TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PESA zmodernizuje SA108-008
InfoRail - Opublikowano: 28.09.2016 14:08:46 7 komentarzy
PESA zmodernizuje SA108-008 (źródło: Wikipedia/Radomil)

Bydgoska PESA zmodernizuje wielkopolską jednostkę SA108-008. Modernizacja zostanie wykonana przy okazji wykonywania czynności piątego poziomu utrzymania.

Zamówienie zostało udzielone w trybie z wolnej ręki. Nowe roboty budowlane/usługi, będące powtórzeniem robót budowlanych/usług oraz zamówione zgodnie z warunkami ściśle określonymi w dyrektywie.

Zamawiający 24 kwietnia 2015 roku wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego. Jako ofertę najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez wykonawcę firmę Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A. z siedzibą w Bydgoszczy, za cenę 8 733 000 PLN. Wobec powyższego 16 lipca 2015 roku podpisano umowę z wybranym wykonawcą. Zamówienie uzupełniające będzie powtórzeniem zamówienia podstawowego, a ponadto zgodne będzie z jego zakresem i przedmiotem. Wobec powyższego zamawiający uznał, że zaszły łącznie wszystkie przesłanki niezbędne do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki.

Za wykonanie prac, będących przedmiotem zamówienie, PESA dostanie 4 095 900 PLN brutto.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
SA108
Wielkopolska
  • ;] – 28.09.2016

    Aż 35 mln zł kary naliczyły Tramwaje Warszawskie bydgoskiej Pesie za spóźnienia dostawy 30 tramwajów typu Jazz. Według firmy do poślizgu przyczyniło się upalne lato 2015 roku.Pesa niemal od dziesięciu lat wygrywa przetargi na tramwaje dla Warszawy. Dzięki pojazdom z tej fabryki znaczna część taboru ma niską podłogę.Problem jednak w tym, że Pesa notorycznie spóźnia się z dostawami. Tak było w przypadku pojazdów typu Swing i składów Jazz Duo z nietypowym przodem nazywanym "bufetem". Za opóźnienia w ich dostawie spółka Tramwaje Warszawskie naliczyła 13 mln zł kary. Okazuje się jednak, że rekordowo wysoką karę naliczono w przypadku ostatniego zamówienia na 30 krótszych, 19-metrowych tramwajów typu Jazz. Wyniosła ona aż 35 mln zł. To 20 proc. wartości kontraktu, który opiewał na 167 mln zł.Jak informuje Monika Wierzbicka z Tramwajów Warszawskich, głównym powodem było nie tylko kilkumiesięczne opóźnienie dostaw. Pojazdy były cięższe, niż zakładano.http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,34862,20756436,pesa-z-rekordowa-kara-za-spoznione-tramwaje-dla-warszawy-firma.html

  • Trainguru – 28.09.2016

    Jeszcze kara za dlugie jazzy i łódź. ...no i za darty za sprawność ....aha jeszcze za brak papierow na linki z rzekoma homologacja niemiecka

  • www – 28.09.2016

    @;] Dzisiejszy artykuł w GW jest dosyć tendencyjny. Znowu "urzędnicy" są mądrzy. A kto kombinował i kombinuje z zamówieniami? Nie mogli kupić Swingów? Chcieli dostać tramy z całkiem równą podłogą to je dostali. Są ok? Jak najbardziej, ale Swingi by nie wystarczyły? Czemu urzędnicy myślą, że projektowanie i produkowanie tramów jest porównywalna z robotą za biurkiem? Sami wymyślą wymagania, a potem zdziwko, że papier nie chce się sam przeprodukować w trama-marzenie.Swingi i Jazzy dla Wawy są zaprojektowane i przetestowane. To co zrobią TW? Ano zaprojektują sobie zupełnie coś nowego. I będą się potem dziwić, że producent musi dopracowywać prototyp dla Wawy. Niech jeszcze skrócą składy, bo i trzy zmieszczą się na przystankach, a pasażer sobie poczeka na kolejne stado:-(Tak trudno jest przemodelować trasy tramów, żeby jeździły jak należy w równych odstępach bez stad? Sieć w Warszawie jest jakaś gęsta czy co? Nie da się zrobić normalnych tras tranzytowych? A po co. Tram sobie skręci na tym skrzyżowaniu, a potem na tamtym. Przyblokuje kilka składów z tyłu, zrobi się stado. Ale co tam. Ważne, że tramy sobie jeżdzą, a że wiozą powietrze to co? Powietrze przynajmniej ma komfort. Pasażerowi może uda się trafić na to co potrzebuje. TW miały brać przykład z Pragi i co??? Właśnie. Praga od lat kupuje prawie ten sam jeden model Skody. A TW muszą ciągle kombinować...Urzędnicy zrzucają odpowiedzialność za zgrzytanie tramwajów na nowych torach na Pesę. Ale zaraz. Skoro przed remontem tak głośno nie było, a po remoncie jest to wina Pes, które jeździły też przed remontami? Chyba jednak coś jest nie tak z torami, które TW kładą. Po nieudanych remontach wciskali kity, że tory muszą się "dotrzeć". A co to niby znaczy? Wygląda, że to z torami coś jest nie tak.Teraz TW przebąkują, że będą kupowali tramy ze skrętnymi wózkami. A może przejechaliby się do Krakowa. Jak to jest, że jeżdżące tam tramy są głośniejsze niż w Warszawie. TW szukają rozwiązania nie tam gdzie trzeba. Uparli się na tramy o długości 30 m. Ze skrętnymi wózkami będą musiały być dłuższe. No chyba, że po staremu wróci się do myślenia z naszych ciasnych Pluto. Jeżeli TW kupią dłuższe niż 30 m tramy to będzie ok? Nie liczyłbym na to, bo przecież Krakowiaki mają tylko cztery wózki, czyli proporcjonalnie tyle co Swing z Wawy. Wydłużenie nic zatem nie da. Kupienie krótszych Twistów oznacza ścisk. No może TW zaczną sprzedawać miejscówki jak IC? Na stanie też:-)Wystarczy chyba złośliwości. TW i tak zrobią co chcą, a i tak winny będzie kto inny, a miasto i tak zapłaci im za jazdę. Właśnie jazdę, a nie przewożenie pasażerów. Dziwactwa są normalne i tyle. Trzeba się przyzwyczaić?

  • Trainguru – 28.09.2016

    A kto kaze pesie podpisywac? Jest jakis przymus produkcji? Nie pasuje produkt jest ryzyko czasu i kar to nie podpisujesz. W czym problem. Podpisałales umowe masz zobowiązania. Klient egzekwuje zobowiazanie bo ma do tego prawo. Jak kazdy będzie olewal umowy z panstwem bo panstwowe to niczyje to bedziemy mieli anarchie w kraju i narzekali ze autostrady sie sypia 2 lata po budowie ze lokomottwy maja sprawnosc 55% . Pesa miala szczescie ze nie trafila na niemca...a czekaj trafila i ich wyrzucili na zbity pysk....

  • jatal – 29.09.2016

    @ ;]Ciekawe czemu "pomyliłeś" tematy? No ale jeśli już piszesz to... Pesa zakłada na ten rok ponad 100 mln kar więc na razie "zgodnie z planem".Co do samych tramwajów to... Warszawa mimo kolejnych kar kupowała kolejne tramwaje z Pesy. Widać opóźnienia nie były żadnym problemem.

  • maciej12991 – 29.09.2016

    Oczywiście, że opóźnienie to nie problem. To sposób na kupienie tramwaju za "frytki". Nie dziwię się, że TW z tego skorzystały. Po gwarancji tramwaje sami dotrą z Instytutem Elektrotechniki, a sumarycznie będą mieli pudełka za bezcen, bo głupki z PESY dały się wrobić. :D

  • jatal – 30.09.2016

    @ maciej12991Mądry nigdy nie wchodzi w interesy z głupkiem.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....