TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PKP PLK mają problemy na linii Otwock - Lublin
PAP InfoRail.pl - Opublikowano: 08.09.2017 08:51:50 1 komentarz
PKP PLK mają problemy na linii Otwock - Lublin

Prezes PKP PLK Ireneusz Merchel przyznał w rozmowie z PAP, że spółka jest w dość trudnej sytuacji w związku z odwołaniami od wyników przetargu na roboty związane z modernizacją systemów sterowania na linii Otwock - Lublin.

Prezes powiedział, że postępowanie przetargowe zostało ogłoszone na modernizację tej linii jeszcze w 2015 roku, podczas gdy tak naprawdę dokumentacji jeszcze nie było. Na początku 2016 ówczesny zarząd podjął decyzję o modernizacji tej linii przy podziale na osiem przetargów. Trzy dotyczyły robót torowych, czwarte zadanie dotyczyło automatyki i sterowania na całym odcinku, cztery pozostałe zadania były mniejsze o niewielkiej wartości projektowej.

"Przetarg został rozstrzygnięty na wiosnę tego roku, zostały podpisane umowy na realizację robót torowych, natomiast na wykonanie robót automatyki umowa nie została podpisana. Dokonano wyboru jednej firmy, ale w wyniku odwołań Krajowa Izba Odwoławcza (KIO) uznała odwołanie za zasadne. Wtedy dokonano wyboru innej firmy. Jednak firma, której oferta została odrzucona, odwołała się do KIO. Ta jednak odrzucała je z powodu niedopełnienia formalności, wzywając do ich uzupełnienia. Kolejne odwołania znowu wymagają uzupełnienia, co powoduje, że przetarg nie może zostać zakończony" - wyjaśnił Merchel.

"Z tego powodu, że nie ma wykonawcy od robót automatyki jesteśmy w sytuacji bardzo trudnej. Żeby nie wstrzymywać całej inwestycji, na zasadach dozwolonych prawem, dokonujemy demontażu starych urządzeń automatyki, ale niestety nie możemy montować nowych" - dodał.

Prezes przyznał, że spółka rozmawia z potencjalnym wykonawcą, który twierdzi, że jeśli wkrótce zacznie prace to jeszcze jest szansa, że zdąży w terminie. Zaznaczył, że mimo trudnej sytuacji, PKP PLK robią wszystko co jest zgodne z prawem, żeby problem rozwiązać.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP PLK
Otwock
Lublin
  • s – 09.09.2017

    Bawcie się dalej kosztem pieniędzy podatnika. PKP PLK powinna mieć własne biura projektowe. Powinni też mieć odpowiednie zaplecze to samodzielnych robót w razie cyrku przetargowego. Ale niedasię

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....