TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pierwszy Griffin dla Lotos Kolej
InfoRail.pl - Opublikowano: 22.05.2017 10:11:59 22 komentarze
Pierwszy Griffin dla Lotos Kolej (źródło: GMFK)

Jest pierwszy Griifin dla Lotos Kolej. Griffin jest gotowy właśnie pojechał na badania do Krakowa a w krótce pojedzie na kolejne do Żmigrodu - powiedział nam Łukasz Mikołajczyk, rzecznik prasowy Newagu. 

To pierwsza z pięciu lokomotyw GRIFFIN E4DCU-DP. Podpisana z końcem 2015 roku umowa przewiduje dzierżawę elektryczno-spalinowych maszyn wraz z ich utrzymaniem na okres siedmiu lat z opcją przedłużenia. Realizacja dostaw wszystkich lokomotyw do LOTOS Kolej nastąpi w 2017 roku. Umowa zawiera również opcję pozyskania przez LOTOS Kolej kolejnych lokomotyw elektrycznych wyprodukowanych przez NEWAG w terminie późniejszym.

Przypomnijmy, że maszyny dla LOTOS Kolej to uniwersalne lokomotywy elektryczne o mocy 5,6MW w pełni dostosowane do polskiej infrastruktury kolejowej. Lokomotywy budowane są na bazie platformy GRIFFIN i wyposażone dodatkowo w spalinowy moduł dojazdowy DUAL POWER o mocy 350 kW.



Sprawdź też:
LOTOS Kolej
Newag
Griffin
lokomotywa
  • DarekP – 22.05.2017

    To czas porównania obu modeli naszych producentów wreszcie nadszedł.

  • PPP – 22.05.2017

    Darku, jakich "obu modeli naszych producentów"? Griffina z Gamą we flocie LOTOS-a?
    Jeśli tak, to rozumiem, ale NEWAG ma jeszcze 6-osiowego Dragona. Moim zdaniem z Dragonem nikt nie może się równać, nawet zachodnia konkurencja może mieć spory problem.

  • xtrain – 22.05.2017

    Piękny. Czekamy na PKP IC (mam nadzieję!) że zamówią też.

  • LK – 22.05.2017

    Co mu się stało? Wiem, że lokomotywa towarowa nie musi być piękna, ale w 21 wieku warto byłoby przynajmniej trochę popracować nad estetyką. Proptotyp wygląda ciekawie, najlepiej w oryginalnym zielonym kolorze a ten natomiast tandetnie. Może to szczegół, ale taki który wszyscy oceniają. Miejmy nadzieję, że tylko estetyka jest na niższym poziomie.

  • wrr – 22.05.2017

    Ale różni się dużo, inne czoło, inaczej umieszczone światła. Zepsuli!

  • ???? – 22.05.2017

    Czy ktoś wie dlaczego stoi na hali w Gliwicach? Mieli je robić w nowym Sączu.

  • anarh – 22.05.2017

    I takie piękne gryffiny " w odpowiedniej odmianie na 189 km/h dla "IC" w przyszłym przetargu tym najblizszym chyba na 10 szt. powinny / muszą sie znalezć . powodzenia .

  • Hgw – 22.05.2017

    Ale go spaskudzili!!! Zgroza!!!

  • sudek – 22.05.2017

    Jak można było tak oszpecić tą lokomotywę!!!!! Wyglądaj jak made in India!!! Kolejne oszczędności na jakości?

  • koniu – 22.05.2017

    A co z terminami??? Pierwsza powinna dojechać do Lotosu w tym miesiącu. Jest już dopuszczona do ruchu?

  • ND – 22.05.2017

    E tam spaskudzili, potrzeba zogaczyc ta lokomotywe na "zywca". Wtedy bedzie wiadomo czy piekna, czy juz nia az tak.

  • Emd Gp9 – 22.05.2017

    Spaskudzili, spaskudzili. Rozumiem zmiany konstrukcyjne, przeprojektowali czoło, ale najciekawszy pod względem designu element mocno na siłę chcieli tu zachować. I wyszło dramatycznie. Efekt finalny nie jest oczywiście najgorszy, ale biuro projektowe mocno w Newagu zawodzi. Wizki Impulsa 2 wyglądały obiecująco i a wyszło jak wyszło, tu natomiast mieli prototyp, mimo tego wyszło jak wyszło. Szkoda bo szczegóły robią robotę!

  • Hgw – 22.05.2017

    Bez sensu. Usunęli sferyczną szybé i "maskę"

  • Tomek – 22.05.2017

    Panowie,
    ja rozumiem, że każdy ma gusta i guściki ale to jest lokomotywa. Ona ma przede wszystkim jak najwięcej jeździć (bezawaryjnie) i zarabiać dla przewoźnika, a o tym chyba z was wielu zapomina.

    PS.
    mi się podoba, nawet bardzo :)

  • ND – 22.05.2017

    Spaskudzili czy nie - oto jest pytanie. Inforail zrobcie porownanie prototypu z tym "seryjnym" egzemplarzem. To sie obaczy czy dali ciala czy tez te wszystkie zmiany maja jakis logiczny sens.

  • Tofik – 23.05.2017

    Drodzy państwo grunt że to nasza rodzima konstrukcja czy to Gama czy Gryfin czy też Dragon grunt że produkowane przez nas . A pieniądze wydane na nie zostaną w Polsce prawda

  • Xxx – 23.05.2017

    P.S :
    Wporuwnaniu do wieśniackiego Vectrona to bomba !!!

  • tkot – 25.05.2017

    O Griffinek jedzie... w koncu ruszyła produkcja Urra

  • DarekP – 26.05.2017

    Chodziło mi o porównanie 111Ed i 4DCUd.
    Są to lokomotywy o takich samym celu - elektryki z las-mile.

  • xxx – 27.05.2017

    Oczywiście wygląd to kwestia gustu ale i ten pojazd mnie estetycznie zawodzi. Dragon był brzydki, griffin tez nie powala. Jeżdżące żelazka mało przypominające lokomotywy. I za niskie te nowe konstrukcje. Jak dla mnie to jeszcze vectron trzyma fason. Reszta to czysty futuryzm w zlym wydaniu.

  • zxc – 31.05.2017

    spyprali piękny prototyp z ZNLE. tragedii nie ma. oby się dobrze sprawował

  • Vel-diesel – 03.10.2017

    Gama to szajs,na tym silniczku z ciezarówki nic zdziałać nie umieją,nadaje sie tylko na wciagniecie pustej weglarki na bocznice z ładowną nawet nie pierdli w Rydułtowach,a jeśli Newag zrobił tak jak Dragona należycie to Grifinek może sporo namieszać.

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...