TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pierwszy KISS dla Aeroexpress dostarczony
INFORAIL/STADLER - Opublikowano: 19.11.2014 10:17:47
Pierwszy KISS dla Aeroexpress dostarczony
Stadler Rail dostarczył do Moskwy pierwszy z 25 piętrowych pociągów typu KISS, zamówionych przez rosyjskiego przewoźnika Aeroexpress. Proces ubiegania się o homologację dla pociągu, w ramach którego pojazd przejdzie testy dynamiczne na torze doświadczalnym Kolei Rosyjskich w Szczerbince, koło Moskwy, rozpocznie się od razu. Zgodnie z planem pierwszy skład ma pojawić się na torach latem 2015 roku, a ostatni ma być włączony do eksploatacji latem 2016. Nowe pociągi będą obsługiwać trasy między Moskwą a lotniskami międzynarodowymi –Domodiedowo, Szeremietiewo i Wnukowo.Pierwszy, sześcioczłonowy skład piętrowy dotarł do moskiewskiej bazy Aeroexpress z nowej fabryki Grupy Stadler Rail zlokalizowanej na przedmieściach Mińska na Białorusi. Pojazd zaprezentowano oficjalnie w obecności mediów oraz przedstawicieli władz –Siergieja Sobianina, mera Moskwy, Maxima Liksutova, wicemera ds. rozwoju transportu i infrastruktury oraz Pierre’a Helga, ambasadora Szwajcarii w Rosji i Igora Petrishenko, ambasadora Białorusi w Rosji. Nowe piętrowe zespoły trakcyjne mają szerokość 3 400 mm oraz wysokość 5 240 mm. Pojazdy zostały zaprojektowane tak, aby mogły stawić czoło trudnym warunkom pogodowym panującym w Rosji, czyli np. temperaturom, które wahają się między –50 a +40 stopni Celsjusza. Pociągi powstały w oparciu o wersje pojazdów FLIRT, które są eksploatowane w Finlandii, Norwegii, Estonii i na Białorusi. Moskiewskie składy KISS osiągają prędkość 160 km/h. Ich wnętrza w przedziałach obu klas (biznesowej i ekonomicznej) są bardzo wygodne i przestronne. Pudła pociągów zostały wykonane z lekkich stopów aluminium, dzięki czemu są one o wiele lżejsze od powszechnie używanych, metalowych odpowiedników. W efekcie pociągi zużywają mniej energii, co wiąże się ze znaczącymi oszczędnościami wynikającymi z codziennego użytkowania składów.Grupa Stadler Rail została partnerem strategicznym firmy Aeroexpress po wygraniu w 2013 roku międzynarodowego przetargu. 28 maja 2013 roku strony podpisały umowę na dostawę 25 piętrowych pociągów KISS (118 wagonów), w tym 16 czteroczłonowych oraz 9 sześcioczłonowych. Cztery pierwsze pojazdy są produkowane w szwajcarskiej fabryce Grupy Stadler Rail w Altenrhein, zaś pozostałe 21 w nowym zakładzie produkcyjnym grupy znajdującym się w Mińsku na Białorusi. Aeroexpress przeznaczyło na zakup pociągów własne środki finansowe, inwestując w rozwój kolejowych przewozów pasażerskich. Nowa flota pozwoli na 35-50% zwiększenie zdolności przewozowych Aeroexpress.Kolejny etap, to testy dynamiczne oraz inne wymagane do otrzymania homologacji, którym zostaną poddane składy. Planowane jest też sprawdzenie eksploatacji pociągów w warunkach zimowych na torze testowym w Szczerbince. Po przejściu wszystkich testów, pojazdy otrzymają dopuszczenie do ruchu. Według umowy, pierwszy pociąg ma się pojawić na torach w czerwcu 2015 roku, a ostatni w czerwcu 2016 roku.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Stadler
KISS
Moskwa
lotnisko
Rosja
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....