TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pierwszy chiński ezt dla LEO Express w II połowie roku. Certyfikacja ma objąć Polskę
InfoRail.pl - Opublikowano: 29.04.2019 09:28:15 2 komentarze
Pierwszy chiński ezt dla LEO Express w II połowie roku. Certyfikacja ma objąć Polskę (wiz. LE)

Pierwszy ezt zakupiony przez Leo Express od chińskiego producenta CRRC przybędzie do Czech w drugiej połowie tego roku.

Następnie zostanie przetestowany na torze w Velimiu. Peter Köhler, dyrektor generalny Leo Express, omawia obecnie szczegóły dostaw w Chinach. Przewoźnik zamówił trzy zestawy z opcją na 30 kolejnych.

"Jesteśmy tuż przed dostawą pociągów do Czech" - powiedział Köhler w Pekinie, gdzie uczestniczył w Forum Ekonomicznym firm czeskich i chińskich. "Stopniowo będziemy korzystać z pociągów, które chcemy wdrożyć do eksploatacji w Czechach, ale także w Polsce, na Słowacji i prawdopodobnie również w Europie Zachodniej" - dodał Köhler.

Wybór CRRC, uzasadnił tym, że chińska firma była gotowa opracować nowy pociąg zgodnie z wymaganiami Leo Express. "Jest wyjątkowy, ponieważ to nasz projekt" - powiedział Köhler.

Umowa z chińskim producentem została podpisana w 2016 roku. Pierwsze pociągi mają ruszyć na trasy jeszcze w tym roku, ale do tego potrzebne jest dopuszczenie do ruchu. Na tę chwilę nie rozpoczęły się nawet ich testy, stąd też czasu nie jest wcale dużo. Według Köhlera, pierwsze certyfikacje będą dotyczyły rynku polskiego, czeskiego i słowackiego. Dla CRRC ma być to również przepustką do innych rynków unijnych. To pierwsza umowa realizowana przez tego producenta dla przewoźnika z Unii Europejskiej.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
CRRC
LEO Express
ezt
  • Michał Paweł Łukasz – 29.04.2019

    Chciałbym go zobaczyć i poznać opinię znawców po sprawdzeniu tego pociągu i po kilku latach eksploatacji. Sam zrezygnowałem z kolei na rzecz samochodu z powodu fatalnej jakości i oferty...

  • Wojciech Liberda – 29.04.2019

    Będą jaja jak wogole dostaną... nic nie wiadomo, a Europa będzie się bronić przed zalewem chińskiego producenta...

  • Edward Zamyslowski – 29.04.2019

    Chińczycy mają największą na świecie sieć kolei dużych prędkości i największą na świecie sieć autostrad. Więc może to lepszy wybór niż Pesa?

  • Kaszebe – 30.04.2019

    @Wojciech Liberda. Masz rację,pożyjemy,zobaczymy. Pamiętaj jednak że Chińczycy decydując się na budowę sieci szybkich kolei kupili też od Siemensa technologię. Wcześniej kupili też dużo od Skody.Obecnie polityka Chin polega na zmianie wizerunku by produkt"made in China" nie był tandetą która rozpadnie się po tygodniu.Czas pokaże ....

  • Edi666 – 30.04.2019

    No to teraz spełnią kryteria doświadczenia i będą mogli startować w Polsce.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....