TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PESA zmodernizuje EN95
INFOTRAM Karol Wach - Opublikowano: 06.03.2014 14:33:25 1 komentarz
PESA zmodernizuje EN95
WKD wybrała ofertę PESY Bydgoszcz w przetargu na naprawę okresową ezt EN95-01 (13WE) wraz z modernizacją. Jedynym kryterium wyboru była cena. Oferta PESY, złożona jako jedyna w przetargu, zdobyła 100,00 punktów. Cena ryczałtowa to 5 528 000,07 zł.Do zadań wykonawcy będzie należało:1) Wykonanie okresowej naprawy elektrycznego zespołu trakcyjnego typ 13WE;2) Wykonanie modernizacji elektrycznego zespołu trakcyjnego typ 13WE, polegającej na:a) dostosowaniu ezt typ 13WE do napięcia zasilania 3000V DC/600V DC,b) zabudowaniu kamer szlakowych z rejestracją dźwięku w kabinie maszynisty na obu czołach ezt wraz z integracją z systemem monitoringu, c) zmianie zasilania grzejników w ezt z 600V DC na 3x400V AC,d) zastosowaniu trwałego (odpornego na mycie i ścieranie) przyciemnienia okien bocznych do wysokości 45 cm od dołu w sposób ograniczający widoczność z zewnątrz, do wnętrza o co najmniej 80% (dotyczy okien bocznych przy siedzeniach w części podwyższonej ezt przy przejściach nad wózkami tocznymi,e) wykonaniu koniecznych zmian w konstrukcji dachu ezt w celu zapewnienia trwałej szczelności pokrycia (dla efektu braku przedostawania się wody do wnętrza ezt);3) Przeszkolenie przez wykonawcę na własny koszt personelu WKD w zakresie eksploatacji ezt i obsługi utrzymaniowej na poziomach utrzymania od P1 do P4;4) Prowadzenie obsługi utrzymania ezt na poziomach utrzymania od P1 do P3 w okresie 6 miesięcy od daty podpisania protokołu odbiorczego bez uwag, po wykonanej naprawie ezt;5) Opracowanie, wykonanie i zatwierdzenie dokumentacji technicznej po naprawie i modernizacji, wymaganej aktualnymi na dzień przekazania przepisami prawnymi tj. szczególnie dokumentację konstrukcyjną ezt, schematy, instrukcje, dokumentację techniczno-ruchową, WTWiO oraz Dokumentację Systemu Utrzymania.EN95 został wyprodukowany przez bydgoską PESĘ dla WKD w jednym egzemplarzu. Pociąg kursuje od 2004 roku. Mimo, że kolejny przetarg na dostawę składów wygrał ten sam producent to zaproponował on przewoźnikowi jednostki EN97. EN95 był pierwszym nowym pociągiem, dostarczonym WKD od czasów EN94. W 2007 roku pojazd został doposażony w klimatyzację, jako pierwsza jednostka przewoźnika.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
EN95
modernizacja
  • jola – 15.02.2016

    En97 jest ciemny (światło musi się palić, mimo dnia), niewygodny, ma mało miejsc siedzących dodatkowo źle rozlokowanych jak w metrze, brak stolików, niewygodne uchwyty. Dużo bardziej funkcjonalna jest En95. Mam nadzieję, że po poprawkach wejdzie do eksploatacji.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....