TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PESA zgarnia kolejne wagonowe zamówienie
InfoRail.pl - Opublikowano: 30.08.2017 08:43:08 7 komentarzy
PESA zgarnia kolejne wagonowe zamówienie

PKP Intercity rozstrzygnęły kolejny wagonowy przetarg. Tym razem na wykonanie naprawy okresowej na 5-tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją oraz przeglądu na 3-cim poziomie utrzymania 40 wagonów osobowych.

Przypomnijmy, że do walki o nie stanęły trzy firmy:

1. PESA & ZNTK Mińsk Mazowiecki – wartość oferty (z prawem opcji): 248.337.000,00 zł, cena jednostkowa naprawy P5: 4.120.500,00 zł, cena jednostkowa przeglądu P3: 18.450,00 zł, okres gwarancji: 36 miesięcy, wykonanie modernizacji pierwszego wagonu: 250 dni, wykonanie modernizacji kolejnych wagonów: 80 dni;

2. Wagon Opole & Trinistes Polska – wartość oferty (z prawem opcji): 252.027.000,00 zł, cena jednostkowa naprawy P5: 4.171.545,00 zł, cena jednostkowa przeglądu P3: 28.905,00 zł, okres gwarancji: 37 miesięcy, wykonanie modernizacji pierwszego wagonu: 250 dni, wykonanie modernizacji kolejnych wagonów: 80 dni;

3. H. Cegielski – FPS – wartość oferty (z prawem opcji): 271.584.000,00 zł, cena jednostkowa naprawy P5: 4.452.600,00 zł, cena jednostkowa przeglądu P3: 73.800 zł, okres gwarancji:36 miesięcy, wykonanie modernizacji pierwszego wagonu: 250 dni, wykonanie modernizacji kolejnych wagonów: 80 dni.

Przewoźnik na ten cel chciał przeznaczyć 199.360.000,00 zł, wszystkie zatem złożone oferty przekraczały budżet, jaki PKP Intercity chciały przeznaczyć na ten cel. Ostatecznie firma zdecydowała się na zwiększenie tej kwoty i przyznanie zamówienia PESIE w konsorcjum z ZNTK Mińsk Mazowiecki.

Zamawiający w ramach przetargu przewiduje zastosowanie prawa opcji polegającym na wykonaniu naprawy wraz z modernizacją nie więcej niż 20 wagonów osobowych typu 141A/111A oraz ich przeglądu na 3-cim poziomie utrzymania.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
PKP Intercity
ZNTK Mińsk Mazowiecki
wagon
  • Ech – 30.08.2017

    Ciekawe, jak Newag przekracza budżet, to jest uwalanie przetargu. Jak PESA wywala w powietrze, to przetarg realizują. I jeszcze jedno Newag na budowę 71 nowych EZTów dla PKP IC nie dał zawyżonej ceny, to Stadler i Pesa moim zdaniem dały ceny dumpingowe !!!!

  • gutek – 30.08.2017

    jest problem- wszystkie zakłady doją PKP IC jak mogą

  • dziobak250 – 30.08.2017

    @EchDla Twojej wiadomości to nie PKP IC zamówiło 71 nowych EZT tylko Koleje Mazowieckie a więc mylisz trochę fakty.

  • Ivo – 30.08.2017

    @Ech piszesz bzdury i tworzysz spiskowe teorie dziejów. Wszystko zależy od przetargu, każdy jest inny. W przypadku wagonów Intercity nie może opóźniać już dłużej działań w ich zakresie, więc jest gotowe dołożyć. Kto nie ma takiego przymusy ten może pozwolić sobie na anulowanie i nie ważne czy przekroczył ofertę Newag, Pesa, czy ktokolwiek inny, bo każdego z producentów to spotyka.

  • G.kolejarz – 30.08.2017

    Przewoźnik potrzebuje taboru jak głodny chleba i zależy mu na realizacji zamówienia. Jest wykonawca zamówienia i niech się bierze do roboty bo szkoda czasu.Czas to pieniądz!

  • yogeeboo – 31.08.2017

    Nie uważacie, że Pesa może cierpieć na nadmiar prac przy wagonach dzięki tym wszystkim "wygranym" przetargom na modernizację wagonów?

  • arczimedes – 31.08.2017

    @yogeeboo moim zdaniem modernizacje wagonów to są zadania bardziej dla Mińska M. niż dla samej Pesy. Centrala weźmie pewnie tylko te najbardziej pracochłonne zamówienia, wagony z którymi jest najwięcej roboty.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....