TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PKP Intercity przygotowują projekt dwusystemowego ezt-a do obsługi CPK
InfoRail.pl - Opublikowano: 31.10.2018 11:22:37 7 komentarzy
PKP Intercity przygotowują projekt dwusystemowego ezt-a do obsługi CPK

Bardzo ważnym elementem CPK będzie tabor przyszłości, dostosowany do oczekiwań pasażerów – powiedział dziś w Łodzi na KRT Marek Chraniuk, Prezes PKP Intercity.

Pasażerowie będą oczekiwać dużo więcej niż obecnie. Przygotowujemy już projekt modułowego ezt-a, który będzie dwusystemowy (3 kV i 15kV/25kV). Pojazd ten ma być produkowany przez polskie firmy. Co więcej prace nad jego powstaniem będą etapowe - powiedział Prezes Chraniuk. Z zapowiedzi wynika, że pasażerowie będą brali udział w przygotowaniu designu nowych jednostek. Dalej na etapie projektowania i produkcji możemy spodziewać się testów składu, które będą miały za zadanie wyeliminowanie chorób wieku dziecięcego.

Jak zapowiedział Marek Chraniuk to będzie duża liczba pojazdów budowana na jednej "podłodze". Według zapowiedzi szefa PKP Intercity zapotrzebowanie na tabor będzie etapowe. Na pewno ma być to długa seria pojazdów, oczekiwania to powyżej 200 sztuk ezt-ów.

Jako ciekawostkę Marek Chraniuk podał przewozów bagażu, który zgodnie z założeniami miałby trafiać trafiać bezpośrednio do pociągów, tak jak ma to miejsce w transporcie samolotowym. Aby realizować to zadanie konieczne będzie wprowadzenie urządzeń, które pozwolą rozwiązywać problemy techniczne z tym związane.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
CPK
ezt
  • Adam Kieryluk – 31.10.2018

    Dwuawaryjny elektryczny pieszczoszek dalekobieżny (wiadomej firmy). 🤣

  • Edi666 – 31.10.2018

    Ale jak to, już wiadomo kto wygra przetarg?

  • kolejFAN – 31.10.2018

    przestańcie już pokazywać tego karpia, turpistycznego i topornego boobla

  • George Wolnybiegacz – 01.11.2018

    Dart albo psikus 😁

  • zeus04 – 01.11.2018

    Czyli może to być ezt regionalny, który po wjeździe na odpowiednie tory może przyspieszyć do 250 km/h i to ja rozumiem. Pomysł ciekawy.

  • Kaszebe – 02.11.2018

    Możecie mnie zablokować ale tylu idiotyzmów chyba nigdy nie było na tym portalu co w tej notatce !Ku..a Mać!Od kiedy to kupujący przygotowuje,opracowuje projekt produktu ,w tym wypadku taboru!?!?! PRZECIEŻ TO JEST ROLA PRODUCENTA!!!!! Kupujący sam zrobi projekt,sam go przetestuje do takiego stopnia by nie było falstartu. Pytam się w jaki sposób i gdzie?!?! Tylko liniowa eksploatacja obserwowana kilku sztuk przez okres np.dwóch lat w warunkach zmiennych może zmniejszyć ryzyko występowania"chorób wielu dziecięcego"ale go nie wyeliminuje nawet jeśli kupimy już funkcjonujące rozwiązania patentowe. Jeśli chcemy mieć produkt w całości narodowy to musimy je wymyśleć wtedy musimy patrzeć w perspektywie 6-8 a może nawet 10 lat. Inaczej będziemy tylko spawalnio-montownią jaką jest"sepsa"! Debilizm,debilizmem pogania!!! Jedynym wytłumaczeniem nieomylnej,wręcz wizjonerskiej decyzji Chraniuka jest to że ukończył szkołę w Radomiu a to teraz jest wręcz nobilitacja jak kiedyś studia w Moskwie.A ' propos nie z dwoma a w zasadzie trzema systemami zasilania można dojechać nie tylko do Paryża ale nawet do Moskwy i Władywostoku,czy to jest ich zlecenie?

  • zeus04 – 02.11.2018

    Nie. Przewoźnik jest włączony w proces projektowania i jest to optymalne rozwiązanie, często stosowane na świecie. TGV powstał z inicjatywy SNCF i przy udziale specjalistów SNCF. Podobnie niemiecki ICExperimental.

  • mechanik – 03.11.2018

    @zeus04 "Czyli może to być ezt regionalny" - Jasne. Zgłoś się jako specjalista i stwórz Pierwszy Polski Regionalny Trójsystemowy (nie dwu, jak to kretyńsko opisano) EZT szczelno-ciśnieniowy.

  • zeus04 – 05.11.2018

    Bo pojazdy szczelno-ciśnieniowe to jest kosmiczna technologia i co by się stało jakby ktoś okno otworzył. Na pewno niechybnie wyssałoby pasażerów...;)

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...