TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pierwszy Link już w Niemczech, jutro przekazanie NEB
InfoRail - Opublikowano: 15.06.2016 14:45:14 14 komentarzy
Pierwszy Link już w Niemczech, jutro przekazanie NEB

16 czerwca na dworcu Berlin Friedrichstrasse odbędzie się oficjalne przekazanie Linka dla NEB. W uroczystości, oprócz prezesów PESY i przewoźnika ? Tomasza Zaboklickiego oraz Detlefa Broeckera, udział wezmą m.in. wicepremier Mateusz Morawiecki, prezydent Pracodawców RP Andrzej Malinowski, a także przedstawiciele władz Niemiec i regionu Brandenburgia.

Zaraz potem zaproszeni goście udadzą się w inauguracyjny kurs do Poczdamu.

Przypomnijmy, że Link jest pierwszym polskim pojazdem kolejowym, który otrzymał dopuszczenie do kursowania na terenie Niemiec. Co więcej to drugi, po austriackim Integralu z 1998 r., pociąg spalinowy wyprodukowany poza Niemcami, który otrzymał homologację umożliwiającą eksploatację w tym kraju.

Wkrótce Linki mają wyjechać na trasy przejmując obsługę bezpośrednich połączeń kolejowych pomiędzy Polską i Niemcami. Z Berlina będą docierać do Kostrzyna.

Dodajmy też, że NEB zamówił w PESIE pojazdy spalinowe w sierpniu 2013 roku. Obie firmy powołały wspólną - ponad 20-osobową - grupę projektową, która w partnerskiej, rzeczowej, a przy tym przyjaznej atmosferze odbywała regularne, częste spotkania na wszystkich etapach realizacji kontraktu. W produkcji pojazdów brało udział blisko 100 pracowników PESA. Ich wspólny wysiłek doprowadził najpierw do zbudowania składów, a w listopadzie 2015 roku do zakończenia badań. W lutym 2016 roku dwa pierwsze DMU Link służyły w Basdorf k. Berlina do szkoleń maszynistów i personelu serwisowego (warsztatowego), a 19 maja zostały wstępnie odebrane przez NEB. Jednocześnie trwała procedura homologacji w EBA, która została zakończona wydaniem przez Eisenbahn-Bundesamt homologacją.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
NEB
Link
  • autor – 15.06.2016

    Pesie gratuluję, a prezesa warto zapytać w sprawie szynobusów dla podlaskiego i związanych z tym wyroków sądu drugiej instancji.

  • kolejFAN – 16.06.2016

    no ale po co im te linki skoro NEB ma bardzo wygodne i niezbyt stare składy ??

  • DarekP – 16.06.2016

    W sprawie podlaskiego szynobusa ów system monitorowania został zamontowany z miesięcznym opóźnieniem. Pytanie, czy dla całego projektu nie warto było odebrać szynobus bez tego układu, żeby kursował, niż czekać ten miesiąc, nawet za cenę kar umownych. Sytuacja nie jest do końca jasna, choć uważam, że w protokole powinna być uwaga, że brakujący system ma zostać zamontowany np. za miesiąc i wtedy byłoby to uczciwe. Nie wiem jednak, czy nie stoją tu na przeszkodzie jakieś przepisy.

  • zeus04 – 16.06.2016

    @ DarekP: Dokładnie tak samo myślę :)

  • autor – 16.06.2016

    @DarekPPoświadczenie nieprawdy w dokumentach miało zdecydowanie inny cel, a do zamontowania systemu monitoringu zużycia paliwa prawdopodobnie nigdy by nie doszło gdyby ktoś w miedzyczasie tym się nie zainteresował. To proste, skoro ktoś decyduje się fałszować dokumenty nie robi tego bezinteresownie. Tyle w temacie. I jeszcze jedno. Nie cieszą mnie wyroki, a smuci mnie uczciwość i rzetelność firmy z Bydgoszczy i to że kreuje się na siłę jej nie do końca prawdziwy obraz. Ciekawe jest też i to z jakiego powodu i dlaczego Niemcy zdecydowali się brać udział na wszystkich etapach powstawania Linka? Czyżby czegoś się obawiali?

  • Combino – 16.06.2016

    @autor (mam nadzieję,że nie powyższego tekstu,bo wydawało mi się że InforRail prezentuje wyższy poziom niż Twoje wypowiedzi):1. Coś na poparcie tezy że do montażu by nigdy nie doszło? Bo raczej wygląda na opóźnienie montażu,co przy sztywnych papierowych unijnych terminach może rodzić komplikacje...2. No to coś mało wiesz o Niemcach; podczas moich niedawnych kilkukrotnych służbowych wypadów do Niemiec (niemały zakład w całkiem ważnym niemieckim mieście) miałem "na ruszcie" projekt zlecony przez niemieckiego głównego wykonawcę (znany koncern,jego niemiecki oddział),którego to projektu wykonawcą była m.in. w/w niemała firma z Niemiec. I tak się składa,że tam na miejscu cały czas siedział przedstawiciel głównego wykonawcy (Niemiec oczywiście,aczkolwiek ze wschodniej części kraju) i na bieżąco kontrolował. Myślisz,że się czegoś obawiał? A muszę przyznać,że starannie wykonywali robotę,zresztą w dużej mierze z pomocą polskiej siły roboczej ;)

  • autor – 16.06.2016

    @Combo Szybka riposta niestety nie zawsze bywa celna, ale zawsze nerwowe odpowiedzi budzą zastanowienie. Na szczęście nie należę do ludzi naiwnych. Rozumiem twe uwielbienie bydgoskiej firmy. Niestety poziom twych wypowiedzi sugeruje braki w świadomości lub ciężką naiwność. Jest jeszcze jeden możliwy scenariusz, dla którego reagujesz tak szybko i nerwowo. Nie martw się o poziom moich tekstów, martw się o Pesę.

  • Combino – 16.06.2016

    ^^ Ad rem... bo na razie tylko pitolenie naokoło w Twoim wykonaniu.O Pesę nie muszę się martwić,o ciebie nawet nie zamierzam,bo i szkoda zachodu i niewielka będzie strata (w sumie:żadna) jak z jakiegoś powodu twoich wypocin zabraknie ;)Poza tym nawet nie wiem,czy riposta była szybka,bo nie mam pojęcia kiedy postanowiłeś przelać swoje fantazje na klawiaturę (brak godziny umieszczenia posta) ;)

  • HVAC – 16.06.2016

    Czekam zatem na materiały z premierowego kursu, uwieczniającego ten wyjątkowy moment w historii polskiego rynku kolejowego.

  • autor – 16.06.2016

    @CombinoNIgdy Cię nie prosiłem o martwinie się o mnie. Moje "wypociny" są solą w twym oku i nie dorównują twym bredniom o niemieckiej kontroli na terenie Niemiec. Pozostanę jednak przy tych moich rzekomych wypocinach.

  • jatal – 16.06.2016

    @ DarekPNajczęściej na skróty idzie się właśnie po to żeby nie babrać się bzdurnymi przepisami i papierami, ale cóż... prawo jest prawem.Przypominam sobie przypadek wsi w której za fałszowanie dokumentów skazano większość kobiet bo... podpisały za swoich mężów deklaracje wyboru lekarza. Pewnie każdy z nas ma na sumieniu podobne złamanie prawa.

  • maszka – 16.06.2016

    @autoridź do piaskownicy sprawdź czy koty nie narobiły.

  • kolejFAN – 17.06.2016

    Nie wie ktoś po co im te linki ? co będzie z dotychczasowymi szynobusami jeżdżącymi na tej trasie?Bo przecież ilość par na dobę pozostała raczej niezmieniona..

  • fan kolejfana – 17.06.2016

    Ja wiem. Prezes NEB podobno ma se w ogródku nimi jeździć. Taka kolejfan.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....