TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PKP Intercity: Zrobił się kłopot z dostępnością Pendolino
InfoRail.pl - Opublikowano: 21.12.2017 09:57:39 18 komentarzy
PKP Intercity: Zrobił się kłopot z dostępnością Pendolino

PKP Intercity cały czas nie mogą korzystać ze wszystkich składów ED250. Dla przewoźnika to kłopot.

Przyznaje to Jarosław Oniszczuk, członek Zarządu PKP Intercity. Zdarzenia z pojazdami na przejazdach sprawiły, że zrobił nam się kłopot z dostępnością Pendolino. Mieliśmy jedno zderzenie, pod Opolem, które spowodowało wyłączenie pojazdu na półtora roku. Kolejne to zderzenie z autobusem, następne z samochodem. Powoduje to duże perturbacje w eksploatacji tych jednostek – tłumaczy przedstawiciel przewoźnika. I dodaje, że w tej chwili do dyspozycji PKP Intercity pozostaje 15 pociągów. To skutkuje koniecznością zastępowania ED250 składami wagonowymi.

Normalny stan to 17 jednostek do ruchu plus 3 w rezerwie. Nie do przewidzenia są natomiast zdarzenia losowe, także te na przejazdach kolejowych, które zmniejszają dostępność pociagów – tłumaczy Jarosław Oniszczuk.

Jak podaje członek zarządu PKP Intercity w połowie stycznia pierwszy powypadkowy skład wróci na tory. To jednostka, która zderzyła się z autobusem pod Modlinem.

Jak wspomnieliśmy wcześniej braki we flocie taborowej ED250 skutkują koniecznością uruchomienia składów zastępczych. Dla pasażerów nie oznacza to gorszego standardu – tłumaczy Jarosław Oniszczuk. Jest on porównywalny. W wagonach mamy nawet więc miejsca, są większe odstępy między siedzeniami – dodaje przedstawiciel PKP Intercity.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
ED250
Pendolino
  • Ortograf – 21.12.2017

    Rok jest rodzaju męskiego, więc jest "półtora roku", nie "półtorej roku".

  • yeti – 21.12.2017

    Jak standard jest porównywalny to po co kupowali te nieszczęsne i bardzo drogie Pendolino?!

  • bun – 21.12.2017

    W składach wagonowych jest więcej miejsca - nie ma to jak przeinaczyć porażkę w sukces. Szkoda, że nie wspomnieli o jednym pędraku, który szlaja się po niemieckich torach na testach.

  • Przemo – 21.12.2017

    bun -ten pendrak już dawno wrócił z Niemiec.W przyszłym roku ma być wysłany do pepików na homologacje

  • reporter1945 – 21.12.2017

    Przede wszystkim zgadzam się z Ortografem. Odnośnie dostępności pendolino, mam następującą myśl - skierować je tam, gdzie na całej trasie są bezkolizyjne przejazdy drogowe.

  • gutek – 21.12.2017

    a przetargów na nowy tabor nie widać-tylko obiecują

  • Irka – 21.12.2017

    Cała trasa z bezkolizylnymi przejazdami to średnica od wschodniej do zachodniej ćfoku

  • WojciechBB – 21.12.2017

    Jak można po kolizji naprawiać pojazd 1,5 roku? Jest to termin zdecydowanie zbyt długi. Przypomnę, że Pesa zaprojektowała i wybudowała zupełnie nowe pojazdy Dart w dwa lata.

  • Mateo – 21.12.2017

    Efekty tempa projektowego Pesy odczuwamy codziennie, jeżdżąc awaryjnym grzechotkami, w których rezonuje i hałasuje dosłownie każdy element. Do standardów jakościowych Alstomu nikt w Polsce nie będzie mógł się równać przez kolejne wiele lat.

  • G.kolejarz – 21.12.2017

    Zarząd IC musi naciskać zarówno na PLK aby budowali bezkolizyjne przejazdy jak i na władze aby zaostrzyć znacząco kary dla drogowych bandytów. Duża firma posiada prawników. Nie można siedzieć z założonymi rękami i patrzeć jak piraci drogowi niszczą tabor za grube pieniądze.

  • soad – 22.12.2017

    Skierować to badziewie na trasę Gliwice - Mysłowice! Tory krzywe, rozjazdy chwiejne ale przejazdów brak - same zbytkowe mostki:):):)

  • T – 22.12.2017

    @mateo chciałbym się wypowiedzieć o komforcie farta Ale nie mogę. Wprawdzie już cztery razy miałem nim jechać Ale zawsze jechał zastępczy skład wagonowy..

  • kolejFAN – 22.12.2017

    TO ILE ONI ich mają czynnych i gotowych do jazdy tak naprawdę? 15? 17? bo chyba aż 5 nie jest po wypadkach??

  • Łan – 22.12.2017

    @Mateo @T ciekawy jest ten typ ludzi, że gdy tekst jest o innych firmach i pojazdach, ci i tak muszą pisać hejty o Pesie...

  • Ate – 22.12.2017

    Ciekawy jest ten typ ludzi którzy muszą komentować wpisy realnie opisujące pojazdy i ich jakość jako hejt. Zbudowali fatalne jakościowo pojazdy i dzień w dzień zmuszeni są czytać o efektach swojej pracy.

  • Jacek z Zebrzydowic – 24.12.2017

    Powinni obniżyć ceny do poziomu ekspresów Intercity. Co z tego, że komfort porównywalny, skoro prędkość mniejsza.

  • k.olej – 26.12.2017

    PLK+pendolino=wiejskie drogi, przejazdy w jednym poziomie! to chyba lata '80 miały taki standard.

  • drewnolino – 26.12.2017

    Dałbym Drewnolino zamiast brakujących Pendolino. Drewnolino to EN57 i EN71. Jak Czesi mieli już swoje Pendolina to nasze "Kible" nazywali Drewnolino.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....