TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PESA szuka silników trakcyjnych do lokomotyw wodorowych
InfoRail.pl - Opublikowano: 04.09.2020 13:45:39
PESA szuka silników trakcyjnych do lokomotyw wodorowych

PESA szuka silników trakcyjnych z przekładniami, które mogłyby zostać wykorzystane przy modernizacji lokomotywy na napęd wodorowy.

Budżet na ten cel to 450000,00 PLN. A szczegóły to tajemnica. Wiemy tylko, że przedmiot oferty musi być zgodny z warunkami określonymi w specyfikacji ofertowej wraz z ewentualnymi załącznikami. Oba dokumenty będą udostępniane na żądanie oferenta wyłącznie po podpisaniu z PESA umowy o poufności.

Wymagany termin gwarancji to 36 miesięcy, co może mieć duże znaczenie po ostatnich przygodach z silnikami w lokomotywach Gama, wyprodukowanych dla PKP Intercity.

Ciekawe są kryteria wyboru:

1) Moment silnika w punkcie S1, przy 11,5 km/h:

Jeśli większy lub równy 6400 Nm - 5 punktów

Jeśli mniejszy niż 6400 Nm - 0 punktów

2) Ilość par biegunów:

3 pary lub więcej - 5 punktów

mniej niż 2 pary - 0 punktów

3) Zintegrowana przekładnia:

Przełożenie od 4,7 do 4,9 - 10 punktów

Poza powyższym zakresem - 0 punktów

4) Możliwość zabudowy na ramie 1LN bez zmian w geometrii ramy wózka oraz bez wzrostu obciążeń ramy wózka (Weryfikacje po otrzymaniu modelu 3D od poddostawcy).

Możliwość montażu – 20 punktów

Brak możliwości montażu – 0 punktów

5) Zastosowanie montażu do osi za pomocą łożysk nie wymagających częstej obsługi:

Łożysko nisko obsługowe – 5 punktów

Łożysko wymagające obsługi – 0 punktów

6) Zastosowanie skośnych zębów w celu redukcji hałasu:

Zastosowanie rozwiązania - 5 punktów

Brak - 0 punktów.

Oferty można składać do 11 września 2020 roku. Planowany termin podpisania umowy to październik 2020 roku. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu bezemisyjna, napędzana wodorem lokomotywa manewrowa z autonomicznymi funkcjami bezpieczeństwa.  


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
lokomotywa
wodór

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....