Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Ponad 500 tys. zł na utrzymanie systemów na dworcu Łódź Fabryczna

inforail
16.06.2017 18:07
0 Komentarzy

536.551,83 zł zapłacąPolskie Koleje Państwowe za usługę utrzymania systemów i urządzeń na tereniemultimodalnego dworca kolejowego Łódź Fabryczna.

Usługa polegać będzie na zabezpieczeniu stałej gotowościawaryjnej do podjęcia działań mających na celu wykonanie naprawy zgłoszonejawarii ww. systemów lub urządzeń wraz z prowadzeniem dokumentacji wykonywanychczynności oraz dzienników usunięcia awarii. Będzie ją świadczyć konsorcjumTorpol – Astaldi – Intercor – PBDiM. Tylko ono było w stanie, w wyznaczonymterminie objąć usługą utrzymania systemy w całym obiekcie, gwarantującjednocześnie właściwy poziom ich funkcjonowania wraz z zapewnieniemniezwłocznego reagowania w przypadku awarii. Stąd też zawarcie umowy zKonsorcjum Torpol – Astaldi – Intercor – PBDiM, która zabezpiecza PKP PLK S.A.,jako właściciela nakładów, zobowiązanego do ponoszenia kosztów utrzymaniadworca w okresie trwałości projektu, przed utratą udzielonej mu gwarancji. Konsorcjumjest wykonawcą systemów i urządzeń, co umożliwia kompleksowe utrzymanie całegoobiektu z uwagi na szczegółową znajomość zastosowanych rozwiązań, kluczową wprzypadku konieczności zdiagnozowania przyczyn awarii i szybkiego ichusunięcia. Wiedza, wynikająca z wykonawstwa systemów, jest także gwarancjąwysokiej jakości świadczonych usług. W ramach usługi wykonawca pozostaje wcałodobowej gotowości do podjęcia działań serwisu awaryjnego, abyzminimalizować ryzyko wystąpienia zdarzeń niepożądanych oraz umożliwić szybkiereagowanie w przypadku wystąpienia usterek. Konsorcjum Torpol – Astaldi –Intercor – PBDiM posiada niezbędne unikatowe know-how oraz doświadczoną kadręspecjalistów inżynierów i techników, spełniających wymagania. Posiadana wiedzaoraz doświadczenie wynikające z realizacji projektu od podstaw, zadecydowały otym, iż konsorcjum jako jedyny wykonawca mógł objąć obiekt pełną obsługą,gwarantując jednocześnie wysoki poziom realizacji usług wraz z uwzględnieniemspecyfiki pracy dworca – uzasadnia wybór bez przetargu wskazanego konsorcjumPKP. Powierzenie wskazanych we wniosku systemów do utrzymania Konsorcjum Torpol– Astaldi – Intercor – PBDiM, pozwala na zachowanie bezpieczeństwa użytkownikówobiektu oraz eliminuje ryzyko wystąpienia przerw w jego funkcjonowaniu.Niewłaściwa obsługa dworca, pełniona w sposób niezgodny z przeznaczeniem ispecyfika zastosowanych rozwiązań technicznych, mogłaby doprowadzić doutrudnień w zintegrowanej na dworcu komunikacji kolejowej i samochodowej,spowodować zagrożenie zdrowia i życia zarówno pasażerów jak i pracowników dworca,a także utratę gwarancji – argumentują dalej PKP.


Komentarze