TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PESA kontra Newag. W Małopolsce
InfoRail.pl - Opublikowano: 10.12.2018 21:27:49 1 komentarz
PESA kontra Newag. W Małopolsce

Dwie oferty w przetargu na dostawę czterech ezt-ów dla samorządu województwa małopolskiego. O zamówienie walczą PESA i Newag.

Szacunkowa całkowita wartość zamówienia bez VAT to 66 218 400.00 PLN (89 678 808,00 PLN) brutto. Obie oferty złożone w przetargu przekraczają tę kwotę.

PESA zaproponowała: 89 678 808,00 zł brutto za cztery ezt-y, 15 240 000,00 zł brutto za usługę serwisowo-utrzymaniową co daje 110 934 000,00 zł za całość oraz 120 miesięcy gwarancji;

Newag natomiast zaproponował 94 218 000,00 zł za cztery ezt-y, 17 720 000,00 zł brutto za usługę serwisowo-utrzymaniową co daje 111 938 000,00 zł za całość oraz 60 miesięcy gwarancji.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1) Dostawę 4 sztuk fabrycznie nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych w wersji czteroczłonowej, przeznaczonych do obsługi połączeń pasażerskich w na liniach Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej wraz z dokumentacją (DSU, DTR, WTWiO).

2) Świadczenie kompleksowej usługi serwisowo-utrzymaniowo-naprawczej przez okres 5 lat, do poziomu utrzymania P4 włącznie, w przewidywanym średniodobowym przebiegu jednego EZT 500 km. Obsługa serwisowo-utrzymaniowo-naprawcza obejmuje wszystkie czynności z tego zakresu wynikające z Dokumentacji Systemu Utrzymania pojazdu.

3) Udzielenie gwarancji jakości oraz rękojmi z wady na okres od 60 do 120 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego każdego EZT (zgodnie z oświadczeniem złożonym w ofercie).

4) Przeszkolenie pracowników zgodnie z zasadami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.

5) Udzielenie licencji na oprogramowanie i dokumentację. Wszystkie zastosowane do produkcji EZT zespoły, podzespoły i elementy muszą być fabrycznie nowe oraz wolne od praw osób trzecich.

Konstrukcja i parametry EZT muszą spełniać wymogi każdorazowo obowiązujących norm i przepisów, a także wymagania pozostałych obowiązujących norm PN-EN, kart UIC oraz TSI lub równoważnych. Wszystkie pojazdy muszą spełniać wymagania zgodności z TSI w zakresie opisanym w:

1) TSI PRM (lub równoważne), Rozporządzenie Komisji (UE) nr 1300/2014 z dnia 18.11.2014 roku w sprawie technicznych specyfikacji interoperacyjności odnoszących się do dostępności systemu kolei Unii dla osób niepełnosprawnych i osób o graniczonej możliwości poruszania się,

2) TSI SRT (lub równoważne), Rozporządzenie Komisji (UE) nr 1303/2014 z dnia 18.11.2014 roku w zakresie aspektu "Bezpieczeństwo w tunelach" systemu kolei w Unii Europejskiej,

3) TSI NOI (lub równoważne), Rozporządzenie Komisji (UE) nr 1304/2014 z dnia 26.11.2014 roku w sprawie technicznych specyfikacji interoperacyjności podsystemu "Tabor kolejowy – hałas" zmieniające decyzję 2008/232/WE i uchylające decyzję 2011/229/WE,

4) TSI LOC&PAS (lub równoważne), Rozporządzenie Komisji (UE) nr 1302/2014 z dnia 18.11.2014 roku odnoszącej się do podsystemu "Tabor – lokomotywy i tabor pasażerski" systemu kolei w Unii Europejskiej,

5) TSI CCS (lub równoważne), Rozporządzenie Komisji (UE) 2016/919 z dnia 27.5.2016 r. w sprawie technicznej specyfikacji interoperacyjności w zakresie podsystemów "Sterowanie" systemu kolei w Unii Europejskiej.

Warunkiem dokonania odbioru pojazdu jest przedstawienie przez Wykonawcę bezterminowego zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji. Pojazdy muszą być wykonane zgodnie z normami, które są określone w poszczególnych ww. TSI (lub równoważnymi) wraz ze sprostowaniami, jakie ukazały się do przedmiotowych rozporządzeń.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
PESA
Newag
przetarg
ezt
Małopolska
  • Adam Sowa – 11.12.2018

    89+15=110 jakas nowa matematyka 😉

  • Kaszebe – 12.12.2018

    Taaaa,korzystniejsza oferta wręcz przypomina ogłoszenie o sprzedaży auta przez Niemca który jeździł tylko do kościoła i płakał jak je sprzedawał; ))). Czy myśmy już tego nie przerabiali?

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....