TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PKP Intercity przekazały producentowi jedno Pendolino. Na testy
InfoRail.pl - Opublikowano: 31.01.2019 13:27:23
PKP Intercity przekazały producentowi jedno Pendolino. Na testy

Wczoraj (30 stycznia) jeden ze składów ED250 został przejęty przez producenta. Ma być wykorzystywany na testach homologacyjnych w Austrii i Czechach.

Fakt ten potwierdzają PKP Intercity. jednostka Pendolino (ED250-001) 30 stycznia została przekazana do Alstom celem odbycia testów homologacyjnych w Austrii i Czechach. Wyłączenie tego pojazdu na okres badań homologacyjnych został uwzględniony w obecnie realizowanym rozkładzie jazdy, w związku z czym nie przewidujemy żadnych utrudnień z tym związanych – powiedziała nam Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy PKP Intercity.

Niestety nie wiadomo jak długo potrwają testy, a także na czym będą polegać. Nie posiadamy danych dotyczących harmonogramu i zakresu przewidzianych prac. Zarówno za przeprowadzenie badań jak i uzyskanie wymaganych dokumentów odpowiedzialna jest firma Alstom, która może udzielić szczegółowych informacji w tym zakresie. Data powrotu pojazdu uzależniona jest od terminu ukończenia przedmiotowych badań – stwierdziła Agnieszka Serbeńska.

Zdobycie takich danych od firmy Alstom jest natomiast niemożliwe. Każde takie zapytanie skutkuje otrzymaniem odmownej odpowiedzi.

Przypomnijmy, że Pendolino PKP Intercity jeździło już na testy poza granice Polski. Jak dotychczas składy te nie otrzymały dopuszczenia do kursowania po innych europejskich sieciach. Taka jednostka była także w Czechach w połowie 2018 roku, niemniej jednak nadal nie może kursować po tamtejszej sieci kolejowej. Zagadką zatem pozostaje to czy i kiedy się to zmieni…



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
Pendolino
testy
Czechy
Austria
  • Wojtek Skibiński – 31.01.2019

    A czy producent na czas swoich testów zapewni pojazd zastępczy?

  • Łukasz Butryn – 31.01.2019

    W ogóle żartem był zakup takiego sprzętu, bez homologacji..

  • Mateusz Włodarczyk – 31.01.2019

    W dłuższej perspektywie powinniśmy kupić Siemensy

  • Caputa Janusz – 31.01.2019

    Gdzie my żyjemy. ..taki sprzęt. ..i nie ma homologacji?

  • Mateusz Włodarczyk – 31.01.2019

  • Mateusz Włodarczyk – 31.01.2019

    Przewozy regionalne niech mają elfy impulsy flirty linki natomiast na trasy dalekobiezne zdecydowanie Siemens który powinien całkowicie zastąpić wagony przedzialowe

  • Mateusz Włodarczyk – 31.01.2019

    Jeśli chcemy osiagac prędkości 300 km/h to zdecydowanie sprzęt od szwabow gdzie sprawdzona jest technologia

  • Marek Kobel – 31.01.2019

    A po jakiego druta tam Pendo pchać? U nas non stop jakiegoś obiegu brakuje, ale oczywiście pchajmy by jeździło za granicę, a u nas na krajowe trasy stare wagony...

  • Paweł Krzysztof Kołodziej – 01.02.2019

    A jak tam w Japonii ?

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....