Specjalnie dla InfoRail.pl PESA podsumowała rok 2016. Dowiedzieliśmy się także jakie są plany producenta na rok bieżący.
Rok 2016 był specyficzny ? mówi nam Michał Żurowski, rzecznik prasowy PESY. Na początku każdej perspektywy unijnej trudno spodziewać się zamówień z rynku krajowego. Zanim zostaną rozpisane przetargi mija jakiś czas ? dodaje. Dla PESY był to zatem rok chudy, ale jedynie w kontekście wspomnianego rynku krajowego. Firma produkowała na eksport. Dla klientów zagranicznych PESA budowała zamówione pojazdy. Na początku roku produkowaliśmy tramwaje dla Sofii ? mówi Michał Żurowski. Budowaliśmy pojazdy spalinowe dla Litwy i Białorusi, kończyliśmy kontrakt dla Włochów i rozpoczynaliśmy realizację opcji. Wznowiliśmy dostawy tramwajów dla Moskwy i dostarczyliśmy pierwsze wagony dla Kijowa ? wylicza Żurowski. I dodaje, że pośród tych wszystkich klientów nie ma rynku polskiego.
Co zatem PESA ma w planach na rok bieżący? Michał Żurowski informuje, że największym wyzwaniem dla firmy będzie homologacja, a co za tym idzie dostawa pierwszych pojazdów dla Deutsche Bahn. To nastąpi najprawdopodobniej w drugiej połowie tego roku. Kolejne wyzwanie produkcyjne to nowe pojazdy Elf 2, które PESA dostarczy dla województwa śląskiego. To także kolejne tramwaje dla Bydgoszczy. Dla PESY to będzie ważny rok z punktu widzenia organizacji produkcji. Konieczne jest wzmocnienie firmy o kolejnych spawaczy czy ślusarzy.
O tym co za nami, a także o planach PESY opowiada Michał Żurowski, rzecznik prasowy PESY.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Zwijanie interesu trwa. Inni robia lepiej. Nowych ślusarzy i spawaczy? Hahahahaha chyba rozpaczliwe proby uzupelniania zalogi bo nikt nie chce u nich pracowac za te stawki ktore proponuja.
Homologacja dla Deutsche Bahn to będzie naprawdę wielki wyczyn, trzymam kciuki, żeby się udało.
muszą popracować nad terminowością dostaw
Przynajmniej informują o planach, a pewna spółka giełdowa nawet nie raczy poinformować.
Chciałbyś @Loek, chciałbyś. Ale możesz sobie tylko pomarzyć i porzucać takimi tekstami :)))
Elektronik, no i co fanboju? Po żałosnym zarządzaniu firma wyciągnięte łapki po kasę, 200 mln pożyczki, 1,2md długu. Nikt nie życzy źle firmie, ale nikt na siłę nie zablokuje jej autodestrukcji.
Dodaj komentarz
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.