TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PESA z umową na dostawę jednoczłonu dla Podkarpacia
INFORAIL - Opublikowano: 01.07.2015 11:41:54
Podkarpacki SA135-013

PESA i Województwo Podkarpackie podpisali umowę na dostawę jednej sztuki fabrycznie nowego jednoczłonowego zespołu trakcyjnego z napędem spalinowym wraz z usługą serwisowo-utrzymaniowo-naprawczą. Za ten pakiet bydgoska firma dostanie 14 250 000 PLN. To będzie jeden z najdroższych pociągów spalinowych w historii polskiej kolei. Mimo to zamawiający zdecydował się na przyznanie zamówienia PESIE, choć, jak informowaliśmy na łamach InfoRail, wartość oferty przekroczyła wysokość środków, jakie województwo chciało przeznaczyć na ten cel. PESA jako jedyna wystartowała w przetargu. Pojazd należy dostarczyć nie później niż do 30 listopada 2015 roku.

Przypomnijmy, że zgodnie ze specyfikacją przetargową pojazd musi być przystosowany do poruszania się się w trakcji zdwojonej z: SA135-010, SA135-011, SA135-012, SA135-013 i SA135-014, z zapewnieniem pełnej funkcjonalności systemów. Maksymalna prędkość pojazdu to co najmniej 120 km/h. Szynobus ma być napędzany przez jeden silnik spalinowy o mocy min. 380 kW, wysokoprężny z doładowaniem, zintegrowany z przekładnią główną, generatorem zapewniającym min. 20% zapas mocy i napędami pomocniczymi, o przebiegu do naprawy min. 4 poziomu utrzymania. Ogólna liczba miejsc to minimum 150, z czego 50 to siedzące, kolejne 5-10 to siedziska uchylne. Preferowany układ foteli (kierunek mocowania) naprzeciwległy. Zamawiający dopuszcza inny sposób montażu foteli umożliwiający optymalne wykorzystanie przestrzeni pasażerskiej, uzgodnienia układu foteli oraz prezentacji minimum 3 modeli siedzeń, spełniających nw. wymagania, w terminie 3 miesięcy od zawarcia Umowy. Siedzenia mają być ergonomiczne, z zagłówkiem (profilowanym otaczającym głowę z boku) i tapicerowane, półmiękkie (grubość warstwy miękkiej min. 30mm). Każda para foteli musi być wyposażona w 1 bezpieczne gniazdo (bezklapkowe) 230V do podłączenia np. notebooka lub zasilacza telefonu komórkowego.

W pojeździe musi być także jedna toaleta, wyposażona w układ sanitarny zamknięty, przystosowany do obsługi osób na wózkach inwalidzkich oraz z możliwością przewijania niemowląt. Zamawiający określa także maksymalny okres ?życia? pojazdu na 30 lat. W zakresie zabezpieczenia antygraffiti producent będzie musiał zastosować trwałą powłokę lakierniczą (lakier dwuskładnikowy o minimalnej trwałości 10 lat), oraz trwałą powłokę na szyby pojazdu. Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia z Zamawiającym kolorystyki i wzoru malowania pojazdu. Obowiązkiem Wykonawcy będzie wskazanie rodzajów i typów środków myjących dla pojazdu w tym środków do usuwania graffiti. Zamawiający zobowiąże Operatora do pisemnego uzgadniania z Wykonawcą używanych środków myjących a zwłaszcza środków do usuwania graffiti. Pudło pojazdu powinno być stalowe lub aluminiowe. Wysokość podłogi w strefie wejścia do pojazdu musi wynosić 600 ?50 mm nad poziomem główki szyny. Pojazd powinien być wyposażony w następujące podsystemy: - video monitoringu, - dynamicznego rozkładu jazdy maszynistów, - sieć wi-fi. W szynobusie ma zostać zamontowany także biletomat, a także następujący zintegrowany podsystem:

- System zliczania pasażerów

- System pomiaru punktualności

- System dynamicznej informacji pasażerskiej wewnętrznej i zewnętrznej oraz informacji głosowej - System komunikacji maszynista ?pasażer.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Podkarpackie
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....