TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PKP Intercity nie wiedzą kogo wożą? I dlaczego nie ED74?
InfoRail - Opublikowano: 03.08.2016 12:39:47 12 komentarzy
PKP Intercity nie wiedzą kogo wożą? I dlaczego nie ED74?

I mamy kolejny pomysł na zagospodarowanie ?Edyt?. Gdzie, po co i dlaczego? Po kolei.

Wydaje się, że w PKP Intercity nikt nie robi analizy sprzedawanych biletów ? twierdzi poseł Adam Abramowicz. I dodaje, że gdyby takowa była robiona spółka wiedziałaby, że wozi w większości osoby posiadające prawo do ulg. Twierdzi też, że już dawno przewoźnik powinien zacząć prowadzić odpowiedzialną politykę cenową, aby pozyskać pozostałych pasażerów.

Poseł przypomina, że, m.in. po jego interwencji, w ostatnim czasie doszło do obniżki ceny biletów pociągów PKP Intercity na trasie Biała Podlaska ? Warszawa Centralna z 45 zł do 39,90 zł (bilet taniomiastowy. I od razu pyta dlaczego PKP Intercity nie przeprowadziły żadnej kampanii w regionalnych mediach, portalach internetowych, na bilbordach informujących o tej obniżce?

Z powodu braku jakichkolwiek działań promocyjnych obniżka cen odbiła się bez echa u lokalnej społeczności. Pociągami nadal podróżują tylko ci, których na to stać, tj. studenci posiadający 51% zniżkę, czy seniorzy mający 30% zniżki. Pozostali pasażerowie wybierają przewoźników autobusowych, bowiem ceny w PKP IC nie są dostosowane do rynku.

Poseł przypomina, że na trasie Biała Podlaska - Warszawa połączenia realizują: Polski Bus, Garden Service, OKbus. Pojawiają się też coraz to nowi prywatni przewoźnicy. Istnieje zatem duży rynek, na którym obecnie PKP Intercity istnieją w sposób fragmentaryczny, obsługując głównie osoby z ustawowymi zniżkami. Ceny u przewoźników autobusowych (już po obniżce) są 15 zł niższe niż ceny biletów w PKP. Ale. Jak trafnie zauważa poseł podróż pociągiem na tej trasie jest o około 1 godzinę krótsza niż busem i zdecydowanie wygodniejsza. Mając taką przewagę nad konkurencją busową PKP Intercity po zastosowaniu agresywnej polityki cenowej są, zdaniem posła, naszym zresztą też, w stanie przejąć większą część rynku i zacząć zarabiać na ilości sprzedanych biletów (pociągi poza weekandami nie są wypełnione), a nie utrzymywać całkowicie nierynkowe ceny tracąc przez to klientów. Poseł zaznacza na koniec, że w powiatach wschodniej Polski dochody mieszkańców są bardzo niskie i 15 zł robi różnicę.

Poseł sugeruje też, że relację Warszawa ? Terespol powinny obsługiwać jednostki ED74. Jak twierdzi jednostki te idealnie nadawałyby się na te 200 km trasę. Mieszkańcy Południowego Podlasia byliby niewątpliwie zadowoleni z poprawy usług PKP Intercity poprzez przeznaczenie tych stosunkowo nowoczesnych składów do wyłącznej obsługi przedmiotowej trasy.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
ED74
  • hgw – 03.08.2016

    No i proszę,niby poseł a niegłupi!Przynajmniej takie sprawia wrażenie.A można wiedzieć jaką opcję reprezentuje?

  • Bozia – 03.08.2016

    Oo początku mówiłem, że wschodnia E20 to idealna trasa dla tych jednostek. Zmodernizowana linia (160km/h), sensowny dystans, oraz nie przegięty potok.

  • qwerty – 03.08.2016

    @hgwPiS.

  • rewizor – 03.08.2016

    A nic nie napisze szanowna redakcja na temat usterek w Gamach? Jak usunąć niewygodnego posta, opisujacego stan dostepności Gam, to moderator aż sie rwał do usuniecia tej informacji. O przyczynach pozyskiwania siedmiu spalinówek napisałem 27.07. Niestety, post został usunięty i po trzech dniach poinformowano, że "Dzierżawione spalinowki wcale nie za Gamy..." Najnowszej generacji tabor z Bydgoszczy znów się posypał, o czym informuje rzetelna konkurencja. No, ale w tym portalu cichosza. Tu panuje zasada, o Pesie tylko dobrze lub wcale. Przypominam, że mój post był odpowiedzią do pytania internauty o nicku Owieczka, którego zdziwienie budziły informacje o dostepności tych lokomotyw.

  • jatal – 03.08.2016

    @ rewizorIstneje coś takiego jak prawa do artykułów i jeśli informacja nie jest oficjalnym komunikatem to nie można bezkarnie kopiować czyichś tekstów. Każda redakcja pracuje na swoje konto. Jedna pyta o jedno, druga o drugie. W sumie otrzymany obraz jest większy/lepszy/szerszy i dlatego dobrze że są różne źródła informacji. Nie ma nic gorszego jak bezsensowne wyścigi w powielaniu tych samych infomacji. Najlepszym dowodem jest fakt że teraz (powyżej) sam przyznałeś że myliłeś się co do oceny powodów wynajmu 7 spalinówek. No bo chyba... nie chcesz uzurpować sobie większej wiedzy na temat taboru od jego właściciela? A tak poza tym, "nieładnie" jest chodzić w gości po to żeby gospodarzom mówić że u nich jest brzydko. Jak gdzieś jest ci lepiej, to tam chodź i chwal, a nie nawracaj na siłę niezainteresowanych twoją jedyną wiarą.

  • bun – 03.08.2016

    Toruń - Gdańsk PKP IC - 50złAutokar Arriva - 25 złCzas przejazdu ten sam. Wybór dosyć oczywisty

  • rewizor – 03.08.2016

    Jatal co ty pieprzysz o mojej pomyłce? To właśnie ja miałem rację. Nie ładnie jest tworzyć propagandę i fałszować rzeczywistość. Skorzystaj choć raz z rzetelnych informacji. Skopiowane zostały słowa a nie tekst baranku, co ujęte zostało w odpowiednim znaku. Lepiej nie wypowiadaj się na temat praw autorskich bo nawet nie wiesz czym one są. Po prostu nie kompromituj się.

  • Wars – 04.08.2016

    "Poseł sugeruje też, że relację Warszawa ? Terespol powinny obsługiwać jednostki ED74. Jak twierdzi jednostki te idealnie nadawałyby się na te 200 km trasę." Już teraz należy złożyć szczere wyrazy współczucia mieszkańcom Podlasia. Będzie i "smieszno i straszno" jak z krzaków na trasę wyruszy ten bydgoski złom. Mieszkańcy Łodzi i Warszawy mieli okazję przetestować ten wspaniały produkt Pesy. ZKA będzie równie często uruchamiana jak to się dzieje od ponad pół roku w przypadku relacji Rzeszów-Zagórz i Rzeszów-Zamość. Tam też do obsługi skierowano bardzo dobre, bo nowe lokomotywy Gama rodem z Pesy. Aż strach pomyśleć co stanie się gdy na trasy wyjadą lekko zużyte Edytki. Polegać jak na Zawiszy można na słowach prezesa Zaboklickiego, że ED 74 to dobre pociągi. Tylko tyle i aż tyle. W końcu czego można oczekiwać od narodowego producenta taboru kolejowego?

  • jatal – 04.08.2016

    @ rewizorNie czytałem rzeczonego postu, ale sens pierwszego twojego postu jest dla mnie jasny. Napisałeś: "usunęli mój NIEWYGODNY post a potem napisali WCALE NIE ZA gamy". Dla mnie wyraźnie czemuś (domyślam się że twojemu postowi) ZAPRZECZYLI, a ty WYRAŹNIE masz redakcji to za złe. Jeśli napisali to samo co ty, to nie ma sensu burzyć się ż kasują NIEWYGODNE wypowiedzi. Teraz rozumiesz?

  • rewizor – 04.08.2016

    Skoro nie czytałeś to się nie wypowiadaj. Tyle i aż tyle, bo więcej i tak nie zrozumiesz.

  • Prośba – 04.08.2016

    proszę o banowanie przygłupów typu rewizor. Robią śmietnik i trollują

  • Combino – 05.08.2016

    Przygłupów Prośba i jatal też?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....