TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pierwsze Flirty dla Nederlandse Spoorwegen i MAV gotowe
InfoRail - Opublikowano: 01.02.2016 12:25:51 3 komentarze
Budowa ezt-ów w siedleckiej fabryce Stadlera

W zakładzie Stadler Polska w Siedlcach trwa realizacja rekordowego zamówienia eksportowego dla kolei holenderskich. Obejmuje ono 58 ezt-y FLIRT3, 25 z nich będą to jednostki czteroczłonowe, zaś 33 trójczłonowe. Umowa na budowę składów została podpisana w I połowie 2015 roku.

Pierwszy pojazd czteroczłonowy jest już zbudowany, aktualnie znajduje się w trakcie uruchomienia statycznego. W połowie marca zaplanowany jest jego transport do Holandii, gdzie odbędzie się uruchomienie dynamiczne, a następnie rozpoczną się testy typu pojazdu.

Gotowy jest już również pierwszy pojazd trzyczłonowy. Jego uruchomienie statyczne zaplanowane zostało na początek lutego. W drugiej połowie marca skład również zostanie przetransportowany do Holandii, gdzie przeprowadzone będzie uruchomienie dynamiczne i testy typu. Kolejnych sześć pojazdów w każdym z projektów jest w trakcie montażu, w różnych stadiach zaawansowania.

Przypomnijmy, że Flirty3 będą obsługiwały linie szybkiej kolei miejskiej oraz połączenia regionalne w całej Holandii.

Pojazdy dla Nederlandse Spoorwegen, podobnie jak pozostałe pociągi FLIRT, charakteryzują się przyjaznymi, dobrze wyciszonymi i wygodnymi dla pasażerów wnętrzami. Są przystosowane do przewożenia rowerów i wózków, a także do potrzeb osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Każdy z nich wyposażany jest w klimatyzację, nowoczesny system informacji pasażerskiej, monitoring wideo, gniazdka elektryczne przy każdym siedzeniu oraz dostęp do WiFi. Dzięki lekkiej, aluminiowej konstrukcji pojazdy są lżejsze, co przekłada się na niższe koszty eksploatacji, energii i utrzymania technicznego.

Czteroczłonowe pojazdy mają 32 siedzenia w pierwszej klasie, 170 w drugiej i 12 siedzeń składanych. W pociągach trójczłonowych pasażerowie będą mieli do dyspozycji po 32 siedzenia w pierwszej klasie, 114 w drugiej oraz 12 siedzeń rozkładanych. Prędkość maksymalna jednostek to 160 km/h.

W Siedlcach powstają także ezt-y FLIRT pierwszej generacji zamówione przez koleje węgierskie MAV w ramach kontraktu na 15 pojazdów o wartości 370 mln zł. Pierwszy z nich jest zbudowany i obecnie znajduje się na etapie uruchomienia statycznego. Kolejnych pięć jest montowanych. Dwa pierwsze gotowe pociągi pojadą na Węgry w połowie kwietnia w celu dokończenia uruchomienia dynamicznego (25 kV).

Przypomnijmy, że Stadler dostarczył już dla węgierskich kolei MAV i GYSEV 48 jednostek FLIRT. Wcześniej producent wygrał też przetarg na dostawy 30 pojazdów z opcją na 30 kolejnych dla narodowego przewoźnika. Jednostki te są czteroczłonowe, przygotowane do kursowania z prędkością do 160 km/h. Stadler realizował także zamówienie na cztery składy dla GYSEV.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Stadler
MAV
Flirt
Flirt3
Nederlandse Spoorwegen
  • PPP – 01.02.2016

    Ciekawe czy Newag w tym jakoś pomaga i na tym zarabia?

  • kolejFAN – 01.02.2016

    malowanie piękne, stylowe i nowoczesne. Czemu PIC nie wzoruje się na współczesnym malowaniu pociągów dla kolei zagranicznych? Obecne malowanie polskich flirtów dla PKP IC to totalne nieporozumienie. Pomalowali go jak niebieski tramwaj..dart to samo.

  • nie – 03.02.2016

    Newag to może lepiej już niech nie pomaga. Narobili afery przy kontrakcie dla ic. Wiocha na całego

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....