TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pierwszy wagon piętrowy z PESY gotowy
Karol Wach - Opublikowano: 10.07.2015 09:26:27 13 komentarzy
Wizualizacja push&pulli (wiz. PESA)

Pierwszy piętrowy wagon dla Kolei Mazowieckich, wyprodukowany przez PESĘ, jest już gotowy. To wagon środkowy, jeden z 20 takich, zamówionych przez przewoźnika. Oznaczony został jako 416B-001. Na ukończeniu jest także wagon sterowniczy i lokomotywy. Nie musimy się śpieszyć z realizacją tego zamówienia ? mówi Maciej Maciejewski, dyrektor marketingu pojazdów kolejowych w PESIE.

To w pełni nasza konstrukcja. Pierwsze wagony są już prawie gotowe, pierwsze pudło zakończyło już badania IPS. Jesteśmy w stałym kontakcie z klientem ? dodaje. Przedstawiciel PESY wyjaśnia, iż producent miał trochę problemów, jakie sprawiła konieczność zachowania kompatybilności tych wagonów z wagonami Bombardiera, które, jak tłumaczy, mają sterowanie starego typu, czyli częstotliwościowe. Musieliśmy się dostosować. Niemniej jednak w naszych wagonach będą rozwiązania nowoczesne, ale umożliwiające zachowanie tej kompatybilności ? dodaje Maciej Maciejewski. I dalej wyjaśnia, że na początku wydawało się, że będzie to stosunkowo proste. Kłopoty, jak się okazuje przejściowe, pojawiły się, ale zostały szybko opanowane. Ostatecznie udało się, jesteśmy na etapie wdrażania i testów. Umówiliśmy się z Kolejami Mazowiecki także na testy z wagonami Bombardiera, żeby sprawdzić wszystko w praktyce. Już dziś możemy powiedzieć, że w tym zakresie żadnych problemów nie będzie ? konkluduje przedstawiciel PESY.

Tymczasem wczoraj pojawiły się zdjęcia pierwszego wagonu piętrowego dla Kolei Mazowieckich,. Można je znaleźć m.in. tutaj i tutaj.

Przypomnijmy, że PESA buduje dla mazowieckiego przewoźnika dwa składy push&pull, składające się z 2 lokomotyw i 22 wagonów, z których 2 będą sterownicze.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Koleje Mazowieckie
wagon
push&pull
  • Bartek – 10.07.2015

    szkoda że nie utrzymali malowani a z wizualizacji, wyglądało ciekawiej, nowocześniej...

  • Jasiu – 10.07.2015

    Pomalowali tak jak Bombardiery

  • ! – 10.07.2015

    Generalnie ten wagon wygląda jak Bombardier. Czym to się różni?

  • MR – 10.07.2015

    Drodzy redaktorzy, rozumiem pośpiech w publikowaniu gorącego newsa, ale czy moglibyście proszę teraz ten tekst w końcu zredagować? Bo roi się w nim od literówek i błędów gramatycznych.

  • InfoRail – 10.07.2015

    Od razu roi, coś się trafiło :) Już powinno być lepiej.

  • Karol – 10.07.2015

    Wagon super, z jednym ale. Wydaje mi się, a przynajmniej ze zdjęcia tak wygląda, że drzwi są wąskie.

  • ferenc – 10.07.2015

    Wygląda dobrze, czekamy na więcej materiałów.

  • InfoRail – 10.07.2015

    My też, mamy obiecane :)

  • MR – 11.07.2015

    Dobra, dobra, już się nie czepiam;-). Wagon, może tylko optycznie, robi wrażenie krótkiego, natomiast zdecydowanie ma w porównaniu z Bombardierem bardzo krótką sekcję dwupokładową - licząc okna, czyli bardzo z grubsza, wychodzi jak 6 do 11.

  • InfoRail – 11.07.2015

    :)

  • PB – 13.07.2015

    A Cargo oczywiście musiało przywalić z grubej rury. Do tak lekkiego wagonika podłączyć byka, by zwiększyć koszty.

  • ech – 10.08.2015

    1. wygląda jak bohun... 60% długości to jeden pokład (przestrzeń nad wózkami dwa okna, drzwi). Zaledwie 40% to double-decker.2. Wąziutkie drzwi w pojemnym wagonie, co za wtopa. W Bombardierach z Goerlitz są drzwi jak w stodole, umieszczone na dodatek nad wózkami (więcej miejsca na dwa pokłady - więcej siedzeń dla pasażerów).Szkoda :(

  • jacekkk – 03.12.2015

    To jest 2 poziomowy pociąg?W sumie czego się spodziewałem po producencie ED74...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....