TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PKP Intercity zabezpieczą bagaże podróżnych
InfoRail.pl - Opublikowano: 10.05.2017 09:41:40 2 komentarze
PKP Intercity zabezpieczą bagaże podróżnych (źródło: PKP IC)

PKP Intercity opublikowały zapytanie ofertowe dotyczące dostawy urządzeń zabezpieczających bagaż przed kradzieżą.

Kilka miesięcy temu odbył się dialog techniczny z potencjalnymi wykonawcami. Teraz czas na konkretne oferty. Przedmiotem postępowania zakupowego jest dostawa docelowo 2000 sztuk urządzeń zabezpieczających bagaż pasażerów przed kradzieżą ze stelaży bagażowych w pociągach dalekobieżnych Zamawiającego, typu ED160, ED161 i ED250. Oferty można składać do 16 czerwca 2017 roku. Będą oceniane według kryteriów:

Cena – 80% oraz

Gwarancja – 20%.

Jak to działa? Podczas dialogu technicznego była mowa, iż zamawiane przez przewoźnika urządzenia powinny posiadać mechaniczny zamek kodujący, wraz z dodatkowym zamkiem mechanicznym, umożliwiającym awaryjne otwarcie zamka przez obsługę pociągu dostarczonymi, dedykowanymi do wszystkich urządzeń kluczami. Urządzenia będą odporne na dewastację i posiadać możliwość solidnego połączenia ze stelażem bagażowym za pomocą obejmy, bez jednoczesnej trwałej ingerencji w istniejącą infrastrukturę pociągu (np. bez konieczności nawiercania stelaży). Jeden z końców zapięcia powinien być na stałe połączony z zamkiem (w korpusie urządzenia), drugi natomiast powinien być ruchomy, umożliwiając zabezpieczenie bagażu poprzez jego zaczepienie np. o rączkę torby i blokowany w momencie podpięcia do zamka i ustalenia nowego szyfru. Zamek kodujący powinien zapewniać intuicyjny, łatwy i szybki wybór szyfru przez pasażera. Zmiana sekwencji szyfru powinna odbywać się po każdorazowym otwarciu zamka, bez konieczności znajomości przez nowego pasażera szyfru używanego przez poprzednio korzystającego z urządzenia pasażera. Całe urządzenie powinno być mechaniczne, niewymagające zasilania elektrycznego. Wraz z urządzeniami przewoźnik chce otrzymać również jasne i czytelne instrukcje obsługi urządzeń, które będą umieszczane w pociągach.

Zabezpieczenia będą zamontowane na następujących stelażach:

1. ED 250 Pendolino - kształt zamknięty owalny; grubość 38 mm, szerokość 21mm.

2. ED 161 Dart - kształt zamknięty owalny; grubość 22mm, szerokość 40mm.

3. ED 160 Flirt - rurka, średnica 28mm.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
ED250
ED160
ED161
  • Wlad – 10.05.2017

    A alsztom się zgodzi? Bo oni na nic się nie godzą. Tak jak z wifi.

  • Gryffin – 10.05.2017

    Pewnie nie. Chyba że sam zarobi na tym.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....