TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pierwszy Griffin dla Lotos Kolej
InfoRail.pl - Opublikowano: 22.05.2017 10:11:59 22 komentarze
Pierwszy Griffin dla Lotos Kolej (źródło: GMFK)

Jest pierwszy Griifin dla Lotos Kolej. Griffin jest gotowy właśnie pojechał na badania do Krakowa a w krótce pojedzie na kolejne do Żmigrodu - powiedział nam Łukasz Mikołajczyk, rzecznik prasowy Newagu. 

To pierwsza z pięciu lokomotyw GRIFFIN E4DCU-DP. Podpisana z końcem 2015 roku umowa przewiduje dzierżawę elektryczno-spalinowych maszyn wraz z ich utrzymaniem na okres siedmiu lat z opcją przedłużenia. Realizacja dostaw wszystkich lokomotyw do LOTOS Kolej nastąpi w 2017 roku. Umowa zawiera również opcję pozyskania przez LOTOS Kolej kolejnych lokomotyw elektrycznych wyprodukowanych przez NEWAG w terminie późniejszym.

Przypomnijmy, że maszyny dla LOTOS Kolej to uniwersalne lokomotywy elektryczne o mocy 5,6MW w pełni dostosowane do polskiej infrastruktury kolejowej. Lokomotywy budowane są na bazie platformy GRIFFIN i wyposażone dodatkowo w spalinowy moduł dojazdowy DUAL POWER o mocy 350 kW.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
LOTOS Kolej
Newag
Griffin
lokomotywa
  • DarekP – 22.05.2017

    To czas porównania obu modeli naszych producentów wreszcie nadszedł.

  • PPP – 22.05.2017

    Darku, jakich "obu modeli naszych producentów"? Griffina z Gamą we flocie LOTOS-a? Jeśli tak, to rozumiem, ale NEWAG ma jeszcze 6-osiowego Dragona. Moim zdaniem z Dragonem nikt nie może się równać, nawet zachodnia konkurencja może mieć spory problem.

  • xtrain – 22.05.2017

    Piękny. Czekamy na PKP IC (mam nadzieję!) że zamówią też.

  • LK – 22.05.2017

    Co mu się stało? Wiem, że lokomotywa towarowa nie musi być piękna, ale w 21 wieku warto byłoby przynajmniej trochę popracować nad estetyką. Proptotyp wygląda ciekawie, najlepiej w oryginalnym zielonym kolorze a ten natomiast tandetnie. Może to szczegół, ale taki który wszyscy oceniają. Miejmy nadzieję, że tylko estetyka jest na niższym poziomie.

  • wrr – 22.05.2017

    Ale różni się dużo, inne czoło, inaczej umieszczone światła. Zepsuli!

  • ???? – 22.05.2017

    Czy ktoś wie dlaczego stoi na hali w Gliwicach? Mieli je robić w nowym Sączu.

  • anarh – 22.05.2017

    I takie piękne gryffiny " w odpowiedniej odmianie na 189 km/h dla "IC" w przyszłym przetargu tym najblizszym chyba na 10 szt. powinny / muszą sie znalezć . powodzenia .

  • Hgw – 22.05.2017

    Ale go spaskudzili!!! Zgroza!!!

  • sudek – 22.05.2017

    Jak można było tak oszpecić tą lokomotywę!!!!! Wyglądaj jak made in India!!! Kolejne oszczędności na jakości?

  • koniu – 22.05.2017

    A co z terminami??? Pierwsza powinna dojechać do Lotosu w tym miesiącu. Jest już dopuszczona do ruchu?

  • ND – 22.05.2017

    E tam spaskudzili, potrzeba zogaczyc ta lokomotywe na "zywca". Wtedy bedzie wiadomo czy piekna, czy juz nia az tak.

  • Emd Gp9 – 22.05.2017

    Spaskudzili, spaskudzili. Rozumiem zmiany konstrukcyjne, przeprojektowali czoło, ale najciekawszy pod względem designu element mocno na siłę chcieli tu zachować. I wyszło dramatycznie. Efekt finalny nie jest oczywiście najgorszy, ale biuro projektowe mocno w Newagu zawodzi. Wizki Impulsa 2 wyglądały obiecująco i a wyszło jak wyszło, tu natomiast mieli prototyp, mimo tego wyszło jak wyszło. Szkoda bo szczegóły robią robotę!

  • Hgw – 22.05.2017

    Bez sensu. Usunęli sferyczną szybé i "maskę"

  • Tomek – 22.05.2017

    Panowie,ja rozumiem, że każdy ma gusta i guściki ale to jest lokomotywa. Ona ma przede wszystkim jak najwięcej jeździć (bezawaryjnie) i zarabiać dla przewoźnika, a o tym chyba z was wielu zapomina.PS.mi się podoba, nawet bardzo :)

  • ND – 22.05.2017

    Spaskudzili czy nie - oto jest pytanie. Inforail zrobcie porownanie prototypu z tym "seryjnym" egzemplarzem. To sie obaczy czy dali ciala czy tez te wszystkie zmiany maja jakis logiczny sens.

  • Tofik – 23.05.2017

    Drodzy państwo grunt że to nasza rodzima konstrukcja czy to Gama czy Gryfin czy też Dragon grunt że produkowane przez nas . A pieniądze wydane na nie zostaną w Polsce prawda

  • Xxx – 23.05.2017

    P.S :Wporuwnaniu do wieśniackiego Vectrona to bomba !!!

  • tkot – 25.05.2017

    O Griffinek jedzie... w koncu ruszyła produkcja Urra

  • DarekP – 26.05.2017

    Chodziło mi o porównanie 111Ed i 4DCUd.Są to lokomotywy o takich samym celu - elektryki z las-mile.

  • xxx – 27.05.2017

    Oczywiście wygląd to kwestia gustu ale i ten pojazd mnie estetycznie zawodzi. Dragon był brzydki, griffin tez nie powala. Jeżdżące żelazka mało przypominające lokomotywy. I za niskie te nowe konstrukcje. Jak dla mnie to jeszcze vectron trzyma fason. Reszta to czysty futuryzm w zlym wydaniu.

  • zxc – 31.05.2017

    spyprali piękny prototyp z ZNLE. tragedii nie ma. oby się dobrze sprawował

  • Vel-diesel – 03.10.2017

    Gama to szajs,na tym silniczku z ciezarówki nic zdziałać nie umieją,nadaje sie tylko na wciagniecie pustej weglarki na bocznice z ładowną nawet nie pierdli w Rydułtowach,a jeśli Newag zrobił tak jak Dragona należycie to Grifinek może sporo namieszać.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....