TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pierwszy Flirt pojechał z Siedlec do Norwegii
InfoRail.pl - Opublikowano: 14.03.2017 22:57:02 6 komentarzy
Pierwszy Flirt pojechał z Siedlec do Norwegii

Pierwszy Flirt dla norweskich kolei z ostatniego zamówienia opuścił dziś siedlecką fabrykę Stadlera. Transport realizowany był z wykorzystanie lokomotyw PKP. Tym samym rozpoczęły się dostawy kolejnych jednostek dla NSB.

Jednostek o tyle ciekawych, że budowanych konkretnie pod kątem tego przewoźnika. Zamówił on łącznie 107 pięcioczłonowych składów, spośród których 71 będzie wykorzystywanych do obsługi ruchu podmiejskiego w aglomeracji Oslo. Zostaną one przystosowane do podróży nie dłuższych niż 90 minut. Pozostałe 36 jednostek będzie kursowało w południowej Norwegii i zostało specjalnie zaprojektowanych do obsługi podróży do trzech godzin. Pociągi będą poruszały się z prędkością do 200 km/h. Zostały też zaprojektowane tak, aby sprostać trudnym warunkom zimowym w Norwegii. Stąd też mogą kursować w temperaturze od -40 do +35° C. Na uwagę zasługuje słusznych rozmiarów pług, który ma radzić sobie ze śniegiem. Norweskie Flirty, jak większość pojazdów Stadlera, budowane są z aluminium

Inżynierowie Stadlera skoncentrowali się na komforcie podróży, m.in. rodzin, osób starszych i niepełnosprawnych. Szerokie wejścia, klimatyzowane przedziały pasażerskie, dobrze wyciszone i przejrzyste, otwarte wnętrza czy, i tu ciekawostka, podgrzewane podłogi, mają przyczynić się do zapewnienia właśnie komfortowych warunków podróżowania pasażerom NSB. Udział niskiej podłogi wynosi 70%. Zastosowano też kontrastowe kolory, które będą pomocne osobom słabowidzącym.

Pociągi wyposażone są w system diagnostyki pokładowej. Ma on pomóc w szybkim wykryciu i usunięciu ewentualnych usterek. Spełniają oczywiście wszystkie normy bezpieczeństwa. Modułowe czoła i wzmocnione panele boczne mają chronić jednostki przed kolizjami ze zwierzętami, np. z łosiami. Producent pomyślał też o norweskich załogach. Flirty są proste w obsłudze.



Sprawdź też:
Stadler
NSB
Flirt
  • W27 – 15.03.2017

    Śmieszny taki. Jak spuchnięty. Nasze fajniejsze.

  • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz – 15.03.2017

    Ale nasze nie są na 200 km/h

  • K – 15.03.2017

    Bo takie sobie zamówili. To takie mają.

  • www – 15.03.2017

    Flirty dla NSB są szersze, dlatego wyglądają jak spuchnięte. Inna skrajnia niż u nas potrafi zdziałać cuda. Pewnie tak jak we wcześniejszych dostawach mają po pięć miejsc w rzędzie.
    Flirty musiały się sprawdzić w NSB, dlatego pewnie dokupują kolejne. Jednego na początku nawet skasowali, bo pojechało się sporo za szybko.

  • G kolejarz – 15.03.2017

    Takiego sobie mnie się nie podobają. Kojarzą się z koleją podmiejska . Ale jak widać nie tyko Polacy zamawiają takiego pociągi.

  • marcin – 15.03.2017

    i co z tego ze na 200 jak tam jest tylko jeden krotki odcinek dla tej predkosci
    pomiedy oslo a lotniskiem gardermoen

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...