TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pociągi Desiro HC dla RRX rozpoczynają kursowanie w Niemczech
- Opublikowano: 12.12.2018 11:45:16
Pociągi Desiro HC dla RRX rozpoczynają kursowanie w Niemczech (foto: Siemens)

Elektryczne zespoły trakcyjne Desiro HC wyprodukowane przez Siemens Mobility dla przewoźnika Rhine-Rhuhr Express (RRX) rozpoczęły kursowanie na trasie łączącej Dusseldorf, Duisburg, Essen, Dortmund, Hamm, Paderborn oraz Kassel. Każdego dnia z tego połączenia korzysta do 43 tysięcy pasażerów.

Każdy pociąg ma 105 metrów długości, składa się z czterech segmentów i oferuje 400 miejsc. To o 25 % więcej niż inne pociągi użytkowane na tej linii. Podczas służby pociągi będą sprzęgane z dwóch takich zestawów, tworząc pociąg ekspresowy z ośmioma wagonami i około 800 miejscami. Siemens Mobility odpowiada także za serwis i prace konserwacyjne pociągów przez okres 32 lat. Specjalnie w tym celu spółka zbudowała najnowocześniejszą na świecie zajezdnię w Dortmund-Eving, zapewniającą dostępność pociągów na poziomie ponad 99 %.

- Po bezproblemowym odbiorze technicznym naszych pociągów Desiro HC dla operatora Rhine-Ruhr Express, ponownie udowodniliśmy, że jesteśmy w stanie wykonywać gigantyczne projekty kolejowe idealnie na czas. Jesteśmy rzetelnym partnerem dla spółek transportowych na całym świecie, zwłaszcza jeśli chodzi o obsługę złożonych projektów przez cały cykl ich życia - powiedziała Sabrina Soussan, szefowa Siemens Mobility.

Około 2.4 miliona ludzi korzysta z kolei regionalnych na co dzień, a liczba pasażerów w rejonie Nadrenia Północna-Westfalia (NRW) ciągle rośnie. Projekt pociągu ekspresowego RRX, pomoże sprostać nieustannie rosnącym potrzebom transportowym dla tego obszaru. Siedem linii kolejowych połączy duże miasta w rejonie Nadrenia Północna-Westfalia z ważnymi centrami takimi jak Kassel i Koblencja z sąsiadującymi krajami związkowymi takimi jak Nadrenia-Palatynat i Hesja. Pasażerowie będą w stanie korzystać z pociągów kursujących co 15 minut po modernizacji i rozszerzeniu infrastruktury na głównej trasie między Kolonią a Dortmundem. Nowy system będzie użytkowany przez osiem milionów ludzi w miastach, w których będą dostępne usługi przewoźnika Rhine-Rhuhr Express (RRX), co stanowi około 45% całej populacji zamieszkującej rejon Nadrenii Północnej-Westfalii

Pociąg ekspresowy Rhine-Ruhr Express to także pierwszy na świecie pojazd wykorzystujący technologię zwiększającą zasięg sygnału radiowego za pośrednictwem specjalnej powłoki okiennej. Inżynierowie w zakładach Siemensa opracowali specjalną warstwę nakładaną na okna, która pozwala sygnałowi przechodzić przez szkło bez strat jakości. Rozwiązaniem jest wzór nakładany za pomocą lasera na przezroczystą warstwę przeszklenia. Takie okna pozwalają falom radiowym na przechodzenie przez szkło nawet 500 razy łatwiej niż przez standardowe okna. Dzięki temu rozwiązaniu pasażerowie mogą łączyć się z Internetem i dzwonić bez zakłóceń, a w wagonach nie trzeba instalować wzmacniaczy sygnału.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Siemens
Niemcy
Desiro
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....