TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pierwszy bimodalny FLIRT
InfoRail.pl - Opublikowano: 19.06.2017 10:48:24 6 komentarzy
Pierwszy bimodalny FLIRT (foto: Stadler)

15 czerwca Stadler zaprezentował pierwszego bimodalnego FLIRT-a. Pociąg jest przeznaczony dla włoskiego regionu Valle d'Aosta.

Ten ekologiczny pojazd jest wyposażony w napęd prądu stałego 3 kV dla linii zelektryfikowanych oraz napęd dieslowsko-elektryczny do wykorzystania na liniach niezelektryfikowanych. Stadler zwraca uwagę na niski nacisk na oś, maksymalnie 18 ton.

Region Valle d'Aosta zamówił w maju 2015 roku pięć takich bimodalnych pojazdów typu FLIRT (BMU). Okres budowy takiego pojazdu to około dwa lata. Podobnie jak w przypadku wszystkich pojazdów typu FLIRT, pierwszy bimodalny skład jest skonstruowany przy użyciu profili aluminiowych. To sprawia, że jest lekki i energooszczędny. Trzyczłonowy pojazd posiada dostępny moduł mocy, który mieści dwa silniki wysokoprężne Deutz V8 (Euro IIIB), zbiornik i dodatkowe urządzenia napędowe. Pojazd ma 66,8 metra długości, 2,82 m szerokości i 4,12 m wysokości. Jego maksymalna prędkość wynosi 160 km/h przy użyciu napędu elektrycznego i 140 km/h przy użyciu napędu dieslowsko-elektrycznego.

Ten FLIRT to kamień milowy dla Stadlera. Jest to pierwszy pojazd bimodalny producenta. FLIRT dla regionu Valle d'Aosta jest obecnie poddawany wymaganym testom. Pierwszy pojazd zostanie oddany do eksploatacji w maju 2018 r.

Producent informuje, że nowy bimodalny FLIRT jest pojazdem, który oferuje doskonałe osiągi, niezależnie od tego, czy jest eksploatowany z wykorzystaniem napędu elektrycznego czy dieslowskiego.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Stadler
Flirt
Włochy
  • Ju – 19.06.2017

    Trzeba było kupić takie pojazdy na PKM, nie byłoby późnej problemu z elektryfikacją a także przedłużeniem linii.

  • Loek – 19.06.2017

    W srodku jak en57

  • Przemo Z – 19.06.2017

    Trochę lepsza aranżacja wnętrza i PKP IC powinno zainteresować się takim pojadem. A nie Pseudoloki spalinowe z Bydgoszczy.

  • zeus04 – 19.06.2017

    Przecież to prototyp...

  • Ja – 20.06.2017

    Na PKM-ke idealny. Starczyloby zelektryfikowac odcinek Gdynia-Gd Osowa - Gd Wrzeszcz a reszta dieslem.

  • klient intercity – 20.06.2017

    Potrzebny na ciągu Warszawa-łuków-Lublin-Rzeszów-Zagórz. Potrzebny na wczoraj. Niech IC pogada z Włochami, może im tak nie zależy na czasie i wypożyczą go nam!

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....