TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Ponad 500 tys. zł na utrzymanie systemów na dworcu Łódź Fabryczna
InfoRail.pl - Opublikowano: 19.06.2017 23:17:29
Ponad 500 tys. zł na utrzymanie systemów na dworcu Łódź Fabryczna

536.551,83 zł zapłacą Polskie Koleje Państwowe za usługę utrzymania systemów i urządzeń na terenie multimodalnego dworca kolejowego Łódź Fabryczna.

Usługa polegać będzie na zabezpieczeniu stałej gotowości awaryjnej do podjęcia działań mających na celu wykonanie naprawy zgłoszonej awarii ww. systemów lub urządzeń wraz z prowadzeniem dokumentacji wykonywanych czynności oraz dzienników usunięcia awarii. Będzie ją świadczyć konsorcjum Torpol – Astaldi – Intercor – PBDiM. Tylko ono było w stanie, w wyznaczonym terminie objąć usługą utrzymania systemy w całym obiekcie, gwarantując jednocześnie właściwy poziom ich funkcjonowania wraz z zapewnieniem niezwłocznego reagowania w przypadku awarii. Stąd też zawarcie umowy z Konsorcjum Torpol – Astaldi – Intercor – PBDiM, która zabezpiecza PKP PLK S.A., jako właściciela nakładów, zobowiązanego do ponoszenia kosztów utrzymania dworca w okresie trwałości projektu, przed utratą udzielonej mu gwarancji. Konsorcjum jest wykonawcą systemów i urządzeń, co umożliwia kompleksowe utrzymanie całego obiektu z uwagi na szczegółową znajomość zastosowanych rozwiązań, kluczową w przypadku konieczności zdiagnozowania przyczyn awarii i szybkiego ich usunięcia. Wiedza, wynikająca z wykonawstwa systemów, jest także gwarancją wysokiej jakości świadczonych usług. W ramach usługi wykonawca pozostaje w całodobowej gotowości do podjęcia działań serwisu awaryjnego, aby zminimalizować ryzyko wystąpienia zdarzeń niepożądanych oraz umożliwić szybkie reagowanie w przypadku wystąpienia usterek. Konsorcjum Torpol – Astaldi – Intercor – PBDiM posiada niezbędne unikatowe know-how oraz doświadczoną kadrę specjalistów inżynierów i techników, spełniających wymagania. Posiadana wiedza oraz doświadczenie wynikające z realizacji projektu od podstaw, zadecydowały o tym, iż konsorcjum jako jedyny wykonawca mógł objąć obiekt pełną obsługą, gwarantując jednocześnie wysoki poziom realizacji usług wraz z uwzględnieniem specyfiki pracy dworca – uzasadnia wybór bez przetargu wskazanego konsorcjum PKP. Powierzenie wskazanych we wniosku systemów do utrzymania Konsorcjum Torpol – Astaldi – Intercor – PBDiM, pozwala na zachowanie bezpieczeństwa użytkowników obiektu oraz eliminuje ryzyko wystąpienia przerw w jego funkcjonowaniu. Niewłaściwa obsługa dworca, pełniona w sposób niezgodny z przeznaczeniem i specyfika zastosowanych rozwiązań technicznych, mogłaby doprowadzić do utrudnień w zintegrowanej na dworcu komunikacji kolejowej i samochodowej, spowodować zagrożenie zdrowia i życia zarówno pasażerów jak i pracowników dworca, a także utratę gwarancji – argumentują dalej PKP.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Łódź
dworzec
PKP SA
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....