TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pierwsze Flirty dla Nederlandse Spoorwegen i MAV gotowe
InfoRail - Opublikowano: 01.02.2016 12:25:51 3 komentarze
Budowa ezt-ów w siedleckiej fabryce Stadlera

W zakładzie Stadler Polska w Siedlcach trwa realizacja rekordowego zamówienia eksportowego dla kolei holenderskich. Obejmuje ono 58 ezt-y FLIRT3, 25 z nich będą to jednostki czteroczłonowe, zaś 33 trójczłonowe. Umowa na budowę składów została podpisana w I połowie 2015 roku.

Pierwszy pojazd czteroczłonowy jest już zbudowany, aktualnie znajduje się w trakcie uruchomienia statycznego. W połowie marca zaplanowany jest jego transport do Holandii, gdzie odbędzie się uruchomienie dynamiczne, a następnie rozpoczną się testy typu pojazdu.

Gotowy jest już również pierwszy pojazd trzyczłonowy. Jego uruchomienie statyczne zaplanowane zostało na początek lutego. W drugiej połowie marca skład również zostanie przetransportowany do Holandii, gdzie przeprowadzone będzie uruchomienie dynamiczne i testy typu. Kolejnych sześć pojazdów w każdym z projektów jest w trakcie montażu, w różnych stadiach zaawansowania.

Przypomnijmy, że Flirty3 będą obsługiwały linie szybkiej kolei miejskiej oraz połączenia regionalne w całej Holandii.

Pojazdy dla Nederlandse Spoorwegen, podobnie jak pozostałe pociągi FLIRT, charakteryzują się przyjaznymi, dobrze wyciszonymi i wygodnymi dla pasażerów wnętrzami. Są przystosowane do przewożenia rowerów i wózków, a także do potrzeb osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Każdy z nich wyposażany jest w klimatyzację, nowoczesny system informacji pasażerskiej, monitoring wideo, gniazdka elektryczne przy każdym siedzeniu oraz dostęp do WiFi. Dzięki lekkiej, aluminiowej konstrukcji pojazdy są lżejsze, co przekłada się na niższe koszty eksploatacji, energii i utrzymania technicznego.

Czteroczłonowe pojazdy mają 32 siedzenia w pierwszej klasie, 170 w drugiej i 12 siedzeń składanych. W pociągach trójczłonowych pasażerowie będą mieli do dyspozycji po 32 siedzenia w pierwszej klasie, 114 w drugiej oraz 12 siedzeń rozkładanych. Prędkość maksymalna jednostek to 160 km/h.

W Siedlcach powstają także ezt-y FLIRT pierwszej generacji zamówione przez koleje węgierskie MAV w ramach kontraktu na 15 pojazdów o wartości 370 mln zł. Pierwszy z nich jest zbudowany i obecnie znajduje się na etapie uruchomienia statycznego. Kolejnych pięć jest montowanych. Dwa pierwsze gotowe pociągi pojadą na Węgry w połowie kwietnia w celu dokończenia uruchomienia dynamicznego (25 kV).

Przypomnijmy, że Stadler dostarczył już dla węgierskich kolei MAV i GYSEV 48 jednostek FLIRT. Wcześniej producent wygrał też przetarg na dostawy 30 pojazdów z opcją na 30 kolejnych dla narodowego przewoźnika. Jednostki te są czteroczłonowe, przygotowane do kursowania z prędkością do 160 km/h. Stadler realizował także zamówienie na cztery składy dla GYSEV.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Stadler
MAV
Flirt
Flirt3
Nederlandse Spoorwegen
  • PPP – 01.02.2016

    Ciekawe czy Newag w tym jakoś pomaga i na tym zarabia?

  • kolejFAN – 01.02.2016

    malowanie piękne, stylowe i nowoczesne. Czemu PIC nie wzoruje się na współczesnym malowaniu pociągów dla kolei zagranicznych? Obecne malowanie polskich flirtów dla PKP IC to totalne nieporozumienie. Pomalowali go jak niebieski tramwaj..dart to samo.

  • nie – 03.02.2016

    Newag to może lepiej już niech nie pomaga. Narobili afery przy kontrakcie dla ic. Wiocha na całego

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....