TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PKP Intercity zmodernizują kolejne SM42
InfoRail.pl - Opublikowano: 11.08.2017 09:10:16 6 komentarzy
PKP Intercity zmodernizują kolejne SM42

Mamy kolejny taborowy przetarg PKP Intercity. Tym razem chodzi o modernizację lokomotyw SM42.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy okresowej na 5 – tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją 9 lokomotyw spalinowych serii SM42 oraz przeszkolenie osób wskazanych przez zamawiającego w zakresie ich obsługi, a także dostawa wyprawki. Zamawiający wymaga udzielenia pisemnej gwarancji jakości na wykonaną naprawę wraz z modernizacją, a także rękojmi, przez okres minimum 36 miesięcy, naprawy wraz z modernizacją każdej lokomotywy w terminie nie dłuższym niż 90 dni kalendarzowych, przy czym wykonanie naprawy wraz z modernizacją pierwszej lokomotywy ma zostać wykonane w terminie nie dłuższym niż 280 dni kalendarzowych. Na realizację całego zamówienia będą 24 miesiące.

Kryteria wyboru ofert, które można składać do 26 września 2017 roku, są następujące:

Kryterium jakości - Termin gwarancji i rękojmi za wykonaną naprawę wraz z modernizacją - Waga: 25

Kryterium jakości - Współczynnik dostępności - Waga: 5

Kryterium kosztu - Cena za wykonanie naprawy wraz z modernizacją jednej lokomotywy - Waga: 70.

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji polegające na wykonaniu naprawy wraz z modernizacją nie więcej niż 4 lokomotyw spalinowych serii SM42.

O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał naprawę (naprawy) lub dostawy (dostawę) nie mniej niż 3 (słownie: trzech) lokomotyw spalinowych.

Ostatnie modernizacje lokomotyw SM42 dla PKP Intercity wykonywał Newag. Jak będzie tym razem?



Sprawdź też:
PKP Intercity
SM42
modernizacja
  • Przemo – 11.08.2017

    A czy IC nie może zmodernizować tych lokomotyw do standartu SU42?Mogłyby one normalnie prowadzić prace manewrowe lub być wykorzystywane do prowadzenia lekkich pociągów pasażerskich na liniach niezelektryfikowanych.Jestem troche laikiem w sprawach technicznych ale czego brakuje SM?Agregatu prądowego do ogrzewania składu?A czy taki agregat potrzebny jest także do funkcjonowania klimy?

  • Maciek Lublina – 11.08.2017

    Popieram pomysł modernizowania stonek do SU42 . Linie kolejowe co raz są remontowane , także te pierwszorzędne i drugorzędne , więc kolejne lokomotywy spalinowe , zdolne obsługiwać całorocznie ruch pasażerski , są potrzebne . Nie rozumiem też , czemu modernizując lokomotywy EU/EP07 , nie widać zgłaszanego zapotrzebowania na podniesienie prędkości do 160km/h . To niedorzeczne tym bardziej , że przybywa linii kolejowych o prędkości 160km/h ...

  • starykolejor – 11.08.2017

    a po co imm zmoernizowane sm 42 do czego mają służyc . tylko do manewrów? ,bo takie było ich załozenie konstrukcyjne jak projektowali 50 lat <> temu . przeciez podnajmuja innych "cargo"do manewrów w wielu miejscach . to p o co im SM 42 ???

  • taborolog – 11.08.2017

    Nie ma sensu ani modernizowanie SM42, ani ich przebudowa do standardu SU42. Potrzeba w PKP IC niezbyt dużej ilości lokomotyw spalinowych dwóch typów:

    - trzyosiowe lokomotywy stricte manewrowe niskiej mocy do intensywnych manewrów w największych węzłach, mogłaby to być na przykład hybrydowa wersja Primy H3 o mocy 0,7 MW
    - czteroosiowe lokomotywy średniej mocy to ciężkich manewrów i prowadzenia lekkich pociągów (moc 1,2-1,6 MW), absurdem jest obecnie Gama o mocy 2,2, czy tam 2,3 MW prowadząca 2-3 wagony.

  • gutek – 11.08.2017

    trzeba wstawić nowe mocniejsze silniki takie jak wstawiło Cargo do swoich modernizowanych lokomotyw SM-42 i nie potrzebna nam będzie dzierżawa Nurkow do prowadzenia poc składających się z 2 czy 5 wagonów

  • zeus04 – 14.08.2017

    Czy nowoczesna kolej może funkcjonować bez sztabu specjalistów?

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...