TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pociąg Papieski znowu na bocznicy
InfoRail - Opublikowano: 19.01.2017 08:56:25 7 komentarzy
Pociąg Papieski znowu na bocznicy

Kilka miesięcy temu powstał jak feniks z popiołów. Nie na długo. Pociąg papieski znowu jest odstawiony. Tym razem absencja może okazać się jeszcze dłuższa.

Pojazd EN 61-01 nie został uwzględniony w obecnym rozkładzie, ponieważ oczekuje na naprawę rewizyjną w pierwszym półroczu 2017 roku ? poinformowała nas Sylwia Penc, rzecznik prasowy Oddziału Małopolskiego Przewozów Regionalnych.

Z naszych informacji wynika, że przetarg nie został jeszcze ogłoszony. A zatem, jak to w Przewozach Regionalnych ostatnio, czas wyczekiwania.

Przypomnijmy, że początki Pociągu papieskiego sięgają 2006 roku. 31 maja skład wyjechał na trasę, co prawda był to przejazd zamknięty, ale można rzec, że to właśnie wtedy po raz pierwszy połączył dwa najbardziej bliskie Janowi Pawłowi II miasta ?Kraków i Wadowice. Także tego dnia odbyła się uroczysta prezentacja pociągu na Dworcu Głównym. Regularne jazdy z pasażerami rozpoczęły się 3 czerwca.

Po upadku tej ciekawej inicjatyw skład 14WE miał być wykorzystywany na innych małopolskich połączeniach. Pojawiał się rzadko, finalnie został odstawiony i oczekuje lepszych czasów. Trochę to dziwne, bo Przewozy Regionalne potentatem taborowym nie są i aż się prosi, żeby mając wykorzystać go nieco lepiej, mimo, że skład 14WE ?07 został zaprojektowany pod kątem kursowania na papieskiej linii. Jest on wyposażony w 152 fotele, monitoring wnętrza oraz klimatyzację. Przystosowano go także do przewozu osób niepełnoprawnych ?każdorazowo może podróżować nim 8 osób na wózkach inwalidzkich. Także dla nich dostosowano toalety i przejścia. W pociągu zamontowane zostały urządzenia multimedialne.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
EN61
Małopolska
Pociąg papieski
  • TomTom – 19.01.2017

    I to jest właśnie patologia tej spółki.Ważność świadectwa wygasła 31 sierpnia 2011 roku, a oni nadal czekają z rozpoczęciem naprawy albo rozpisaniem przetargu na naprawę swojego najmłodszego pociągu elektrycznego.

  • bun – 19.01.2017

    Widocznie kible oferują lepszy komfort skoro PRy stawiają właśnie na taki tabor ;)

  • kolejFAN – 19.01.2017

    do rewizji go i pomalować w normalne spółkowe barwy. Siedzenia pewno by tez pasowało wymienić..

  • www – 19.01.2017

    No tak, ale Newag do EN61 nie chce już ręki przykładać - patrz KŚ. Tak naprawdę to techniczny złom. Przeróba EN58. I pewnie w tym tkwi tajemnica, bo naprawa EN58 jest tańsza.

  • zzz – 19.01.2017

    Mówisz? Ciekawe. A możesz jakieś namiary na to EN58 zapodać?

  • jajco – 21.01.2017

    A czym on się różni od kibla? To chyba najbardziej patologiczna moderna - zamiast wózków lub choć silników, wymieniono pudła. Opylić toto Kolejom Śmiesznym i po sprawie.

  • kolejFAN – 23.01.2017

    albo oddać SKM Trójmiasto. U nich zakupów nie ma żadnych więc przyjęlibygo z pocałowaniem ręki :P

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....