TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PesaSUNDECK-i muszą się rozjeździć
InfoRail - Opublikowano: 21.12.2015 09:13:07 7 komentarzy
PesaSUNDECK-i muszą się rozjeździć

W sobotę pisaliśmy o pierwszym kursie Dragona dla Krakowa. Tego samego dnia pojechał też nowy Słoneczny, do Gdyni. Oba połączenia są obsługiwane zestawami push&pull Bombardiera. Przy tej okazji nie mogło zabraknąć pytania o podobne składy, jakie dla Kolei Mazowieckich dostarcza PESA. SUNDECK-i muszą się rozjeździć ? mówi Dariusz Grajda, członek Zarządu przewoźnika. Na razie nie przewidujemy skierowania ich do obsługi połączeń do Krakowa i Gdyni ? dodaje. Gdzie zatem pojedziemy nowymi nabytkami Kolei Mazowieckich? Odpowiedź jest prosta. Na wszystkich ?piętrusowych? trasach, oprócz dwóch wspomnianych wcześniej. A zatem do Płocka, Działdowa czy Radomia.

Na marginesie warto dodać, że rozjeżdżanie nowych jednostek już się rozpoczęło. Po zakończeniu odbiorów części z nich przewoźnik prowadzi jazdy testowe bez pasażerów. To podobna praktyka jak w przypadku Dartów PKP Intercity.

PesaSUNDECK-i są jednostkami prototypowymi ? mówi Dariusz Grajda. Musimy się ich nauczyć, zanim zaczniemy wozić pasażerów ? dodaje. Pierwsi podróżni pojadą nimi w styczniu przyszłego roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Koleje Mazowieckie
  • 111Ed – 21.12.2015

    Moim zdaniem to właśnie źle, że nie chcą puścić na Dragona i Słonecznego. Piętrusy Bombardiera są świetne więc tu nie chodzi o kwestię komfortu, lecz urozmaicenia, pasażerowie tych pociągów też zasługują na możliwość wyrobienia opinii o Sundeckach samodzielnie.

  • eryk – 21.12.2015

    @111Ed to, że od razu ich nie puszczą to nie znaczy, że w przyszłości na nich nie zawitają. Nie pali się, mają długie lata eksploatacji przed sobą, na pewno nie zabraknie szans na wyrobienie sobie opinii. Nic też nie stoi na przeszkodzie, żeby wybrać się np. na przejażdżkę do Płocka :)

  • MichalK – 21.12.2015

    I bardzo dobrze że na dalekie trasy puszczają składy dobre i sprawdzone. Znając awaryjność Pesy to nie chciałbym utknąć na kilka godzin w polu gdzieś pod Gdańskiem czy Krakowem. A do Radomia czy Płocka zawsze na szybko podeślą chociażby jednostkę.

  • witas – 22.12.2015

    Śmieszny jest ten mit o awaryjności Pesy, nigdy nie widziałem jakichkolwiek danych na potwierdzenie tego hasełka.

  • Wahadełko – 26.12.2015

    Ktoś tu chce robić koło pióra krajowemu producentowi. Tak więc zapytam wprost, kiedy i gdzie tabor szynowy Pesy cię zawiódł? Konkrety!

  • PS – 26.12.2015

    Dostepność Gam w Intercity - 61% - wystarczy dowodów ?

  • jacek – 22.02.2016

    Na zdjęciach - super. Bardzo wąskie schody na dół i na górę - niebezpieczne. Na dole przy oknie pasażer siedzi "po skosie". Co to jest za kanał na podłodze przy ścianie? Klimatyzację wszyscy prowadzą sufitem! Wieszaki "meblowe" w niepraktycznym miejscu - kurtka wchodzi na wąski fotel. Przy oknie jakieś tandetne, odstające blaszki i jakiś niepotrzebny nikomu drewniany parapet, zawęzający pudło. Fotele wąskie i przejście po środku również wąskie - czy ktoś to rozumie? Po co komu ta nierówna podłoga - żeby nogę skręcić? Siedzący przy oknie wstając obowiązkowo uderza głową w półkę - projektant będzie na tej półce ustawiał wysokie kufry. Podłokietniki dła małych dzieci - b. nisko. Swoją drogą czy nikt nie był w stanie przewidzieć, że przy wąskim przejściu podłokietniki działają jak haki na torby, plecaki itp. Szanowni projektanci nie wymyślajcie pieprzu! Warto zobaczyć jak robią to inni, bardziej doświadczeni od Was.To nie wstyd korzystać z dobrych SPRAWDZONYCH rozwiązań.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....