TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PKP Intercity: Na trasie do Trójmiasta jesteśmy bezkonkurencyjni
InfoRail - Opublikowano: 13.12.2016 10:35:57 5 komentarzy
PKP Intercity: Na trasie do Trójmiasta jesteśmy bezkonkurencyjni

11 grudnia to ważny moment w historii połączeń na trasie Warszawa ? Trójmiasto. Od tego bowiem dnia wszystkie pociągi kursujące w tej relacji mogą jechać 160 km/h.

To dobra wiadomość przede wszystkim dla pasażerów pociągów kategorii TLK. Wszystkie połączenia na trasie Warszawa ? Trójmiasto będą obsługiwane lokomotywami EP09 ? mówi nam Cezary Nowak, rzecznik prasowy PKP Intercity. Wiąże się to zatem ze skróceniem czasów przejazdu z Warszawy do Trójmiasta. Na tej trasie czasowo jesteśmy bezkonkurencyjni ? zapewnia Cezary Nowak. Składy obsługujące tę relację pojadą szybciej o blisko 30 minut. Oznacza to, że pociągiem IC Neptun pasażerowie będą podróżowali w niecałe 3 godziny, natomiast składami TLK tylko 30 minut dłużej.

Czy jest to odpowiedź na ciągle aktywną konkurencję autobusową? Przypomnijmy, że cały czas trwa przebudowa drogi nr 7. Na trasie do Gdańska kursują PolskiBus, coraz bardziej aktywny SuperPKS, a także BP Tour z Lublina. Przewoźnicy ci oferują lepsze ceny, bilety nawet za 1 zł, ale znacznie dłuższy czas przejazdu. Pasażer ma zatem wybór. PKP Intercity co jakiś czas zerka na to co dzieje się u innych przewoźników. Obserwujemy to, co robi konkurencja ? przyznaje Cezary Nowak. Zapewnia jednak, że PKP Intercity chce przede wszystkim zaproponować jak najlepszą ofertę dla podróżnych. Od nowego rozkładu jazdy, i to jest dobra wiadomość dla pasażerów, jedno połączenie obsługiwane wcześniej przez Pendolino zostało zastąpione składem TLK. Dzięki temu znacznie obniżone zostały ceny biletów, poprawił się natomiast czas przejazdu. Wybór należy zatem do pasażera.

Co więcej PKP Intercity śmiało mogą rzucić rękawicę samolotom. Przypomnijmy, że pociągi dowiozą nas z centrum Warszawy do centrum Gdańska. W około dwie i pół godziny. Mimo, że samolotem lecimy krócej, to należy brać poprawkę na konieczność dotarcia na i z lotniska, jak również konieczność wcześniejszego przybycia celem dokonania odprawy. Z całą stanowczością możemy zatem przyznać rację PKP Intercity. Na trasie z Warszawy do Trójmiasta czasowo wydają się być bezkonkurencyjne.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
Trójmiasto
Warszawa
TLK
  • gutek – 13.12.2016

    przydałoby się jeszcze kilka Pendolino z wychyłem do obsługi tej trasy jako że łuki na tej trasie nie zostaną już sprostowane

  • L.W.T. – 13.12.2016

    Będzie okazja za te dwie stówy od Alstom, może oddadzą w naturze w postaci nowych Pendo z wahadłem... ehhh pomarzyć można

  • anarh – 13.12.2016

    Gdzie ETCS 2 już miało byc na 51 % trasy , tak umowa brzmiała co było wymogiem dofinansowania z UE ,i co nie chcą dostac zwrotu, czy z fazowali to zadanie , bo już 3-razy termin znmieniali. Uruchamiać !!! bo was busy wyprzedzą i co !?

  • Coh – 14.12.2016

    Między Koluszkami a Warszawą od 11 grudnia Darty miały jeździć 160km/h..., jest nadal 130 i bardzo ciekawe postoje w Gorzkowicach i Rogowie !

  • do Coh – 14.12.2016

    Gorzkowice nie są między Warszawą a Koluszkami. A 130 jest z powodu pojedynczej obsady trakcyjnej a nie z powodu warunków technicznych

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...