Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

PKP Intercity z nowym Centrum Obsługi Klienta. Na dworcu Warszawa Zachodnia

inforail
21.12.2017 09:32
0 Komentarzy

Od 21 grudnia br.podróżni zyskali dodatkowe Centrum Obsługi Klienta PKP Intercity w Warszawie.Punkt znajduje się w budynku WestStation przy dworcu Warszawa Zachodnia.

Centrum Obsługi Klienta jest do dyspozycji pasażerów odponiedziałku do piątku. Dodatkowo obiekt został przystosowany do potrzeb osób zniepełnosprawnościami.

Nowo otwarte Centrum Obsługi Klienta PKP Intercity znajdujesię w budynku West Station przy Al. Jerozolimskich 142A na poziomie zero. Punktfunkcjonuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:10 do 17:30. W środku dodyspozycji podróżnych są dwa stanowiska oraz wygodne kanapy zapewniającekomfortowe oczekiwanie na obsługę. Pracujący w centrum konsultanci pomogąpodróżnym porozumiewającym się w języku polskim, angielskim i rosyjskim.

Obiekt został przystosowany do potrzeb osób zniepełnosprawnościami. Punkt znajduje się na poziomie zero, dzięki czemu mogą zniego skorzystać osoby poruszające się na wózkach. Jednocześnie zainstalowanapętla indukcyjna, czyli system wspomagania słuchu, umożliwi osobomniedosłyszącym odbiór wyraźnego dźwięku w słuchawce. Przełoży się to również nalepszą komunikację z klientami.

Centrum Obsługi Klienta przy dworcu Warszawa Zachodnia jestsiódmym punktem przewoźnika na terenie kraju. Podróżni mogą z nich skorzystaćrównież na dworcach w Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach, atakże na Dworcu Centralnym w Warszawie. Dzięki nowej lokalizacji pasażerowiepodróżujący ze stacji Warszawa Zachodnia zyskali dodatkowy punkt zakupubiletów. W Centrum Obsługi Klienta, poza nabyciem biletu na przejazd, podróżnimogą uzyskać również niezbędne informacje na temat oferty PKP Intercity, złożyćreklamację czy zgłosić potrzebę zapewnienia asysty osobie zniepełnosprawnościami.


Komentarze