TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pierwsze Impulsy II we wrześniu ?
InfoRail - Opublikowano: 24.08.2016 14:29:23 19 komentarzy
Pierwsze Impulsy II we wrześniu

Według naszych informacji pierwsze Impulsy II mają przybyć do Włoch już we wrześniu. Umowa daje możliwość zakupienia przez włoskiego przewoźnika FSE 10 kolejnych takich pojazdów w ciągu najbliższych pięciu lat.

Nowe składy będą utrzymane w kolorystyce czerwono-czarnej z białymi i srebrnymi pasami. Jak najprawdopodobniej będą wyglądać Impulsy II możecie zobaczyć na wizualizacji. Takie były wymagania zamawiającego, którym musiał sprostać producent.

Nowa generacja pociągów elektrycznych jest rozwinięciem konstrukcji Impulsa, w oparciu o zdobyte doświadczenia. Za pięć składów przewoźnik zapłaci 20,2 mln euro. Koszt kolejnych dziesięciu składów to 40,4 mln euro.

Pociągi będą wykorzystywane do obsługi tras w regionie Bari. Polskie pociągi, tyle, że spalinowe, kursują także wokół wul­kanu Etna na Sycylii.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Impuls II
Włochy
Bari
  • xyz – 24.08.2016

    Co do ostatniego zdania to jest pomyłka pojazdów - Vulcano jeździ wokół wulkanu (stąd nazwa), a Impulsy II mają jeździć w rejonie Bari.

  • InfoRail – 24.08.2016

    Dzięki.

  • Tomek – 24.08.2016

    z gustami jak z d... każdy ma swoją, ale dla mnie II wygląda po prostu pięknie :) Oby rzeczywisty produkt prezentował się lepiej niż na wizualizacji i... i był bezawaryjny :)

  • W – 24.08.2016

    Toż to plagiat! Zerżnęli barwy z PR-ów Ot włoski design

  • YburG – 24.08.2016

    Wygląda tanio i prymitywnie

  • XXX – 24.08.2016

    Gruby za to Elf 2 wyglada genialnie normalnie jak by go projektował sam Carrozzeria Pininfarina hehe oczywiście to był sarkazm a tak poza tym trollem to raczej z zewnątrz dostał mały facelifting niż nowa konstrukcja.

  • W – 24.08.2016

    Czy osobne drzwi do szoferki to jakiś nowy wymóg jest?

  • Trabant – 24.08.2016

    Nie ale sugeruje ze to wersja eksportowa. Tak samo jak wizki elfa2

  • YburG – 24.08.2016

    Brak mu klasy polotu, lekkości, świeżośco którą mają produkty Pesy

  • kubex. – 24.08.2016

    @YburG: tak, Pesa jest lekka jak stado słoni, piękna po prostu.

  • Wędkarz – 25.08.2016

    Mi się taka analogia zwierzęca nasuwa. Newag ma projekty jaszczurze. Pesa rybie: karp a teraz młot się nam ukazał. Wyższość jednego nad drugim, wierząc w teorię ewolucji jest oczywista.

  • PPP – 25.08.2016

    @WędkarzPytanie brzmi, która firma jako pierwsza stworzy małpę i pójdzie na drzewo... :)))

  • Owieczka – 25.08.2016

    zobaczymy jak się będą sprawować. Jak wyglądają każdy zobaczy i oceni.

  • oswald – 25.08.2016

    @Wędkarz w starciu rekina młota z jaszczurkami to chyba bym jednak na rekina stawiał, a nie na gady ;) A owady jak stoją w hierarchii ewolucji, bo ostatni Newag dla WKD wygląda jak gąsienica ;)P.S. Ludzie nie odpisujcie YburG'owi to znany troll Gruby, który kiedyś już był tu zbanowany, ale niestety powrócił.

  • do oswalda i innych czytelników inforail.pl – 25.08.2016

    @oswaldten cały Yburg to po prostu gruby pisany wspak. Nie karmić trolla bo nie ma nic sensownego do powiedzenia, jak zawsze.

  • Ech – 26.08.2016

    No według mnie, obecna wersja Impulsa jest ładniejsza... Oby jednak w rzeczywistości wyglądał lepiej :)

  • pincet plus – 29.08.2016

    pod warunkiem że sie nie spali toto po drodze

  • Wędkarz – 29.08.2016

    @oswaldRegio Shark, Rekin Młot, Karp Dart, jeśli chodzi o aparycję dość jednoznacznie perswadują, iż jaszczurki mogą, co najwyżej polizać własne oko. Właśnie EN100, jaszczurki by się do tego nie przyznały. Mi to przypomina modele z kartonu do sklejania. Jaszczurka in front, 2D.@PPPW starciu z potentatami w branży, to Oni sobie pełzają. Do poziomu drapania po drzewach, to Obu dużo brakuje. I świetnie, abyśmy potrafili kiedyś, a nie zarzucali na siebie wędki.

  • medalik – 31.08.2016

    Co za różnica jak te truchła wyglądają?!! Czytając komenty forumowiczów, coraz częściej mam wrażenie, że wypowiadają sie ludzie, którzy w pociągu nigdy nie siedzieli... Walić wygląd czoła, malowanie i inne nieistotne pierdoły. Stawiać na komfort podróży! Ostatnio kilkukrotnie byłem zmuszony do pokonania trasy Czwa-Gliwice pociągiem właśnie.... 85km =2,5h !!!! (Sic!) Po godzinie w składach Pesy i Newagu (tym ostatnim jechałem po raz pierwszy-z reguły nie obsługują one tej linii) nie wiadomo co zrobić z nogami, ani jak poradzić sobie z twardym jak kamień siedziskiem..... Droga do toalety (niezawsze działającej) też krótka nie jest, a obsługa niepełnosprawnych podróżnych za pomocą archaicznych windo-podestów wydłuża dodatkowo czas przejazdu.....

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....