TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PESA też myśli o hybrydach
InfoRail.pl - Opublikowano: 26.09.2019 18:51:35 4 komentarze
PESA też myśli o hybrydach

Trzeba się otrząsnąć po tym, co było i wejść w nowe technologie – powiedział podczas spotkania z dziennikarzami Prezes PESY Krzysztof Sędzikowski.

Jedną z nich może być projekt pojazdu hybrydowego. Myślimy o takim pojeździe nie ukrywa szef bydgoskiego producenta.

Ale. Z bardzo dużym prawdopodobieństwem można stwierdzić, że nie będzie to hybryda, taka, jakiej chciałyby Przewozy Regionalne, czyli zasilana LNG. Na stoisku PESY nikt wprost tego nie mówi, ale pomysł przewoźnika wywołuje uśmiechy. I trudno się dziwić. Pociągów zasilanych LNG w Polsce nie produkuje nikt. Trudno przypuszczać, żeby Prezes Sędzikowski mówiąc o hybrydach miał na myśli zasilaną gazem. Chodzi raczej o klasyczny pojazd elektryczno-dieslowski.

Dalej będziemy rozwijać pojazdy, które produkowaliśmy do tej pory, a więc jednostki spalinowe i elektryczne, lokomotywy oraz tramwaje. Żeby wejść w nowe technologie potrzebne są pieniądze. Prezes Sędzikowski nie wyklucza też współpracy z innymi producentami, jak chociażby przy projekcie pociągów dla potrzeb CPK, o czym pisaliśmy wczoraj w InfoRail.pl.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
hybryda
  • Jakub Sus – 26.09.2019

    Hah, Powodzenia 🤪

  • Michał Piwowarczyk – 26.09.2019

    Pesa niech najpierw zajmie się swoimi produktami bo defektują i niech potem myśli o kolejnych technologiach...

  • Mateusz Olesiuk – 26.09.2019

    najpierw niech skończą swoje ''arcydzieła'' a nie się pchają w dalsze plany :)

  • Adrian Kiszka – 26.09.2019

    Przecież już mają "prawie-hybrydy"... Jak się zepsują to ściągają je ze szlaku lokomotywy spalinowe 🤣

  • Krzysiek Wiśniewski – 26.09.2019

    Hahahaha oni za dużo myślą 😂

  • Szymon Piotr Ułanowicz – 26.09.2019

    Sąsiadka ma a ja nie mam takie to myślenie 😂

  • Marcin Pudełko – 26.09.2019

    PESA niech wpierw zacznie zarabiać a potem niech myśli nad innymi rzeczami. Bo póki co ich najnowszy sukces to wyprodukowanie w ramach kar umownych (zwanych elokwentnie porozumieniem z zamawiającym) 2 pojazdów bez wynagrodzenia.

  • Artur Gryglewski – 26.09.2019

    To niech myślą, ale niech nie robią xD

  • Peter Kaminski – 26.09.2019

    Kiedy oni myślą to już zły znak.😂

  • Michał Skórzewski – 26.09.2019

    Niech najpierw udoskonalą te pojazdy co mają, a dopiero później się zabiorą za nowe...

  • Krzysztof Te – 26.09.2019

    Pesa znowu planuje. To nie może skończyć się dobrze.

  • Michał Paweł Łukasz – 26.09.2019

    ja bym pomyślał nad awaryjnością, aby ją zmniejszyć, aby serwisować sprzedane pojazdy szybko, aby przewoźnik chciał kupować następne.

  • Kacper Przybylski – 26.09.2019

    ELF II Jest w Wielkopolsce od tygodnia a już we wtorek spowodował wstrzymanie ruchu na lini 353 na 40 min blokując jeden tor

  • Przemysław Mach – 26.09.2019

    Hybrydowe to oni mają długi w kilku bankach jednocześnie

  • Paweł Pitok – 26.09.2019

    Trzeba szybko zamawiać hybrydy zanim zrobią swoją

  • Okiem Gorzowskiego Autobusu – 27.09.2019

    Wiadomo... Najlepiej zgapiać...

  • zeus04 – 27.09.2019

    O spalinowych zespołach z przekładnią elektryczną myślano już gdy jeszcze istniał Kolzam. Taki szt potrzebuje dodatkowo: pantograf, wyłącznik szybki i dławik... niewiele :-)

  • Jarosław Hetman – 27.09.2019

    Co ten Prezes gada za głupoty, a jedynie by nie pieniądz polskiego podatnika to by dawno padało. Dlaczego PIS ładuje kasę w zakład który nie przynosi zysku tylko co ro straty a minusie z żędu kilkadziesieciu milionów. Teraz zaprzestano produkcji BR do Niemiec, a to miał być Typow gwarancja dla PiS, a tu nic i kto odda te 800 milionów wpakowane w Pesa. Ja dziwie się że ten zakład jest dopuszczany do przetargów gdy nie ma zysków i jest tak zwanym bankrutem. 8 lat rządów PO i PSL zakład zrobił dług za który zapłacił każdy podatnik Polski, a tak PIS rozdaje kasę dzieląc się z PO. Dziwne jest to że żaden Prezes Pesa nie odpowiedział za taką malwersację pieniędzy w tym zakładzie.

  • DarekP – 27.09.2019

    I to zrobił właśnie Newag w 36WEh

  • zeus04 – 27.09.2019

    No w drugą stronę też łatwo, a tym bardziej gdy mamy w ofercie ezt a klient zamówi szt z przekładnią elektryczną. Newag zakupił w firmie MAN silniki po 390 kW i ZTCW resztę skompletował sam tzn. prądnicę i prostownik.

  • mechanik – 27.09.2019

    @zeus04 Skończ to nawiedzone pierniczenie. Gdyby wykonali coś ala Kolzam z pantografem, to na pewno miałoby jeszcze mniejszą dostępność nawet niż Kolzam... Znowu wszyscy by za to płacili. Chyba wystarczyły do kolekcji jelonki i edyty, prawda? Bredzić każdy potrafi, gorzej z rzeczywistością.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....