • Gruby – 11.08.2015

    Newag weźmie ciężkie baty juz wkrótce w Małopolsce i Opolu. Buhahahaah będą lizać rany a to dopiero początek.......huehuehue

  • jatal. – 12.08.2015

    @ dllŻeby czegoś żałować najpierw trzeba to poznać, Do czasu wygranej Newagu szans na to nie ma. @ sphinx"Grubas" jest przynajmniej uczciwszy - nie wprowadza nikogo w błąd udawaniem że się zna na sprawie.

  • Combino – 12.08.2015

    @Sphinx,znowu zaklinasz rzeczywistość i podkolorwujesz jak u siebie i jak Twój kolega ze Stalowej w kwestii Rozwadowa; kilku hejterów się wszędzie znajdzie jak widać po naszym zakątku ;)

  • ale matoł – 12.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: lamus, idiota, kretyn]

  • giro – 12.08.2015

    [komentarz usunięty, powód: debil, półmózg]

  • Prezes_MW – 14.08.2015

    LOL, Ciekawe, czy redakcja faktycznie tak ocenia usunięte komentarze, czy ktoś się dostosował do poziomu debaty :D Składy porównuje się po 10-15 latach eksploatacji, a nie po roku dwóch. Pomorskie SA132 (~2005) zdają się starzeć gorzej niż EN57 (~1970)...

  • InfoRail – 15.08.2015

    To są słowa użyte przez autora tych komentarzy.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....