TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pociągi z Trójmiasta do Warszawy spóźnione. PKP PLK twierdzi, że nie
InfoRail.pl - Opublikowano: 12.03.2019 10:54:27
Pociągi z Trójmiasta do Warszawy spóźnione. PKP PLK twierdzi, że nie

Pociągi jadące z Trójmiasta do Warszawy spóźniają się. Problem ten dotyczy zwłaszcza wieczornego TLK "Neptun", który rzadko kiedy przyjeżdża do celu o czasie. Wszystko przez ograniczenia prędkości na linii E65.

PKP PLK twierdzi jednak, że problemu nie ma, mimo, że przyznaje, iż ograniczenia są.

Na odcinku Susz – Mleczewo prowadzone są punktowe prace dotyczące wzmocnienia nasypu. Łącznie będzie to ok. 1 km linii, która ma ponad 300 km długości. Trzeba wykonać prace zabezpieczające, dlatego że nasypy, które były wykonane nie pracują już właściwie. Stwierdzono konieczność wzmocnienia tych nasypów ze względu na miejsca trudne w gruncie. Wykonawca m.in. buduje palisady z pali oraz dokonuje iniekcji z wykorzystaniem betonu – napisał w odpowiedzi na nasze zapytanie Martyn Janduła z PKP PLK. I dodał, że prace nie mają wpływu na pociągi na trasie Warszawa – Trójmiasto, które jeżdżą punktualnie i zgodnie z rozkładem jazdy. W miejscach, gdzie trwają roboty składy jadą z prędkością ok. 30 km/h do 60 km/h. Sęk właśnie w tym, że pociągi nie jeżdżą punktualnie i zgodnie z rozkładem jazdy, a łapią opóźnienia właśnie na odcinku, na którym trwają prace. Opóźnień tych już nie udaje się zniwelować, bo zwyczajnie nie ma gdzie. Pociągi TLK prowadzone są zazwyczaj lokomotywami EP/U07, które szybciej niż 125 km/h nie pojadą.

Przedstawiciel PKP PLK stwierdził także, że obecnie projekty przewidują bardziej dokładne i bardziej szczegółowe badania już na wstępnym etapie i również badania gruntu, jeśli są sytuacje, które tego wymagają. Zasady, które były określone w przetargu na modernizacje linii zostały zrealizowane zarówno przez projektanta jak i przez wykonawcę. Wszystko wskazywało na to, że obiekty, na których znajdują się tory, będą zachowywały się właściwie. Intensywna eksploatacja linii przez 5 lat wykazała konieczność dodatkowych prac. Pocieszenie dla pasażerów to jednak marne, zwłaszcza tych, którzy korzystają z TLK "Neptun". Zamiast dotrzeć do stolicy około 23:15, kiedy jest jeszcze szansa na przesiadkę do większości linii autobusowych i tramwajowych, docierają znacznie później, kiedy to kursują już tylko wybrane linie. Pozostaje więc tylko w zasadzie komunikacja nocna. Dla PKP PLK to zapewne jednak żaden problem, bo co to jest pół godziny spóźnienia?



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP PLK
Trójmiasto
Warszawa
TLK
  • Mateusz Jadziński – 12.03.2019

    🙄😕. A w niedziele była korekta rozkładu jazdy...... Nie dało się dopasować rozkładu pociągów do remontu???

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....