TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pierwsze piętrusy od Stadlera dla MAV-Start
InfoRail.pl - Opublikowano: 13.04.2017 08:58:42 5 komentarzy
Pierwsze piętrusy od Stadlera dla MAV-Start (foto: Stadler)

Dwupokładowe pociągi Stadlera pojadą na Węgry. MÁV-START kupi do 40 ezt-ów KISS. Wczoraj została podpisana umowa.

Na początek producent dostarczy 10 zestawów o wartości 195 milionów euro, w cenie zawarte są szkolenia i części zapasowe. Nowe pociągi, które będą pierwszymi piętrowymi w historii węgierskich kolei, wejdą do służby wiosną 2019 r. Co ciekawe piętrusy będą kompatybilne z posiadanymi już przez przewoźnika Flirtami. A tych we flocie MÁV jest 123.

KISS-y to jednostki o długości 155,88 m, 2,8 m szerokości i 4,6 m wysokości. Będą składać się z 6 wagonów, w których dostępnych będzie 600 miejsc. Dzięki temu przewiozą do 50% pasażerów więcej w porównaniu do składu klasycznego o takiej samej długości. To odpowiedź MÁV-START na rosnącą liczbę pasażerów na zatłoczonych podmiejskich liniach do/z Budapesztu. Pociągi zostaną wyposażone w cztery toalety, z których jedna będzie dostępna dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Na ich pokładach znajdzie się miejsce dla czterech wózków inwalidzkich, dwunastu rowerów i pięciu wózków dziecięcych. Co ciekawe ich wnętrze może zostać tak zmodyfikowane, że latem przewiozą 24 rowery.

Nowe pojazdy, które zostały zaprojektowane zgodnie z najnowszymi normami bezpieczeństwa, będą wyposażone w systemy kontroli EVM i ETCS poziomu 2, dzięki czemu będą mogły kursować z prędkością 160 km/h na zmodernizowanych liniach kolejowych Węgier. Komfort pasażera zostanie poprawiony przez płynność jazdy i dobre wyciszenie wnętrze, jak również wydajną klimatyzację oraz bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu.

Pociągi będą wykorzystywane głównie na ruchliwych podmiejskich liniach Budapeszt-Vác-Szob i Budapeszt -Cegléd-Szolnok. W weekendy pojawią się wokół Debreczyna i Nyíregyháza, a także w okolicach jeziora Balaton. Pozostałe jednostki mogą pojawić się później na liniach Budapeszt-Újszász-Szolnok i Budapeszt-Hatvan-Gyöngyös.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MAV-START
Stadler
KISS
  • uuu – 13.04.2017

    piękny sprzęt.

  • kolejFAN – 13.04.2017

    U nas spełniłyby swą rolę znakomicie na wielu obciążonych liniach. Co z tego jak w PL nic takiego nie zamówią, liczy sie tylko pejsa i nejwah...

  • bun – 14.04.2017

    A u nas wiecznie będą klepać stare wagony i zawsze młode kible.

  • x – 14.04.2017

    Aż się prosi o choćby 15 takich EZT do obsługi aglomeracji warszawskiej. Mogłyby obsługiwać relacje łączone, tzn. RE i SKM w jednym (Ciechanów-Legionowo-Piaseczno, Mińsk Mazowiecki-Piaseczno-Radom, Sochaczew-Siedlce, Ostrołęka-Otwock)

  • kolejFAN – 14.04.2017

    @x: mało wam w tych KMach piętrusów? Chodzi o resztę kraju która jeździ kiblami a nie o warszawkę która i tak ma najlepszy tabor w Polsce.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....