Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Pierwsze pudło Traxxa dla Akiem wyjechało z Wrocławia. Ale wróci

inforail
23.07.2019 09:29
0 Komentarzy

Pierwsze pudłolokomotywy TRAXX DC3, wyprodukowane w fabryce Bombardiera we Wrocławiu, dotarło do Kassel.

Tu realizowana będzie zabudowa elektrowozu. Potem testy ipowrót do Polski. Lokomotywa będzie bowiem przeznaczona dla klientów z naszego kraju.Łącznie dostępnych ma być 20 takich maszyn. Ich produkcja realizowana będzie wlatach 2019-2020. Zgodnie z zapowiedziami Bombardier ma dostarczyć także 10lokomotyw z homologacją na kilka europejskich krajów, oprócz Polski, również Holandię,Austrię, Niemcy, Czechy, Słowację i Węgry.

W Polsce jest potencjał 

Akiem dostrzega duży potencjał w polskim rynku, głównie zuwagi na konieczność wymiany floty taborowej polskich przewoźników. Wielu znich korzysta z kilkudziesięcioletnich lokomotyw, które wkrótce trzeba będziewymienić na nowe. Jednym ze sposobów może być zatem leasing od firmy Akiemwłaśnie. Co więcej prowadzone inwestycje infrastrukturalne wymagają niejakowprowadzenia lokomotyw szybszych, o prędkościach 140-160 km/h. Takie standardyoferują Traxxy Bombardiera. Akiem dostrzega również zapotrzebowanie nalokomotywy, które będą mogły prowadzić pociągi w ruchu trans granicznym.


Komentarze