TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pierwszy pociąg regionalny Mireo zaprezentowany
- Opublikowano: 06.12.2018 15:36:07 1 komentarz
Pierwszy pociąg regionalny Mireo zaprezentowany (foto: Siemens)

Pierwszy skład kolejowy oparty na platformie pociągu regionalnego Mireo jest już gotowy.

W najbliższych miesiącach osiem składów przedprodukcyjnych zostanie oddanych do Centrum Walidacji i Testów (PCW) w miejscowości Wegberg-Wildenrath. Pociąg będzie musiał przejść szczegółowe testy przed dopuszczeniem do służby na terenie Niemiec. Pociągi wyjadą na tory w czerwcu 2020 r.

Pociąg składa się z trzech wagonów oferujących 220 miejsc siedzących, a jego maksymalna prędkość to 160 km/h. Wnętrze oferuje dużo miejsca, poczucie komfortu i bezpieczeństwa. W wagonach zainstalowane są duże wyświetlacze z informacjami dla pasażerów, którzy mają również dostęp do pokładowego Internetu, a nad wszystkim czuwa system monitoringu CCTV.

Pasażerowie mają zapewnione obszerne fotele, wnętrza są klimatyzowane, a do dyspozycji są także wielofunkcyjne przestrzenie z miejscem na 27 rowerów. Pasażerowie o ograniczonej mobilności maja ułatwiony dostęp do toalet. Wszystkie drzwi w wagonach są wyposażone w specjalne platformy, które automatycznie wysuwają się po zatrzymaniu składu, ułatwiając wchodzenie i wychodzenie z pociągu na peron.

Projekt pociągu Mireo kładzie specjalny nacisk na ochronę środowiska i dużą wydajność energetyczną dzięki samonośnej aluminiowej konstrukcji. Poprawiona aerodynamika pojazdu, wydajne energetycznie podzespoły oraz inteligentny system zarządzania zasilaniem pomagają oszczędzać zasoby, redukować emisję spalin i hałasu. Całkowity pobór energii jest zmniejszony o około 25% w porównaniu do starszych konstrukcji. Materiały użyte do produkcji pociągu Mireo mogą zostać poddane recyklingowi w 95% pod koniec cyklu życia i służby pociągu.

- Dzięki tej inwestycji znacząco polepszymy komfort podróżowania na trasach regionalnych Offenburg-Basel oraz zadbamy o ochronę środowiska naturalnego - powiedział minister Transportu, Winfried Hermann, członek parlamentu kraju związkowego.

- Współpraca Siemens Mobility z władzami lokalnymi zawsze przebiegała w atmosferze zaufania, konstruktywnej pracy i w duchu partnerstwa. Dzięki takim relacjom nasi pasażerowie odczują znaczącą poprawę komfortu podróżowania. Pociągi najnowszej generacji ustanowią nowe standardy komfortu na trasach kolejowych w dolinie Renu - powiedział David Weltzien, szef Zarządu Regionalnego w spółce DB Region na teren kraju związkowego Badenia-Wirtembergia.

- Dzisiaj, zaledwie po 18 miesiącach od daty złożenia zamówienia, prezentujemy pierwszy pociąg Mireo na trasy doliny Renu. Tak szybkie zamówienie było możliwe dzięki inteligentnemu systemowi modularnemu oraz ustandaryzowanym komponentom potrzebnym do budowy pociągu. Nowy projekt zapewnia przewoźnikowi rentowność przez cały cykl życia pojazdu - powiedziała Sabrina Soussan, szefowa Siemens Mobility.

Pociąg Mireo będzie kursował na trasie Offenburg – Freiburg – Basel/Neuenburg (w Szwajcarii) przez cały tydzień oraz w rejonie Kaiserstuhl od stacji Freiburg do stacji

Endingen/Breisach w niedziele.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
  • Edi666 – 06.12.2018

    Warto dodać, że jest oferowany w przetargu na 12 ezt dla InterCity.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....