TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PESA za droga dla województwa lubelskiego
InfoRail.pl - Opublikowano: 23.05.2018 11:15:16 2 komentarze
PESA za droga dla województwa lubelskiego

Nie będzie nowych pociągów od PESY dla województwa lubelskiego. Jedyna złożona w przetargu oferta okazała się zbyt droga.

W przetargu nie wystartowali Newag i Stadler. Oferta złożona przez firmę z Bydgoszczy opiewała na kwotę kwotę 170.748.600,00 zł, podczas gdy województwo chciało na ten cel przeznaczyć 152.594.010,00 zł. Warunki zaproponowane przez PESĘ przerosły możliwości finansowe zamawiającego.

Wykonawca nie zaoferował też przedłużenia gwarancji oraz skrócenia terminu dostaw dla I etapu.

Przypomnijmy, że zamówienie dotyczyło dwuczłonowych 11 ezt-ów przeznaczonych do obsługi kolejowego, regionalnego ruchu pasażerskiego z prędkością eksploatacyjną nie mniejszą niż 160 km/h na różnych kategoriach linii kolejowych. Nie były to zatem typowe jednostki, stąd prawdopodobnie wysoka cena zaproponowana przez PESĘ i brak zainteresowania przetargiem ze strony innych producentów.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
lubelskie
przetarg
ezt
  • Kuba Perkowski – 23.05.2018

    Skoro już nawet PESA jest za droga to co oni chcą kupić?

  • Sergiusz Raszewski – 23.05.2018

    Pesa była najtańsza bo reszcie nawet nie chciało się złożyć ofert w oferowanych kwotach :-))

  • Lukasz Jurek – 23.05.2018

    Było drogo, bo i składy zbyt krótkie. Poza Lubliniem nikt takich już nie chce, to i prace projektowe muszą być wliczone w cenę.

  • Robert Ulbrych – 24.05.2018

    Ah te lubelskie takie biedne...

  • DarekP – 24.05.2018

    Przepraszam, jakie prace projektowe, skoro są to modele z bieżącej oferty? Pesa jest w trakcie dostaw 34WEa, a Newag niedawno dostarczał 37WEa?

  • kowal – 25.05.2018

    @DarekP tak wypowiedź Lukasza jest chybiona, bardziej zasadne byłoby np. przeanalizowanie ceny dwuczłona do trójczłona. Tak naprawdę trudno im coś poradzić, gdy budżet jest zbyt mały.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....