TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PesaSundeck na testach w Żmigrodzie (film)
INFORAIL - Opublikowano: 04.11.2015 21:47:00 7 komentarzy
PesaSundeck na testach w Żmigrodzie (film)

W Żmigrodzie trwają jazdy testowe i badania składów piętrowych push pull PesaSundeck produkowanych dla Kolei Mazowieckich ? poinformował Maciej Grześkowiak, szef PR w PESIE. W produkcji są wszystkie z 24 pojazdów, z których złożone są składy, czyli 2 lokomotywy, dwa wagony sterownicze i 20 piętrowych wagonów pasażerskich. Przewidywany termin ostatnich dostaw to grudzień br.

Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail za całość zamówienia przewoźnik będzie musiał zapłacić 278 mln zł, z czego 59% to środki unijne. Będą to pierwsze składy piętrowe push&pull wyprodukowane w całości w PESIE, z zarazem w Polsce.

Jakie będą piętrusy?

Charakteryzujące się nowoczesnym designem, komfortowe, klimatyzowane, z bezprzewodowym internetem, nowoczesnym systemem informacji pasażerskiej, monitoringiem ?mówił nam Maciej Maciejewski, szef marketingu rynku pojazdów kolejowych w PESIE.Składy będą mogły kursować z prędkością do 160 km/h. W podstawowej konfiguracji,lokomotywa,6 wagonów środkowych i wagon sterowniczy będą zabierać na swój pokład 1700 pasażerów.W wagonach sterowniczych znajdą się punkty gastronomiczne, a także toalety i wejścia przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Co więcej będzie je można zestawiać z wagonami i lokomotywami Bombardiera, a więc tymi,które obecnie już eksploatują Koleje Mazowieckie. Będzie to możliwie w konfiguracji lokomotywa i wagon sterowniczy PESY plus wagony Bombardiera i na odwrót, lokomotywa i wagon sterowniczy Bombardiera plus wagony środkowe PESY -tłumaczył nam Maciej Maciejewski.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Koleje Mazowieckie
  • zwawy – 05.11.2015

    I tutaj widać to co w innych pojazdach z Pesy. Na wizualizacjach brzydkie jak s...syn, a w rzeczywistości naprawdę ładne. Nawiązuje tutaj do wagonu sterowniczego.

  • Tyuoip – 05.11.2015

    Co z tego ze ładne jak funkcjonalność zerowa. Jedynie żeby przenieść trochę ludzi jak bydlo parę kilometrów.

  • południowiec – 05.11.2015

    Doprawdy piknie, pikny widok.

  • CracoviaK – 05.11.2015

    przyznam subiektywnie, że dziubek wygląda ślicznie.Teraz mam pytanie do bardziej zorientowanych w temacie. Co to za "kratownice" na dachach wagonów? Klimatyzacja?

  • tomwaw – 06.11.2015

    Ładne, szkoda, że już miały być dostraczone i oddane jakiś czas temu

  • kku – 08.11.2015

    Możecie psioczyć na Pesę ale gdyby nie ona to można by było jedynie wspominać czasy gdy mieliśmy polskie pociągi. Konkurenci tacy jak Alstom czy Bombardier to firmy dosłownie tysiące razy większe od Pesy. Pomimo to taka malutka firma potrafi zbudować przyzwoite pociągi. Oby mieli coraz więcej zamówień i przetrwali na rynku.

  • kolejTAR – 10.11.2015

    kku - nawet nie porównuj pesoskładów do alstomu, siemensa, czy bombardiera..Nawet SKODA wagonka produkuje bardzo fajne pociągi np.RegioPanter lub InterPanter dla ruchu dalekobieżnego.. a u nas? zepsute EDyty grzeją krzaki w Płaszowie..Od razu widać że nie jeździłeś koleją po Francji, Szwajcarii,Niemczech czy Austrii..KISS, flirt,desiro to tylko kilka z wielu bardzo wygodnych,niezawodnych składów którym niestety Peesa szybko nie dorówna.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....